GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 21-08-2013, 13:59
alekni Ο/Η alekni βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Χαλκίδα
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 201
Προεπιλογή Απάντηση: GS 650 1996; πισω αμορτισερ προβλημα..

κομμενη βίδα στην υδραυλικη προφορτιση δεν ειναι τιποτα το σοβαρο, εχω μια υδραυλικη προφοριτση απο funduro (καπου εδω μεσα πεταμενη νομιζω) στην δινω, εσυ θες επισκευή πίσω αμορτισερ και κατα προτιμηση καινουργιο ελατηριο, αν θες πιο φτηνα βαλε δακτυλιδη απο τεφλον πισω, και τσιμουχακια μπροστα, σε αντιθετη περιτπωση καθε 15χιλιαδες χιλιομετρα θα θες αλλαγη στα αλυσιδογραναζα....
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 21-08-2013, 15:17
mpampis Ο/Η mpampis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2013
Περιοχή: αγιοι αναργυροι
Μoto: Funduro 650st
Μηνύματα: 246
Προεπιλογή Απάντηση: GS 650 1996; πισω αμορτισερ προβλημα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από alekni Εμφάνιση μηνυμάτων
κομμενη βίδα στην υδραυλικη προφορτιση δεν ειναι τιποτα το σοβαρο, εχω μια υδραυλικη προφοριτση απο funduro (καπου εδω μεσα πεταμενη νομιζω) στην δινω, εσυ θες επισκευή πίσω αμορτισερ και κατα προτιμηση καινουργιο ελατηριο, αν θες πιο φτηνα βαλε δακτυλιδη απο τεφλον πισω, και τσιμουχακια μπροστα, σε αντιθετη περιτπωση καθε 15χιλιαδες χιλιομετρα θα θες αλλαγη στα αλυσιδογραναζα....
φιλαρακι alekni αν μπορεις να μου την δωσεις(οτι εξοδα δικα μου εννοειτε) θα σου ειμαι υποχρεως.Τωρα αν θες,μια και δεν καταλαβα τι γραφεις,εξηγησε μου λιγο παραπανω αυτο το κομματι`` αν θες πιο φτηνα βαλε δακτυλιδη απο τεφλον πισω, και τσιμουχακια μπροστα, σε αντιθετη περιτπωση καθε 15χιλιαδες χιλιομετρα θα θες αλλαγη στα αλυσιδογραναζα....``
σε ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου και το δωρακι σου
Υ.Γ. Αν μπορειτε να μου πειτε πως να βρω ποιο ακριβως μοντελο ειναι ωστε να ψαχνω για τα διαφορα ανταλακτικα πειτε μου σας παρακαλω

Last edited by mpampis; 21-08-2013 at 15:19.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 21-08-2013, 20:17
alekni Ο/Η alekni βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Χαλκίδα
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 201
Προεπιλογή Απάντηση: GS 650 1996; πισω αμορτισερ προβλημα..

μπροστα, στα καλαμια απο εκει που χανεις λαδί, αφαιρείς ρόδα, φτερό, χαλαρώνεις τις βίδες που πιάνουν τα καλαμια, και παίρνεις τα καλαμια στο χερι, μετα τα λύνεις, αφαιρεις οτι υγρα εχουν μεσα, και αλλάζεις τα τσιμουχακια και τις γλύστρες, κόστος ανταλλακτικων περιπου 25 ευρω + εργασια

πίσω, για να αλλάξεις την υδραυλική προφόρτιση (το βαρελακι αυτο που δειχνεις στις φωτο), πρεπει, να αφαιρέσεις όλο το αμορτισερ, και αφου το παρεις στα χέρια, με ειδικό εργαλέιο Η καμια 200 γραβάτες, να συμπιέσης το ελατηριο, να βγάλεις τις ασφάλειες και να παρεις στα χερια την υδραυλική

αν φτασεις εκει καλο θα ηταν να κανεις σέρβις πισω στο αμορτισερ, να σου αλλάξουν λάδια τσιμουχάκι, και οτι αλλα χρειάζεται, αν δεν θες να δώσεις 100 ευρώ για πιο σκληρό ελατηριο (hyperpro), ενα φτηνος τρόπος για να σκληρήνεις - συμπιέσεις το παλίο σου ελατήριο, ειναι να προσθέσεις κατι, δακτυλίδι απο τεφλόν, 20 ευρώ περίπου, και θα εχεις ενα πιο σκληρο πισω αμορτισερ

τηλ σε κάποιον ειδικο στη αθήνα, τασούλη, k-shok θα σου λύσει όλες τις απορίες
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 21-08-2013, 20:23
alekni Ο/Η alekni βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Χαλκίδα
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 201
Προεπιλογή Απάντηση: GS 650 1996; πισω αμορτισερ προβλημα..

και κατι ακομα

με το αμορτισερ που εχεις τωρα, πισω,
φαντάσου οτι εισαι ο ρομπέν των δασών, κρατάς το τόξο σου και τραβάς και αφήνεις συνέχεια το σχοινι λιγυζοντας το συνεχώς
κατι τετοιο γίνεται και στο μηχανακι σου...ρομπέν
σε κάθε άνοιγμα του γκαζιου σου, το μηχανάκι κάθεται πίσω, και τερματίζει - ξεχιλώνει την αλυσίδα σου, πόσο να αντέξει? 15.000χλμ λεω εγώ....
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:27.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!