![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ΣΥΝΗΘΩΣ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΖΑΝΤΑ (ΦΤΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ...) ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΕΡΑ ΣΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΛΑΣΤΙΧΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΞΕΡΑΙΝΟΝΤΑΙ. ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΓΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ
. ΤΙΣ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ.Last edited by mpekas kostas; 21-06-2013 at 15:09. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Άλλη εκδοχή που μου έχουν μεταφέρει επειδή έχω αντίστοιχη συμπεριφορά στο εμπρός ελαστικό :
Το ελαστικό έχει σε κάποια σημεία κάτι σαν τριχίδια από "λάστιχο", μισό πόντο μήκος. Κατά τη τοποθέτηση, κάποια από αυτά πατικώνονται ανάμεσα στο στέλεχος του ελαστικού και τη ζάντα. Το κενό που αφήνουν είναι απειροελάχιστο αλλά εν τέλει αρκετό για ένα πολύ αργό ξεφούσκωμα ! |
![]() |
|
|