![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Έλα, πες την αλήθεια, πιστόνι-βαλβίδα από BMW είναι !!!:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
VTR 1000F.
Αφου εγινε ρομπα η Χονδα,στα VTR1000 SP1-SP2 εβαλε κινηση εκκεντροφορων με γραναζια. Στερνη μου γνώση................... ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mπηκε πισω και ο τροχος του CBR χωρις καμμια πατεντα,ομως................
![]() .........δεν ταιριαζει η δαγκανα του Βαραντερο,επειδη το CBR εχει μικροτερης διαμετρου δισκο,αρα εαν θελω να βαλω την δαγκανα του CBR τοτε θα πρεπει να μετακινησω την κοντρα της δαγκανας πιο πισω στο ψαλιδι,κατι δηλαδη που θα απαιτησει κολληση με αργκον. Αυτο που επελεξα ηταν να μεινω πισω με την ζαντα της χοντρης..... ![]() Εδω φαινετε οτι το τακακι μισοπατάει τον δισκο του CBR. ![]() ![]() Last edited by manosamos; 09-06-2013 at 16:49. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Τωρα που χειμωνιαζει θα συνεχισω το θεμα,με νεες μετατροπες οπως βαφη που κανει την χοντρη να φαινετε μοντελο και μια μικρη διορθωση στην αναρτηση που εκανε το τιμονι πιο ''κοφτερο'' στις μανουβρες και λιγοτερο νευρικο στις χαμηλες ταχυτητες.
Μεινετε συντονισμενοι. ![]() |
![]() |
|
|