GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 17-07-2013, 12:58
dionysisgs Ο/Η dionysisgs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Κρυονέρι Αττικής
Μoto: R1200RT Sportster 983XL
Μηνύματα: 328
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγη διαφορικού GS με RT

Παιδιά δεν αξίζει η αλλαγή διαφορικού με τόσο μακριά σχέση..η οικονομία είναι σχετική. Εγώ που έχω RT δεν θα ήθελα το διαφορικό του GS (RT final ratio drive 2.62, GS 2.82) αλλά την ενδιάμεση λύση που την έχει μόνο το R1200R και ειναι το διαφορικό με final drive ratio 2.72. Ας σκευτούμε ότι στο εξωτερικό, απο φορα αναβατών RT, και οι οποίοι δεν βγαίνουν εκτός των τοιχών (τι το πήρανε το ρημάδι δεν το έχω καταλάβει) βάζουν το διαφορικό του ADVE που είναι άκουσον άκουσον 2.92 και ειναι αυτό που χρησιμοποεί η αστυνομία στα δικά της RT. Αν θες να προβείς οπωσδήποτε σε αλλαγή προτίμησε το διαφορικό του R1200R είναι το καλύτερο για να ενώσεις τους 2 διαφορετικούς κόσμους, αυτόν του GS και αυτόν του RT. To ξαναλέω ότι αν βάλεις αυτό του RT θα μετανοιώσεις πικρά....και μία ερώτηση....είσαι μόνο ταξιδιώτης;;; Είσαι μόνο για έξω απο την πόλη;;; που κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα σου;;;; Μόνο αν εισαι ταξιδιάδης τοτε ναι, παω πάσο.... βάλε το..αν όχι μην το κάνεις....Αν εισαι Αθήνα μπορούμε να βρεθούμε να δοκιμάσεις την διαφορά στην εκκίνηση απο στάση...και να ξέρεις ότι για αυτή την αμαρτωλή εκκίνηση απο σταση φωνάζουμε οι έχοντες RT.
Οπως βλέπεις εστιάζω το πρόβλημα στην εκκίνηση και όχι στις τελικές...φτιάχνοντας το ένα, χαλάς το άλλο... και οπως ανέφερε ο TEOSS ο οποίος εμπεριστατομένα περιγράφει τεχνικές λεπτομέρειες (TEOSS ευχαριστώ και εγώ για τις πληροφορίες, δεν ήξερα οτι στα κιβώτια υπήρχαν διαφορές) οι 350 στροφές διαφορά δεν ειναι και τίποτα τρομερό...

Ελπίζω να βοήθησα όσο μπορούσα.

Last edited by dionysisgs; 17-07-2013 at 13:17.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 17-07-2013, 13:25
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγη διαφορικού GS με RT

Γιατί δε κάνετε τράμπα τα διαφορικά Ιδέα λέω, δεν ειναι τίποτα να ξεβιδωθούν και να τοποθετηθούν..
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:56.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!