GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 04-08-2013, 15:19
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Προγραμματισμός εγκεφάλου R1200GS

Αχ βρε Γιάννη ...

μας έχεις κάνει να παραμιλάμε...

3-5 ECU έχω να σου στείλω από Αργολίδα...
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 04-08-2013, 16:02
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Προγραμματισμός εγκεφάλου R1200GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από siraxanz Εμφάνιση μηνυμάτων
Αχ βρε Γιάννη ...

μας έχεις κάνει να παραμιλάμε...

3-5 ECU έχω να σου στείλω από Αργολίδα...

Χάρη το πρόγραμμα στο δικό σου είναι οδηγός για όλα τα άλλα

Στου Σωκράτες σήμερα ρισκάραμε και το δώσαμε κ άλλο, έχει ψωμί το 1200. Επίσης του 2004-5 νομίζω ότι μπορεί να πάει μέχρι 115 άλογα οριακά, έχει ξεκλείδωτους όλους τους χάρτες (bmsk).. Στα μοντέλα 2006 και ειδικά του 2008 και μετά (bmsk-P), έχει όριο 107-110 άλογα απ' ότι καταλαβαίνω έχει και αισθητήρα 6ης σχέσης που το κόβει στην τελική (σταθεροποιώντας τις πεταλούδες στο 90%) σε αντίθεση με του RT που το έχει ελευθερο και με μεγαλύτερους αυλούς. Εκεί οφείλεται πιστεύω, η μεγαλύτερη τελική του RT και όχι στο μακρύτερο σασμάν του..

Last edited by JohnGS1100; 04-08-2013 at 16:04.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 04-08-2013, 16:47
PACO Ο/Η PACO βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: kareas
Μoto: GS1150ADV
Μηνύματα: 1,087
Προεπιλογή Απάντηση: Προγραμματισμός εγκεφάλου R1200GS

..........αντε επιτυχιες και στα 1150.....
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 04-08-2013, 17:31
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Προγραμματισμός εγκεφάλου R1200GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Χάρη το πρόγραμμα στο δικό σου είναι οδηγός για όλα τα άλλα

Στου Σωκράτες σήμερα ρισκάραμε και το δώσαμε κ άλλο, έχει ψωμί το 1200. Δηλαδή πάνω από τα 107 άλογα !!!
Επίσης του 2004-5 νομίζω ότι μπορεί να πάει μέχρι 115 άλογα οριακά, έχει ξεκλείδωτους όλους τους χάρτες (bmsk).. Στα μοντέλα 2006 και ειδικά του 2008 και μετά (bmsk-P), έχει όριο 107-110 άλογα απ' ότι καταλαβαίνω έχει και αισθητήρα 6ης σχέσης που το κόβει στην τελική (σταθεροποιώντας τις πεταλούδες στο 90%) σε αντίθεση με του RT που το έχει ελευθερο και με μεγαλύτερους αυλούς. Εκεί οφείλεται πιστεύω, η μεγαλύτερη τελική του RT και όχι στο μακρύτερο σασμάν του..
Και ...μυθοπλάστης !!! Μπράβο...

ωΩς γνωστόν (εδώ και 10 μήνες) οι 110 ίπποι στο αερόψυκτο μπόξερ είναι καθαρά μύθος.
Στον τροχό βγάζει μέχρι 93 ίππους, μετά <<απλά σπάει>>!!!



<<... 93 ίππους κ 100 στο στρόφαλο που είναι όπως είπα το όριο για αερόψυκτο boxer. Μετά απλά σπάει. >>
http://www.gsforum.gr/770022-post88.html
<<Τα 110 του αερόψυκτου είναι καθαρά μύθος.>>
http://www.gsforum.gr/770007-post81.html
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 04-08-2013, 17:34
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Προγραμματισμός εγκεφάλου R1200GS

Θόδωρε, αν δεν το δεις και δεν το νοιώσεις

ότι κ να ακούσεις φαντάζει μύθος... τόσο απλά....
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 05-08-2013, 02:48
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Προγραμματισμός εγκεφάλου R1200GS

Χάρη, δεν <<έπιασες>> την παρέμβαση ...

Την απόδοση που μπορεί να φτάσει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΟ BMW ΣΕΙΡΑΣ R με οποιοδήποτε τρόπο τον γνωρίζω πολύ καλά.

Απλά δεν άντεξα την <<επιστημονική συνέπεια>> του συγκεκριμένου <<μύθου>> που πρίν 10 μήνε έλεγε <<όριο τα 93 άλογα για τον μπόξερ... απλά μετά σπάεί>> και τώρα που ανακάλυψε το φως το αληθινό (του χρήματος) λέει (και σε΄σένα προσωπικά)
σου έβαλα 107 άλογα χωρίς πρόβλημα ... σκίστο !!! ...και τώρα πάει και 115 !!!
Ξεπέρασε στον τροχό τον υποτιθέμενο εργοστασιακό μύθο του στροφάλου !!




Υ.Σ.
Ελπίζω πάντος να πήρες απόδειξη (για τα χρήματα που έδωσες) και υπεύθηνη δήλωση- εγγύηση για την επέμβαση που έγινε στον εγκέφαλο (ECU) της μοτό σου.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 05-08-2013, 10:07
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Προγραμματισμός εγκεφάλου R1200GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Χάρη, δεν <<έπιασες>> την παρέμβαση ...

Την απόδοση που μπορεί να φτάσει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΟ BMW ΣΕΙΡΑΣ R με οποιοδήποτε τρόπο τον γνωρίζω πολύ καλά.

Απλά δεν άντεξα την <<επιστημονική συνέπεια>> του συγκεκριμένου <<μύθου>> που πρίν 10 μήνε έλεγε <<όριο τα 93 άλογα για τον μπόξερ... απλά μετά σπάεί>> και τώρα που ανακάλυψε το φως το αληθινό (του χρήματος) λέει (και σε΄σένα προσωπικά)
σου έβαλα 107 άλογα χωρίς πρόβλημα ... σκίστο !!! ...και τώρα πάει και 115 !!!
Ξεπέρασε στον τροχό τον υποτιθέμενο εργοστασιακό μύθο του στροφάλου !!




Υ.Σ.
Ελπίζω πάντος να πήρες απόδειξη (για τα χρήματα που έδωσες) και υπεύθηνη δήλωση- εγγύηση για την επέμβαση που έγινε στον εγκέφαλο (ECU) της μοτό σου.

Πολύ καλά κατάλαβα τι θες να πεις....

Είμαστε συνφορουμίτες τόσα χρόνια και οι μηχανολογικές κ άλλες γνώσεις σου είναι σεβαστες!!!!

Προσωπικά δεν με απασχόλησαν τα νούμερα ούτε μιά φορά στην όλη διαδικασία του remapping

Δεν με ενδιέφερε αυτό...

Με ενδιέφερε η όποια αναβάθμιση!

Μετά από εκτενή συζήτηση με τον προγραμματιστή αποφάσισα να τον εμπιστευτώ

Το αποτέλεσμα της όλης επέμβασης με υπερκάλυψε....

Για την αντιμετώπιση όμως προβληματισμών όπως αυτούς που εκθέτεις,

σκέπτομαι να δυναμομετρήσω την μπουμπού σε ανάλογο μηχάνημα....

και να δημοσιεύσω το διάγραμμα...


________________________________________________________________








Θα έλεγα όμως ότι δεν χρειάζονται τα ειρωνικά emoticon σε μια συζήτηση,

και μάλιστα μεταξύ συμφορουμιστών,

ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα που έχουμε ζήσει τόσα πολλά μαζί είτε δια ζώσης

είτε virtual

μπορείς να τονίσεις τις αξιοσέβαστες θέσεις σου με την γραφή σου και μόνο....

Σε παρακαλώ όχι ειρωνικά emoticon....
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 06-08-2013, 22:09
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Προγραμματισμός εγκεφάλου R1200GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από siraxanz Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολύ καλά κατάλαβα τι θες να πεις....


Για την αντιμετώπιση όμως προβληματισμών όπως αυτούς που εκθέτεις,

σκέπτομαι να δυναμομετρήσω την μπουμπού σε ανάλογο μηχάνημα....

και να δημοσιεύσω το διάγραμμα...

..
Δεν έθεσα προβληματισμό ... εγώ γνωρίζω(από το 2004 που κυκλοφόρησε!) ότι δεν σπάει με πάνω από 93 άλογα!!!

Αύξηση 10% (103-108 άλογα) είναι σίγουρη. Ανάλογα συνθηκών και πιθανών άλλων επεμβάσεων η ιπποδύναμη μπορεί να αυξηθεί αρκετά παραπάνω.
(φίλτρο,εξάτμιση,μηχανικές βελτιώσεις, ακόμα τα λάδια και τα μπουζί μπορούν να δώσουν διαφορές των 2-3 ίππων)

Είναι γνωστό ότι το R1200S βγάζει <<μαμά>> 110-112 hp (BMW R1200S 100% Full Throttle Dyno Graph | Power FRK USA) στον τροχό (122 στρόφαλο) και βελτιωμένα GS ξεπερνάνε τους 120 και τα S βαράνε....130!!! πάντα στον τροχό !!!


Στο άρθρο(BMW R1200S)φαίνονται οι επεμβάσεις της BMW στο "S" ώστε να <<γυρίζει>> με ασφάλεια πάνω από τις 8.000 στροφές και μέχρι τις 8.800 ...!
Εκεί έχω ένσταση με προτροπές τύπου <<σκίστο>> σε συνδυασμό με την μετατόπιση του κόφτη από τις 8.000 στις ... 8.800! (τυχαίο?)
Εν πάση περιπτώσει, και οι μηχανικοί δουλειά να έχουν καλό είναι ...


BMW R1200GS By Michael Mühlmann at M-TEC | Power FRK USA
... Dyno-RT... http://www.powerfrkusa.net/wp-conten.../r1200rt-b.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=PIPE0x2A9PY

https://www.youtube.com/watch?v=O95VpftDef8


...και μια ματιά στο LC ...από την REMUS!!!
http://pirateslair.net/REBMW%20R1200GS%20'13_Dyno_Slip-On.jpg
and Dyno...!

Last edited by TEOSS; 06-08-2013 at 22:10.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:50.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!