![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Θα παραθεσω μερικες φωτο στα γρηγορα απο τις επισκευες στα πλαστικα του CBR και καποια άλλη στιγμη εαν ξεκινησω την επισκευη του θα ανεβασω άλλο θεμα.
![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Προχειρα τοποθετημενα για να δω πως θα μοιαζει εαν και οταν τελειωσει........
![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Αφου το CBR αρχιζε να μαζευετε,ηρθε η φλασιά της επεμβασης.
-Θα μπλεξω ηταν η πρωτη σκεψη,ομως επικρατησε ο παρορμητισμος και ετσι αρχισε το λυσιμο. Πρωτο θεμα ηταν το ποιόν σταυρό θα χρησημοποιουσα.Ο σταυρος το Βαραντερο δένει το καθε καλαμι με 4 βιδες αντι 2 του CBR . Εδω ενα συγκριτικο της διαφορας μήκους των 2 μπροστινων συστηματων. ![]() Λυθηκε λοιπον ολη η μοτο και για ενα μικρο σερβις(τσαμπα ειναι ) ![]() ![]() Last edited by manosamos; 09-06-2013 at 16:30. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Τσεκαρω πρωτα πισω και βλεπω οτι οι βασεις του αμμορτισερ στο Βαραντερο ειναι ολοιδιες με του CBR οποτε αντικαθιστώ πρώτα το πισω αμμορτισερ.
Τωρα πια διαθετω και ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας........... ![]() ![]() ![]() Last edited by manosamos; 09-06-2013 at 16:31. |
![]() |
|
|