GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #30  
Παλιό 13-06-2013, 23:18
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε εγώ δεν έχω καμία αντικειμενική άποψη για την πίσω σελα γιατί απλά δεν ανέβηκα, τα ίδια όμως άτομα που ανέβηκαν και στο Dero και στο GS διαπίστωσαν ιδίοις κ@λοις την διαφορά Αεοροδρόμιο του gs άνετη μακρύτερη.. το μπροστινό δε βουλιάζει το βάρος δεν "σκυβει" - δε "γλυστράει" δε το νιώθεις να φεύγει μπροστά.. επίπεδο φρενάρισμα, καμία ταλάντωση δεξιά-αριστερά, που σε βαριά κατασκευή ειναι ότι καλύτερο.
Εγώ το μόνο που διαπίστωσα σε φρενάρισμα με πίσω άτομο στο gs, είναι ότι τα μαλακά μου μόρια είναι στη θέση τους και νιώθω επίσης και μία δροσιά στην πάτη γιατί δε χρειάζεται το πίσω άτομο να κολάει επάνω μου τόσο όταν στρίβω όσο και όταν φρενάρω..

Με το dero σε φρενάρισμα το μπροστινό χάνονταν τελίως.. όχι μόνο με τη γλύστρα που έτρωγε το πίσω άτομο, αλλά και με τις εναλλαγές βάρους η επαφή μετο στήθος της συνεπιβάτιδας (είδικά αν ήταν καμιά μπαλκονατη ). Σε επιτάχυνση ένιωθες το μπροστινό λες και έπεφτες σε νερά .. απορρώ τι το θέλουν το τηλεσοπικό πιρούνι με τόσο λεπτά καλάμια και μεγάλες διαδρομές σε θεόβαρη μοτοσυκλέτα.. Το televeler ομολογώ ότι με εξέπληξε, έχει την στιβαρότητα μιας καλής πίσω ανάρτησης τύπου monochock. και κρατάει οριζόντια και σταθερη τη μοτοσυκλέτα σε επιτάχυνση, απότομο φρενάρισμα και μεγάλες ταχύτητες!!

Μην τα ανακατεύουμε όλα....
Αναρτήσεις, φρένα, επιτάχυνση....
Μόνο για τη σέλα μίλησα. Μιλώ με προσωπική εμπειρία και στις 2 μοτό, μπρος και πίσω. Δεν έχω κανένα παράπονο από το varadero, σ' αυτόν τον τομέα. Σέλα και μόνο. Τώρα οι διάφοροι επιβαίνοντες έχουν ο καθείς τη δική του άποψη...
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πως Λειτουργεί το Διαφορικό gemara Τεχνικά θέματα διάφορα 37 06-11-2011 11:03
Πως γίνεται το στρώσιμο του αυτοκινήτου ασχέτως μοντέλου. Adrian Αυτοκίνητο 3 11-01-2010 08:14
Πως το λενε?? DERTILAS Χιούμορ 4 01-01-2010 20:22
Πως λειτουργεί το KTRC της Kawasaki!!!!!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 1 23-10-2009 21:05
Πως το λέτε το ....μόριο σας? pepax66 Ανέκδοτα 10 11-03-2009 20:14


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:46.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!