![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
![]()
ισως το Κοκκινο που εχει τα μεγάλα δόντια στο ABS να ΜΗΝ εχει servo γι αυτο μου ειπαν γι αυτα τα φρενα!!
|
#22
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#23
|
|||
|
|||
![]()
Μίλησα με τον άνθρωπο και έχει σέβρο τελικά...
|
#24
|
|||
|
|||
![]()
Επίσης στο βαμμένο κόκκινο παρατήρησε τις βίδες που ρυθμίζουν το ύψος της ζελατίνας. Δεν είναι αυτές που χρησιμοποιούνταν στα μοντέλα 06-07 (ούτε και τα μοντέλα του 08 που προσπαθεί να μιμηθεί), αλλά μεταγενέστερες. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει κάτι (θα μπορούσε βέβαια και όχι).
Επίσης ΑΝ βλέπω καλά, στο καπάκι του μοτερ του κόκκινου στην προτελευταία φωτό, αριστερά απο το λαιμό της εξάτμισης, έχει αρχίσει να ψωριάζει. Αισθητικά και μόνο -αν είναι στην ίδια κατάσταση- εγώ θα προσανατολιζόμουν στο λευκό. Γιατί να μπλέκεις με βαμμένα; |
#25
|
|||
|
|||
![]()
Kατι που δεν προσεξες στο λευκο....
Φοραει κοντερ του απλου (τελευταια φωτο) Γνωμη μου ειναι για να μην κανεις ασκοπα χλμ να στειλεις τον ιδιοκτητη σε ενα εξουσιοδοτημενο για ελεγχο και να μιλησει με εσενα ή τον μηχανικο σου. Περισσοτερο απο 20€ δεν νομιζω να κοστιζει ενας ελεγχος και αν ειναι ολα οκ πηγαινεις να το παρεις. Οσο για τα φρενα, πλεον και βλαβη να σου βγαλει το σερβο με 300€ φτιαχνετε...αν αλλαζεις τα υγρα δυσκολα θα χαλασει! |
#26
|
|||
|
|||
![]()
Νομίζω οτι αυτά τα κοντέρ είχαν τα μοντέλα 06. Δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά αλλά έτσι νομίζω.
|
#27
|
|||
|
|||
![]()
Το δικο μου που ειναι 06 δεν εχει τετοια παντως...αλλα και εγω δεν βαζω το χερι μου στη φωτια!
|
#28
|
|||
|
|||
![]()
Είδες κάτι συγκεκριμένο και το λες αυτό ?
|
#29
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#30
|
|||
|
|||
![]()
Το καγκελάκι πάνω από το φανάρι..είναι από μεταγενέστερο..για να πάθει κάτι..χρειάζεται "πολύ" προσπάθεια!Οι ρεγουλατόροι της ζελατίνας είναι πάλι από μεταγενέστερο..Επίσης τα προστατευτικά κάγκελα του κινητηρα ..δεν είναι και από τα πιό εύκολα στο τσαλάκωμα..
![]() Last edited by VDR; 08-07-2013 at 23:46. |
![]() |
|
|