![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Και επειδή συμφώνησες, δώρο η δημοσίευση της οδηγίας:
http://www.synigoroskatanaloti.gr/do...EK-1999-44.pdf Άρθρο 5 παρακαλώ... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου πελάτες νομίζουν οτι φταίει η μονάδα ή το καλώδιο και τελικά ανακαλύπτουμε οτι τα βύσματα είναι διαλυμένα τελείως (σε άλλο post έχουμε ενα τυπικό παράδειγμά, αλλά υπάρχουν πολλές πολλές περιπτώσεις). Πρέπει να καταλάβουμε οτι είναι ακίδες που κάνουν τις λειτουργίες, και ναι, όντως, μπορεί και εμείς να φταίμε κάπου στη χρήση τους κάτι να στραβώσει κλπ.. ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν λέω οτι φταίς στο συγκεκριμένο !! Σε πολλές περιπτώσεις βέβαια, έχουμε περάσει και τέτοια πράγματα σε εγγύηση, αλλά δεν γίνεται πάντα. Άρα λοιπον, αν θές, έλα σε επικοινωνία πάλι μαζί μας (όχι εδώ) προκειμένου να ανοίξουμε και εμείς ενα ticket στην Interphone. Χαμένος αποκλείεται να βγεις.. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Με την ιδιότητα του επίσημου εκπροσώπου του MotoRAID, και σε συνδιασμό με τα γραφόμενα που υπάρχουν απο κάποιον / κάποιους χρήστες για θέματα της Interphone τα οποία δεν είναι απολύτως αληθή, επιφυλάσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μας.
Αυτό γίνεται για μια τυπική διασφάλιση των γραφομένων μας, και σας ευχαριστώ για την κατανόηση. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Απειλείς κάποιον που θέλει να πει κάτι για τα προιόντα σου? Εσύ για ποιον λόγο είσαι εδώ? Για το χόμπι σου ή για να βρίσκεις πελάτες ή/και να λογοκρίνεις - ελέγχεις τους πελάτες σου? Ο καθένας είναι υπεύθυνος για αυτά που γράφει. Υπάρχουν οι οδηγίες του forum καθώς και οι admin για να τηρούν την τάξη. Δεν χρειαζόμαστε άλλους. ΥΓ: Ο γραφόμενος είναι και πελάτης σου. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Α) Με την δήλωση/αποκάλυψη του D_Artagian ότι επιφυλάσεται παντώς νομίμου δικαιώματός του για όποιον έχει να εκφράσει μία πικρή εμπειρία για προιόν που αγόρασε από αυτόν, θεωρώ πως πλέον έχει εξαφανισθεί οποιαδήποτε πιθανότητα αντικειμενικότητος των post του, καθώς φανερά πια είναι στο forum για να πρωωθεί τα προιόντα του. Καλά κάνει φυσικά (αν επιτρέπεται από το forum), και εγώ το ίδιο θα έκανα, όμως πλέον ξέρω πως θα διαβάζω post ενός επαγγελματία/εμπόρου. Β) Απευθύνομαι στους administrators και ρωτάω: αν/όταν το μέλος D_Artagian θεωρήσει ότι προσβάλλεται η εταιρία που εκπροσωπεί και ζητήσει να δικαιωθεί διά της νομίμου οδού (εξώδικη όχληση ή έγκληση ή αγωγή), θα του παραδώσουν/κοινοποιήσουν τα προσωπικά στοιχεία έτερου μέλους, τα οποία τυχόν θα αιτηθεί; Λυπήθηκα πραγματικά που διάβασα μια τέτοια δήλωση. Στα ποστ 2 και 4 του παρόντος νήματος ανέφερα και εγώ μία άσχημη εμπειρία που είχα με την Interphone, την οποία τα παιδιά του Motoraid αλλά και ο Γιάννης προσωπικά φρόντισαν να τη διορθώσουν. Μετά όμως από μία τέτοια συμπεριφορά δεν ξέρω αν θα ξαναψωνίσω από το Γιάννη. sterzam sorry που ξεφεύγει η συζήτηση από το θέμα και εύχομαι να βρεις την εγγύηση που σου αξίζει! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Ο πωλητής ευθύνεται δυνάμει του άρθρου 3, όταν η έλλειψησυμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του αγαθού. Εάν, δυνάμει της εθνικής νομοθεσίας, τα δικαιώματα που προβλέπονται στο άρθρο 3 παράγραφος 2 υπόκεινται σε παραγραφή, η παραγραφή αυτή δεν συμπληρώνεται προ της παρόδου δύο ετών από την παράδοση Δυστυχώς ο όρος "έλλεψη συμμόρφωσης" δεν σημαίνει εγγύηση, υπάρχει το άρθρο 6 που αναφέρεται στις εγγυήσεις Η εγγύηση δεσμεύει νομικά το άτομο που την προσφέρεισύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στη δήλωση της εγγύησης και στη σχετική διαφήμιση. Εργάζομαι στον χώρο των φωτογραφικών προϊόντων, δεν είναι δυνατό τα νομικά τμήματα των Sony, Νikon, Canon και άλλων να οδηγούν στην παρανομία τις εταιρείες με τεράστιο κίνδυνο δυσφήμησης του ονόματός τους. Να μην παρεξηγηθώ, προσωπικά θα ήθελα να πουλώ προϊόντα με 3 και 4 χρόνια εγγύηση, αλλά η πραγματικότητα είναι το 1 έτος, Όσοι δίνουν 2 το κάνουν για λόγους ανταγωνισμού και marketing και όχι γιατί τους υποχρεώνει ο νόμος. |
![]() |
|
|