Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από phoenix
φιλε ειχα 1150gs ιδιοι κινητηρες με λιγο περισσοτερη δυναμη το rt λογο βαρους αλλα και χρησης
γενικα ειναι ενα καλο μηχανακι και παιζει σπουδαιο ρολο πως το ειχε ο προκατοχος του με τα λαδια και το σερβις
συνηθως αυτα τα μοτο δεν τα παιρνουν καγκουρες στατιστικα τα οδηγουν ανθρωποι ηρεμοι με σκοπο τα ταξιδια
σημαντικο και ισως αρνητικο ειναι οτι η μηχανη ηταν σε ακινησια αν καταλαβα καλα
αν ειχε γεματο ρεζερβουαρ τοτε δε θα εχεις προβλημα με την τρομπα βενζινης αν δεν ειχε....τοτε να το περιμενεις
τα υγρα των φρενων δεν πρεπει ποτε να ειναι μαυρα πρεπει παντα να ειναι καθαρα και αυτο δεν εχει να κανει με τα χρονια αλλα με την χρηση και τα χιλιομετρα
συνιστω μια φορα τον χρονο
να κοιταξεις τσογους διαφορικου
να κοιταξεις τις αναρτησεις
και καπου πισω απο το φιλτροκουτι εχει ενα δοχειο αποστραγγιξεις απο τα επιστρεφομενα λαδια αν ειναι αυτο αδειο η εχει λιγο λαδακι μεσα η μηχανη ειναι οκ αν εχει ποσοτητα μεσα να σε προβληματισει
αυτα!!!!!
|
Αγαπητέ φίλε, βάλαμε μπρος τη μηχανη, άρα είχε βενζίνη. Στο όργανο μέτρησης που βρίσκεται δεξιά στο ταμπλό, στην αριστερή του πλευρά είχε δύο γραμμούλες (προφανώς αυτή η μπάρα είναι για τη θερμοκρασία) και στη δεξιά μεριά του οργάνου δεν υπήρχε καμμιά γραμμούλα. Μήπως είταν στην περιοχή της ρεζέρβας; Όταν τη βάλαμε μπροστα, άναβε το πράσινο λαμπάκι, το κίτρινο (μήπως αυτό είναι η ρεζέρβα

και αφού έκανε τον έλεγχο στο σύστημα και στα φρένα, αναβόσβησαν τα δύο λαμπάκια του ABS για μερικά δευτερόλεπτα και στη συνέχεια έμεινε μόνιμα αναμένο το πάνω λαμπάκι του ABS. Αυτό οφείλεται σε βλάβη του ABS ή στο ότι δεν υπήρχε επαρκές ρεύμα από την μπαταρία ώστε να ελέγξει σωτά το σύστημα του ABS; Με τα λάδια και τα σέρβις δεν πρέπει να έχει πρόβλημα γιατί είδα το βιβλίο σέρβις και όλα φαίνονταν εντάξει, αν και μίλησα και με το συνεργείο όπου πήγαινε για τα τακτικά σέρβις και απ' ότι μου είπε άλλαξαν Πολλαπλασιαστή, τρόμπα του συμπλέκτη, δίσκο πλατό στα 65 ή στα 70000 χλμ. Στο βιβλίο ήταν τσεκαρισμένα όλες οι αλλαγές λαδιών και υγρών καθώς ένας έλεγχος στο ιντζέκσιον. Το μόνο που δεν μου είπε το συνεργείο, ήταν για μία βλάβη στο αριστερό μπέκ και αντικατάστασή του στια 28000 χλμ, το οποίο φαινόταν καθαρό στο βιβλίο σέρβις. Τελευταίο σέρβις ήταν στα 80000, το 2011 και μετά από εκεί, λίγα χιλιόμετρα και ύστερα η .....ακινησία.... Αυτά εν ολίγοις !!!
Ευχαριστώ, Γιάννης.