![]() |
|
|||||||
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#23
|
|||
|
|||
|
Ανεξάρτητα αν κάποιος προσέχει το μηχανάκι του,πού καλό είναι να το προσέχει,οι ποιοτικοί έλεγχοι στα gs μάλλον πως είναι κάπως ελλείπείς.
Πολλά άριστα,η μάλλον εκατοντάδες άριστα gs πρόδωσαν το αφεντικό τους. Βέβαια αν δε παινέψεις και το σπίτι σού ζήτω πού καήκαμε,την αλήθεια όμως θα την ακούσεις από λίγους. Φυσικά δεν έχουν πάθει κι όλων τα μηχανάκια ζημιές,τα μοντέλα από 08 έως και 2010 ήταν όμως τα πιο ευπαθές νομίζω. Σαζμαν,διαφορικά,σκασμενες αναρτήσεις,antenna ring,τρόμπα βενζίνης κι αλλά μικροπροβλήματα απασχόλησαν πάρα πολλούς,παγκοσμίως...αν μπεις σε πολλά forums κι ελλάδας αλλά και εξωτερικού,θα διαβάσεις πολλά ενδιαφέροντα θέματα,κυρίως σε forums εξωτερικού,εδώ πολλοί δε μιλάνε ας πούμε.εννοώ ελλάδα. Και άλλες μοτοσυκλέτες εννοείται ότι έχουν παρουσιάσει προβλήματά και τρέχα γύρευε μετά. Αλλά η συχνότητα βλαβών στο gs είναι αρκετά αυξημένη. Κανε μία βόλτα κι από επίσημα συνεργεία και θα πάρεις γεύση για ότι απορία έχεις. ![]() Προσωπικά πάντως κάνω υπομονή και περιμένω να δω τι θα βγάλει το νέο μοντέλο,από άποψη προβλημάτων. Το gs σαφώς μου αρέσει,είχα στην κατοχή μου και μάλιστα όχι μία.... Τώρα δε θα έπαιρνα ξανά gs,όχι λόγω προβλημάτων,αλλά πλέον δεν μπορώ να νιώσω ξανά να πηγαίνω με 150 χιλιόμετρα και να νομίζω ότι ο κινητήρας θα ανοίξει στα 2.αυτή η κοντή 6η μου έκατσε στο λαιμό ρε παιδί μου,οπότε ποτέ ξανά. Ας δούμε το καινούριο. Αν πάντως καταλήξεις στην κούκλα να προτιμήσεις μοντέλο μετά το 2010,είναι αρκετά βελτιωμένο. Αλλά ψάξε σε forums εξωτερικού,ας πούμε στο adv και μπες και σε topics άλλων μαστόδοντων να διαβάσεις πόσοι ιδιόκτητες gs μεταπήδησαν σε άλλη εταιρεία λόγω προβλημάτων.έχει ενδιαφέρον,trust me. Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 |
|
|