![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Αχ βρε Γιάννη ...
μας έχεις κάνει να παραμιλάμε... 3-5 ECU έχω να σου στείλω από Αργολίδα... |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Χάρη το πρόγραμμα στο δικό σου είναι οδηγός για όλα τα άλλα ![]() Στου Σωκράτες σήμερα ρισκάραμε και το δώσαμε κ άλλο, έχει ψωμί το 1200. Επίσης του 2004-5 νομίζω ότι μπορεί να πάει μέχρι 115 άλογα οριακά, έχει ξεκλείδωτους όλους τους χάρτες (bmsk).. Στα μοντέλα 2006 και ειδικά του 2008 και μετά (bmsk-P), έχει όριο 107-110 άλογα απ' ότι καταλαβαίνω έχει και αισθητήρα 6ης σχέσης που το κόβει στην τελική (σταθεροποιώντας τις πεταλούδες στο 90%) σε αντίθεση με του RT που το έχει ελευθερο και με μεγαλύτερους αυλούς. Εκεί οφείλεται πιστεύω, η μεγαλύτερη τελική του RT και όχι στο μακρύτερο σασμάν του.. Last edited by JohnGS1100; 04-08-2013 at 16:04. |
|
#3
|
|||
|
|||
..........αντε επιτυχιες και στα 1150.....
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() ωΩς γνωστόν (εδώ και 10 μήνες ![]() ![]() ) οι 110 ίπποι στο αερόψυκτο μπόξερ είναι καθαρά μύθος.Στον τροχό βγάζει μέχρι 93 ίππους, μετά <<απλά σπάει>>!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() <<... 93 ίππους κ 100 στο στρόφαλο που είναι όπως είπα το όριο για αερόψυκτο boxer. Μετά απλά σπάει. >> http://www.gsforum.gr/770022-post88.html <<Τα 110 του αερόψυκτου είναι καθαρά μύθος.>> http://www.gsforum.gr/770007-post81.html ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Θόδωρε, αν δεν το δεις και δεν το νοιώσεις
ότι κ να ακούσεις φαντάζει μύθος... τόσο απλά.... |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Χάρη, δεν <<έπιασες>> την παρέμβαση ...
Την απόδοση που μπορεί να φτάσει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΟ BMW ΣΕΙΡΑΣ R με οποιοδήποτε τρόπο τον γνωρίζω πολύ καλά. ![]() Απλά δεν άντεξα την <<επιστημονική συνέπεια>> του συγκεκριμένου <<μύθου >> που πρίν 10 μήνε έλεγε <<όριο τα 93 άλογα για τον μπόξερ... απλά μετά σπάεί>> και τώρα που ανακάλυψε το φως το αληθινό (του χρήματος) λέει (και σε΄σένα προσωπικά) σου έβαλα 107 άλογα χωρίς πρόβλημα ... σκίστο !!! ...και τώρα πάει και 115 !!!Ξεπέρασε στον τροχό τον υποτιθέμενο εργοστασιακό μύθο του στροφάλου !! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Υ.Σ. Ελπίζω πάντος να πήρες απόδειξη (για τα χρήματα που έδωσες) και υπεύθηνη δήλωση- εγγύηση για την επέμβαση που έγινε στον εγκέφαλο (ECU) της μοτό σου.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Πολύ καλά κατάλαβα τι θες να πεις.... Είμαστε συνφορουμίτες τόσα χρόνια και οι μηχανολογικές κ άλλες γνώσεις σου είναι σεβαστες!!!! ![]() Προσωπικά δεν με απασχόλησαν τα νούμερα ούτε μιά φορά στην όλη διαδικασία του remapping Δεν με ενδιέφερε αυτό... Με ενδιέφερε η όποια αναβάθμιση! Μετά από εκτενή συζήτηση με τον προγραμματιστή αποφάσισα να τον εμπιστευτώ Το αποτέλεσμα της όλης επέμβασης με υπερκάλυψε.... Για την αντιμετώπιση όμως προβληματισμών όπως αυτούς που εκθέτεις, σκέπτομαι να δυναμομετρήσω την μπουμπού σε ανάλογο μηχάνημα.... και να δημοσιεύσω το διάγραμμα... ________________________________________________________________ Θα έλεγα όμως ότι δεν χρειάζονται τα ειρωνικά emoticon σε μια συζήτηση, και μάλιστα μεταξύ συμφορουμιστών, ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα που έχουμε ζήσει τόσα πολλά μαζί είτε δια ζώσης είτε virtual μπορείς να τονίσεις τις αξιοσέβαστες θέσεις σου με την γραφή σου και μόνο.... Σε παρακαλώ όχι ειρωνικά emoticon.... |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() Αύξηση 10% (103-108 άλογα) είναι σίγουρη. Ανάλογα συνθηκών και πιθανών άλλων επεμβάσεων η ιπποδύναμη μπορεί να αυξηθεί αρκετά παραπάνω. (φίλτρο,εξάτμιση,μηχανικές βελτιώσεις, ακόμα τα λάδια και τα μπουζί μπορούν να δώσουν διαφορές των 2-3 ίππων) Είναι γνωστό ότι το R1200S βγάζει <<μαμά>> 110-112 hp (BMW R1200S 100% Full Throttle Dyno Graph | Power FRK USA) στον τροχό (122 στρόφαλο) και βελτιωμένα GS ξεπερνάνε τους 120 και τα S βαράνε....130!!! πάντα στον τροχό !!! Στο άρθρο(BMW R1200S)φαίνονται οι επεμβάσεις της BMW στο "S" ώστε να <<γυρίζει>> με ασφάλεια πάνω από τις 8.000 στροφές και μέχρι τις 8.800 ...! Εκεί έχω ένσταση με προτροπές τύπου <<σκίστο>> σε συνδυασμό με την μετατόπιση του κόφτη από τις 8.000 στις ... 8.800! (τυχαίο? )Εν πάση περιπτώσει, και οι μηχανικοί δουλειά να έχουν καλό είναι ... ![]() ![]() ![]() ![]() BMW R1200GS By Michael Mühlmann at M-TEC | Power FRK USA ... Dyno-RT... http://www.powerfrkusa.net/wp-conten.../r1200rt-b.jpg https://www.youtube.com/watch?v=PIPE0x2A9PY https://www.youtube.com/watch?v=O95VpftDef8 ...και μια ματιά στο LC ...από την REMUS!!! http://pirateslair.net/REBMW%20R1200GS%20'13_Dyno_Slip-On.jpg and Dyno...! Last edited by TEOSS; 06-08-2013 at 22:10. |
![]() |
|
|