GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 22-08-2013, 16:00
Al Bandy Ο/Η Al Bandy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2013
Περιοχή: Κρήτη
Μoto: R 1100 RT
Μηνύματα: 323
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Παραθέτω εδώ συνημμένες τις δύο αποδείξεις που έβγαλε το μηχάνημα από την καυσανάλυση που έκανα σήμερα. Είπαμε, τίποτα στην τύχη! Μπορεί να λένε και να γράφουν αλλά θέλω να το δω κι εγώ.

Η πρώτη μέτρηση, στις 11:16, είναι με το resistor tuning και η δεύτερη, στις 11:20, είναι με τον μαμά αισθητήρα. Τι βλέπουμε λοιπόν? Κατ' αρχάς, το πρώτο χρήσιμο συμπέρασμα είναι ότι και με το resistor και χωρίς αυτό το μηχανάκι δουλεύει καθαρά. Τα καυσαέρια είναι μέσα στα όρια άρα δεν τίθεται κανένα θέμα ζημιάς τού κινητήρα και άλλα τέτοια που έχουν ειπωθεί. Και από οικολογικής απόψεως πάλι είμαστε μέσα στα όρια. Πρώτο καλό συμπέρασμα. Πάμε παρακάτω.

Δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι οι δύο μετρήσεις, με το resistor και χωρίς αυτό, παρουσιάζουν διαφορετικές τιμές, άρα το resistor δουλεύει, επεμβαίνει, δεν είναι ιδέα μας.

Πάμε τώρα στις μετρήσεις ξεχωριστά. Βλέπουμε ότι ο μαμά αισθητήρας κρατάει το μείγμα φτωχό στις χαμηλές στροφές, στο 0,17 και το κάνει πλούσια ψηλά, στο 0,25. Αυτή η ρύθμιση είναι καλή ενδεχομένως για εθνικές και ταξίδια που κινείσαι με ψηλές στροφές αλλά τι γίνεται μέσα στην πόλη που θες ροπή χαμηλά? Αυτό ακριβώς που μού συνέβαινε εμένα: το μηχανάκι σερνότανε με αποτέλεσμα να καίει κιόλας.

Στην μέτρηση με το resistor, αντιθέτως, βλέπουμε ότι κάνει ελαφρώς πιο πλούσιο το μείγμα χαμηλά, στο 0,20 και το φτωχαίνει ψηλά, στο 0,12!!!! Παράδοξο? Πιθανόν. Γιατί συμβαίνει αυτό δεν ξέρω, αλλά εμένα που κινούμαι σε πόλη και επαρχιακούς και χρειάζομαι χαμηλομεσαίες και όχι υψηλές, με βολεύει αφάνταστα. Βλέπω διαφορά στο τράβηγμα και στην κατανάλωση.
Όταν βγω ταξίδι ίσως ξαναβάλω τον μαμά αισθητήρα.

Το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν διαφορές, με και χωρίς resistor, και επίσης υπάρχει ακόμη ανεξάντλητο πεδίο βελτιώσεων, με άλλη αντίσταση ίσως μεγαλύτερη ίσως μικρότερη ή και δεύτερο ΝTC όπως έχει το booster plug κλπ. Το καλύτερο απ' όλα θα ήταν ποτενσιόμερο ώστε να ρυθμίζεις τις τιμές ανάλογα με το πού και το πώς κινείσαι.

Αναμείνατε.

Last edited by Al Bandy; 22-08-2013 at 16:19.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Special Parts for ...tuning! XCHALLENGE Τεχνικά θέματα διάφορα 4 03-08-2010 16:36
Tuning αλα Γερμανικα για R1200GS edmark Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 10 06-01-2010 15:26
Tuning: Land Rover Discovery arisxios Αυτοκίνητο 5 25-06-2009 11:16


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:52.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!