![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
η Μονικα......νοικοκυρα????????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Αν η συγκριση και η κοντρα γινοταν σε πιστα τοτε θα ειχε μια αξια...(αν και η γνωμη μου ειναι πως εκει το gs δυσκολα θα χασει,αν χασει)... τωρα στην ευθεια δεν μου λει και τιποτα.... ασε που ειναι και πιο ασχημη
![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αν αληθευουν , αυτα που λενε ολοι οξ δημοσιογραφοι.......δεν εχει αντιπαλο το ΚΤΜ Οσο για τις στροφες, τα ΚΤΜ ήταν παντα πιο στριφτερα, αλλα ποο δυσκολοδηγητα Αυτο το μειονεκτημα βελτιωσαν και εφτιαξαν το καλυτερο μηχανακι Το μονο σιγουρο ειναι, οτι το gs θα κανει τρομερες πωλήσεις. .... Αυτο δεν σημαινει, οτι θα ειναι το κορυφαιο στην κατηγορία ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
EKEI EINAI Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ Η ΝΕΑ GS ΕΙΝΑΙ Κ ΜΟΝΙΚΑ Κ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ, Κ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΕΙΝΑΙ Κ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ Κ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Κ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ Κ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟ BMW ΕΧΕΙ Κ ΓΚΑΖΙ ΠΟΛΥ Κ ΕΧΕΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Και πότε το GS(1150-1200) ήταν ποιο γρήγορο από το αντίστοιχο KTM (950-990) ???
Ένα mega on/off γίνεται κορυφαίο εάν βάλει κινητήρα από superbike? (π.χ.1190cc-από KTM RC8R, 1198cc-από Ducati 1198s) Δηλαδή ένα vstrom με κινητήρα busa και 180 άλογα θα ήταν η <<κορυφή>> των on/off ??? ΔΕΝ νομίζω... ![]() Η BMW διατήρησε τον χαρακτήρα των GS στην νέα GS και παραμένει η ποιο ολοκληρωμένη μοτό. ![]() Η KTM προσπάθησε να κτυπήσει ταυτόχρονα BMW και DUCATI ... απέτυχε και στα δύο ... χάνοντας και το στοιχείο στο οποίο κυριαρχούσε, την εκτός δρόμου απόδοση. Όσο για τα τέστ, πίνακες ροπής -ισχύος : η κυριαρχία του ΚΤΜ αρχίζει μετά τις ... 8.000 στροφές ![]() Ας βρει όποιος θέλει σε παλιό τεύχος του moto, τους πίνακες επιδόσεων του παλιού GS και να τους συγκρίνει με του νέου... Εγγυώμαι ότι θα γελάσει χοντρά !!! ![]() ![]() ![]() Στο τελευταίο τεύχος (και μόνο) οι αναρτήσεις του crossturer χαρακτηρίζονται ... μaλaκές ![]() ![]() ![]() Τις αναρτήσεις του GS δεν ξέρουν (ή κάνουν πως...) που να τις ρυθμίσουν. ![]() ...Άααα και ο σχολιασμός της απόδοσης του GS... έχει λένε πολύ γκάζι από χαμηλά, <<σουζάρει>> συνέχεια και δεν τους αρέσει ... !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Το Triumph ... θάβεται !!! ... 108 ίπποι ??? ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by TEOSS; 10-07-2013 at 00:04. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αυτό δεν ισχύει σύμφωνα με όσα γράφονται στο ADVrider. Δεν λέω οτι η ΚΤΜ χτύπησε την κορυφή των πωλήσεων με το 1190, αλλά είναι πολλοί που έδωσαν το multistrada τους και αρκετοί το BMW adventure τους για το νέο ΚΤΜ. Έχει τόση ζήτηση που η μηχανή αλλά και αρκετά περιφερειακά (προστασία κινητήρα, βαλίτσες, κτλ) είναι back order. Ααα, ξέχασα, και το 1190 δεν έχει φτάσει καν προς Αμερική μεριά. Εκεί να δεις πόσοι ανυπομονούν να δώσουν το multistrada τους. Δεν υπερασπίζομαι τη ΚΤΜ, γεγονότα παραθέτω όπως τα διαβάζω. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Άλλο λέω … δεν είναι ποιο δυνατή και γρήγορη από την DUCATI ούτε ποιο άνετη-ταξιδιάρα και ομοιογενείς από την BMW.
![]() Οι πωλήσεις είναι κάτι άλλο και θέλει χρόνο να φανεί μιας και μιλάμε για μοντέλα λίγων μηνών. Πάντως οι πωλήσεις ενός οχήματος δεν αποτελούν βάση κρίσεως, δηλαδή δεν δείχνουν απαραίτητα ότι είναι καλύτερο ή χειρότερο από κάποιο άλλο. ![]() |
![]() |
|
|