GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 19-08-2013, 01:07
diomiles Ο/Η diomiles βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Αιγαλεω Αθηνα
Μoto: f650gs
Μηνύματα: 912
Προεπιλογή Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Για λάστιχα 20000χλμ και με όχι ιδιαίτερη προσοχή στις πιέσεις κατά τη διάρκεια της ζωής τους, όπως παραδέχεται σε ποστ παραπάνω ο παθών, υπάρχουν ακόμα επικρίσεις και παράπονα για την εταιρεία ελαστικών?

Πως εβγαλες αυτο το συμπερασμα.Εγω ειπα ¨πιθανον να ειχα λαθος αερα" χωρις αυτο να ειναι σιγουρο αφου στις πιεσεις ειμαι τυπικοτατος παντα.Απλα υπέθεσα ότι για καποιο λογο το λαστιχο εχασε αερα και ταξιδεψα με χαμηλες πιεσεις.Πριν ξεκινησω ειχα κάνει έλεγχο και στις πιεσεις των ελαστικων.

Αν ξέραμε και σε πόσα χρόνια τα έκαναν θα προσθέταμε ακόμα έναν παράγοντα!

Κανω περιπου 15.000 τον χρονο οποτε τα συγκεκριμενα λαστιχα ηταν περιπου εναμιση χρονων


Στην αρχική του ερώτηση, αν έθετε όλες τις παραμέτρους - τις οποίες τον ρώτησαν ασφαλώς οι λαστιχάδες και τον απέτρεψαν από τη συνέχεια με τα εν λόγω ελαστικά- σαφώς θα του λέγαμε (εγώ τουλάχιστον) να το αλλάξει άμεσα το λάστιχο.
Όμως στη φώτο που έβαλε το λάστιχο είναι με μικρή φθορά πέλματος. Οπότε τα χλμ τα έχει κάνει με χαμηλές μωτ και μικρό φορτίο αφενός, σε 4-5 χρόνια αφετέρου (δική μου αυθαίρετη υπόνοια...)*. Άρα μιλάμε για λάστιχα σαφώς καμμένα!
Βασιζόμενος στη φώτο και χωρίς άλλες πληροφορίες, είπα να κάνει την επιστροφή του σκεπτόμενος ότι το νησί είναι κάπου Αιγαίο και τα χλμ από το λιμάνι σπίτι του άντε να είναι και 20.
Μετά λέει για Κεφαλλονιά και ταξίδι Πάτρα- Αθήνα.....
Πιασ' τ' αυγό και κούρευτο δηλαδή.

Πως εβγαλες αυτα τα συμπερασματα αφου απο το πρωτο ποστ ημουν ξεκαθαρος και ειπα οτι εχω να κάνω 250 χλμ φορτωμενος και δικάβαλος


Τελικά δεν πρέπει να θεωρούμε τίποτα δεδομένο κι αν είναι για γνώμη να ζητάμε κάθε πληροφορία. Διαφορετικά θα μας ζητάνε τα ρέστα...

Δεν ξερω γιατι το λες αυτο εγω οπως και να εχει σε ευχαριστω και για τον κοπο που μπηκες να απαντησεις και για την συμβουλη σου


*αν θέλετε το εξηγώ
Να κανω λοιπον μια ανακεφαλαίωση για την κατασταση και την χρηση των ελαστικων της μηχανης μου.

Ειχαν κανει περιπου 20.000 χλμ οι πιεσεις ελεγχονται συχνα , η μηχανη φυλάσσεται πάντα σε γκαραζ που σημαινει οτι τα ελαστικα δεν τα ταλαιπωρει ο ηλιος , ηταν σχετικα νεα , δεν μπαινω σε χωμα και τα χλμ γινονται τα μισα στην πολη και τα μισα σε ταξιδια με φυσιολογικες ταχυτητες για τα δεδομενα της μηχανης.

Τωρα γιατι εκαναν τοσο βαθιες ρωγμες δεν μπορω να το ξερω....δεν μου εχει ξανασυμβει γιαυτο και πιθανολογησα οτι μαλλον για καποιο λογο στο ταξιδι να μην ειχα σωστες πιεσεις.

Last edited by diomiles; 19-08-2013 at 01:20.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 19-08-2013, 01:34
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο

H πειρα που εχω σχετικα με τα ελαστικα λεει τα εξης...

1. απο 0 εως 200-300 χιλιομετρα ειναι επικινδυνα. Το κρατημα τους ειδικα υπο κλιση ειναι ανυπαρκτο!

2. απο 500-5000 ειναι απιθανα. Δεν μπορεις ουτε να τα σπιναρεις. Δεν γλυστρουν παρα μονο σε λαδια!

3. απο 5000-1000 δεν ειναι ασχημα, αλλα η αποδοση τους ειναι μειωμενη σε σχεση με τα πρωτα 5000.

4. μετα τα 10000 βαινουν προς το τελος της ζωης τους. Η μηχανη σπιναρει για πλακα σε σημειο που ειναι δυσκολο να υπολογισεις επιταχυνοντας αποτομα θα κανεις σουζα ή παντα....

Εγω μετα τα 10000 και με αφορμη το επομενο ταξιδι μου τα αλλαζω. Θεωρω οτι ειναι το πλεον κρισιμο εξαρτημα της μοτοσυκλετας μου και ενω γνωριζω οτι μπορω να κανω με μειωμενη αποδοση ακομη 5-6000 χιλιομετρα, επιλεγω να τα αλλαξω.

Τα παραπανω συμπερασματα τα εχω βγαλει κατα κυριο λογο με τα ΕΧΡ, με τα μισα χιλιομετρα σε ταξιδια με 2ο ατομο και αποσκευες και τα υπολοιπα σε καθημερινη νορμαλ χρηση με σχετικα χαμηλες ταχυτητες. Γενικα σεβομαι τα ελαστικα μου και δεν τα "ξοδευω" με ασκοπες γκαζιες...

Τυπικα τα παραπανω χιλιομετρα τα διανυω σε περιπου 12-15 μηνες. Σε αυτο το διαστημα και με λιγο πανω απο τα 12000 χιλιομετρα εχουν εμφανισει ραγαδες κυριως στο πλαι. Εχει μεινει περιπου 3-4 χιλιοστα πελμα στο κεντρο και περιπου 8 στις ακρες.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 19-08-2013, 01:46
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
H πειρα που εχω σχετικα με τα ελαστικα λεει τα εξης...

1. απο 0 εως 200-300 χιλιομετρα ειναι επικινδυνα. Το κρατημα τους ειδικα υπο κλιση ειναι ανυπαρκτο!

2. απο 500-5000 ειναι απιθανα. Δεν μπορεις ουτε να τα σπιναρεις. Δεν γλυστρουν παρα μονο σε λαδια!

3. απο 5000-1000 δεν ειναι ασχημα, αλλα η αποδοση τους ειναι μειωμενη σε σχεση με τα πρωτα 5000.

4. μετα τα 10000 βαινουν προς το τελος της ζωης τους. Η μηχανη σπιναρει για πλακα σε σημειο που ειναι δυσκολο να υπολογισεις επιταχυνοντας αποτομα θα κανεις σουζα ή παντα....

Εγω μετα τα 10000 και με αφορμη το επομενο ταξιδι μου τα αλλαζω. Θεωρω οτι ειναι το πλεον κρισιμο εξαρτημα της μοτοσυκλετας μου και ενω γνωριζω οτι μπορω να κανω με μειωμενη αποδοση ακομη 5-6000 χιλιομετρα, επιλεγω να τα αλλαξω.

Τα παραπανω συμπερασματα τα εχω βγαλει κατα κυριο λογο με τα ΕΧΡ, με τα μισα χιλιομετρα σε ταξιδια με 2ο ατομο και αποσκευες και τα υπολοιπα σε καθημερινη νορμαλ χρηση με σχετικα χαμηλες ταχυτητες. Γενικα σεβομαι τα ελαστικα μου και δεν τα "ξοδευω" με ασκοπες γκαζιες...

Τυπικα τα παραπανω χιλιομετρα τα διανυω σε περιπου 12-15 μηνες. Σε αυτο το διαστημα και με λιγο πανω απο τα 12000 χιλιομετρα εχουν εμφανισει ραγαδες κυριως στο πλαι. Εχει μεινει περιπου 3-4 χιλιοστα πελμα στο κεντρο και περιπου 8 στις ακρες.

Αυριο θα τραβήξω φώτο* τα δικά μου EXP , των οποίων πινω το αίμα. Και στα φορτώματα και στις ταχύτητες και στα στροφιλίκια. Έχω 14000χλμ σε 13 μήνες και είναι καινούρια. Σαφώς υπάρχει η φθορά στο πέλμα, αλλά δεν υπάρχουν σκισίματα και σκασίματα, ούτε στα πλαινά , ούτε πουθενά. Ασφαλώς τα λάστιχα κρατάνε μια χαρά και στο βρεγμένο, όχι στη γλίτσα. Εκεί δεν κρατάει τίποτα.....
Έκανα και 200-300χλμ χώμα με τα συγκεκριμένα στο χώμα στο τελευταίο Ακρόπολις.
*Τις φώτο θα τις ανεβάσω όταν βρω καλό σήμα, μάλλον Σεπ από Αθήνα. Για τους "Θωμάδες" το γράφω...
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 19-08-2013, 01:55
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυριο θα τραβήξω φώτο* τα δικά μου EXP , των οποίων πινω το αίμα. Και στα φορτώματα και στις ταχύτητες και στα στροφιλίκια. Έχω 14000χλμ σε 13 μήνες και είναι καινούρια. Σαφώς υπάρχει η φθορά στο πέλμα, αλλά δεν υπάρχουν σκισίματα και σκασίματα, ούτε στα πλαινά , ούτε πουθενά. Ασφαλώς τα λάστιχα κρατάνε μια χαρά και στο βρεγμένο, όχι στη γλίτσα. Εκεί δεν κρατάει τίποτα.....
Έκανα και 200-300χλμ χώμα με τα συγκεκριμένα στο χώμα στο τελευταίο Ακρόπολις.
*Τις φώτο θα τις ανεβάσω όταν βρω καλό σήμα, μάλλον Σεπ από Αθήνα. Για τους "Θωμάδες" το γράφω...

Τι να πω, ισως το GS να ειναι πιο ευγενικο με τα ελαστικα του.

Παντως το ποσο φαγωμενα ειναι το καταλαβαινεις μολις τα αλλαξεις. Η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας αλλαζει δραματικα!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 19-08-2013, 01:59
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι να πω, ισως το GS να ειναι πιο ευγενικο με τα ελαστικα του.

Παντως το ποσο φαγωμενα ειναι το καταλαβαινεις μολις τα αλλαξεις. Η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας αλλαζει δραματικα!
Σ αυτό που λες , έχεις ένα δίκιο γιατί ο αδερφός μου με βαρα τρώει πιο πολύ λάστιχο από εμένα. ΕΧΡ φοράει κι αυτός.
Επίσης πρέπει να πω και κάτι άλλο, πολύ εντυπωσιακό κατ' εμένα.
Το GS είναι το μόνο μηχανάκι που παρουσιάζει τόσο ομοιόμορφη φθορά στο πέλμα εμπρός και πίσω ελαστικού!
Σε όλα τα μηχανάκια ένιωθα ότι το μπροστινό το "πετάω" τσάμπα, όταν το πίσω ήταν όντως για πέταμα!
Με αποκορύφωμα το Tiger που άλλαζα 2 πίσω και ένα εμπρός ελαστικό κάθε 8-10000χλμ.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 19-08-2013, 02:09
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Σ αυτό που λες , έχεις ένα δίκιο γιατί ο αδερφός μου με βαρα τρώει πιο πολύ λάστιχο από εμένα. ΕΧΡ φοράει κι αυτός.
Επίσης πρέπει να πω και κάτι άλλο, πολύ εντυπωσιακό κατ' εμένα.
Το GS είναι το μόνο μηχανάκι που παρουσιάζει τόσο ομοιόμορφη φθορά στο πέλμα εμπρός και πίσω ελαστικού!
Σε όλα τα μηχανάκια ένιωθα ότι το μπροστινό το "πετάω" τσάμπα, όταν το πίσω ήταν όντως για πέταμα!
Με αποκορύφωμα το Tiger που άλλαζα 2 πίσω και ένα εμπρός ελαστικό κάθε 8-10000χλμ.
Αυτο το θεμα δεν το εχω. Και εγω τρωω τα ελαστικα ομοιομορφα εμπρος και πισω!

Οι παρακατω εικονες ειναι απο τα προτελευταια μου ελαστικα στα 9.000 χιλιομετρα


Last edited by Gemat; 19-08-2013 at 02:16.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 19-08-2013, 10:46
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο το θεμα δεν το εχω. Και εγω τρωω τα ελαστικα ομοιομορφα εμπρος και πισω!

Οι παρακατω εικονες ειναι απο τα προτελευταια μου ελαστικα στα 9.000 χιλιομετρα

Eμένα είναι σε +5000χλμ. Οπότε υπάρχει όντως διαφορά λόγω μοτοσυκλέτας.
Το graining που το έκανες? Σε πίστα?
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 19-08-2013, 12:59
Giof Ο/Η Giof βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: ΤΡΙΠΟΛΗ
Μoto: BMW R1200GS ADVENTURE
Μηνύματα: 470
Προεπιλογή Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
H πειρα που εχω σχετικα με τα ελαστικα λεει τα εξης...

1. απο 0 εως 200-300 χιλιομετρα ειναι επικινδυνα. Το κρατημα τους ειδικα υπο κλιση ειναι ανυπαρκτο!

2. απο 500-5000 ειναι απιθανα. Δεν μπορεις ουτε να τα σπιναρεις. Δεν γλυστρουν παρα μονο σε λαδια!

3. απο 5000-1000 δεν ειναι ασχημα, αλλα η αποδοση τους ειναι μειωμενη σε σχεση με τα πρωτα 5000.

4. μετα τα 10000 βαινουν προς το τελος της ζωης τους. Η μηχανη σπιναρει για πλακα σε σημειο που ειναι δυσκολο να υπολογισεις επιταχυνοντας αποτομα θα κανεις σουζα ή παντα....

Εγω μετα τα 10000 και με αφορμη το επομενο ταξιδι μου τα αλλαζω. Θεωρω οτι ειναι το πλεον κρισιμο εξαρτημα της μοτοσυκλετας μου και ενω γνωριζω οτι μπορω να κανω με μειωμενη αποδοση ακομη 5-6000 χιλιομετρα, επιλεγω να τα αλλαξω.

Τα παραπανω συμπερασματα τα εχω βγαλει κατα κυριο λογο με τα ΕΧΡ, με τα μισα χιλιομετρα σε ταξιδια με 2ο ατομο και αποσκευες και τα υπολοιπα σε καθημερινη νορμαλ χρηση με σχετικα χαμηλες ταχυτητες. Γενικα σεβομαι τα ελαστικα μου και δεν τα "ξοδευω" με ασκοπες γκαζιες...

Τυπικα τα παραπανω χιλιομετρα τα διανυω σε περιπου 12-15 μηνες. Σε αυτο το διαστημα και με λιγο πανω απο τα 12000 χιλιομετρα εχουν εμφανισει ραγαδες κυριως στο πλαι. Εχει μεινει περιπου 3-4 χιλιοστα πελμα στο κεντρο και περιπου 8 στις ακρες.
Και εγώ εμπειρικά κάπως έτσι τα νιώθω γι αυτο και μου κάνουν εντύπωση τα νούμερα που αναφέρουν τα παιδιά.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 19-08-2013, 01:38
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από diomiles Εμφάνιση μηνυμάτων
Να κανω λοιπον μια ανακεφαλαίωση για την κατασταση και την χρηση των ελαστικων της μηχανης μου.

Ειχαν κανει περιπου 20.000 χλμ οι πιεσεις ελεγχονται συχνα , η μηχανη φυλάσσεται πάντα σε γκαραζ που σημαινει οτι τα ελαστικα δεν τα ταλαιπωρει ο ηλιος , ηταν σχετικα νεα , δεν μπαινω σε χωμα και τα χλμ γινονται τα μισα στην πολη και τα μισα σε ταξιδια με φυσιολογικες ταχυτητες για τα δεδομενα της μηχανης.

Τωρα γιατι εκαναν τοσο βαθιες ρωγμες δεν μπορω να το ξερω....δεν μου εχει ξανασυμβει γιαυτο και πιθανολογησα οτι μαλλον για καποιο λογο στο ταξιδι να μην ειχα σωστες πιεσεις.
Όσον αφορά στις πιέσεις, λες ότι τις ελέγχεις συχνά αλλά σε προηγούμενο ποστ έγραψες ότι δεν είχες ελέγξει την πίεση στο συγκεκριμένο ταξίδι. Αν λοιπόν πήγες έως Πάτρα με πίεση 28psi ας πούμε (1,8 bar χοντρικά) δικαιολογούνται τα πάντα! Δικάβαλος και φορτωμένος δε, και 32 πίεση να είχες, λίγο είναι. και 35 μπορεί να είναι λίγο , δεν ξέρω τι λέει ο κατασκευαστής για τη μηχανή σου.

Σ΄αυτό που λες για τα χλμ του ταξιδιού σου, έχεις δίκιο. Με μπέρδεψε το νησί! Μετά έγραψες Κεφαλλονιά...
Αυτο με τον ενάμιση χρόνο μου φαίνεται αισιόδοξο. Αν ψάξεις τα χαρτιά σου, το βιβλιαράκι που γράφεις τι κάνεις στο μηχανάκι σου, μάλλον θα δεις ότι τα έχεις παραπάνω. Από 2 χρόνια και βάλε , ίσως!
Το λέω γιατί το λάστιχό σου δεν παρουσιάζει φθορά στο πέλμα, που να αντιστοιχεί στα χιλιόμετρά σου. Το δικό μου EXP στις 20000 χλμ σε 15 μήνες (το προηγούμενο ζεύγος) είχε λιώσει. Κι αυτό που φοράω τώρα έχει φθορά σαν το δικό σου στις 14000χλμ. Άρα τα λάστιχά σου ή δεν τα πιέζεις καθόλου, ή δουλέψαν πολύ καιρό "καμμένα". Για κάποιο λόγο η γόμα σου δε φθείρεται, πράγμα κακό, γιατί δεν σου δίνει τριβή = κράτημα....
Αυτά .

Last edited by forester; 19-08-2013 at 01:53.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 19-08-2013, 01:40
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από diomiles Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελικα εβαλα το μεταχειρισμενο anakee και ολα καλα.

Εχω αλλαξει πολλες φορες ελαστικα στα 20.000 χλμ και μερικες φορες και λιγο παραπανω.Ποτε μου ομως δεν εχω δει λαστιχο να γεμιζει ρωγμες και ουσιαστικα να διαλυεται.Συνεχιζω να μην θεωρω φυσιολογικη την συγκεκριμενη φθορα του ελαστικου οπως δεν την θεωρησαν φυσιολογικη και οι επαγγελματιες που ειδαν σημερα το λαστιχο.

Πιθανον να ειχα λαθος αερα ....
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από diomiles Εμφάνιση μηνυμάτων
Να κανω λοιπον μια ανακεφαλαίωση για την κατασταση και την χρηση των ελαστικων της μηχανης μου.

Ειχαν κανει περιπου 20.000 χλμ οι πιεσεις ελεγχονται συχνα , η μηχανη φυλάσσεται πάντα σε γκαραζ που σημαινει οτι τα ελαστικα δεν τα ταλαιπωρει ο ηλιος , ηταν σχετικα νεα , δεν μπαινω σε χωμα και τα χλμ γινονται τα μισα στην πολη και τα μισα σε ταξιδια με φυσιολογικες ταχυτητες για τα δεδομενα της μηχανης.

Τωρα γιατι εκαναν τοσο βαθιες ρωγμες δεν μπορω να το ξερω....δεν μου εχει ξανασυμβει γιαυτο και πιθανολογησα οτι μαλλον για καποιο λογο στο ταξιδι να μην ειχα σωστες πιεσεις.


Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:58.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!