![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω πως χαλάνε οι άξονες, τι διάλο τους κάνετε, με έχει πιάσει σύγκρυο.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αν οι αξονες ηταν ευαισθητοι σε ολα αυτα τοτε οτι πισωκινητο αμαξι κυκλοφορουσε ¨η κυκλοφορει θα ειχε προβλημα με λιγο ατσαλη χρηση........ Tο δικο σου κλασσικο αυτοκινητο BMW, αυτη η πισωκινητη πανεμορφη 2002 του '70 που διαθετεις, οι πατεραδες μας της εβαζαν ζαντολαστιχα, αμορτισερ και δυο διπλα 50αρια Bing ¨η Dellorto ¨η Solex κι εκαναν ειδικες σε χωμα και ασφαλτο ετσι, χωρις τιπποτε αλλο........εσπασε κανενας αξονας? Μονος σε κατι ιπποδυναμεις των 300 ιππων αντι των 100 που τα εφταναν καποιοι θεοπαλαβοι εσπαγε καποιος που και που. Τι σχεση μπορει να εχει το φορτωμα? και γιατι τα κινουμενα με αλυσιδα ''χρεπια'' σαν το δικο μου δεν παθαινουν τιποτα στην τελικη μεταδοση απο το πολυ φορτωμα? Αν ο αξονας χρειαζεται συντηρηση, οπως λες, τι να πει και η αλυσιδα? καλα οι σουζες εχεις δικιο, αλλα οι παντες? μα καλα, γιαυτο δεν εχει φτιαχτει το ''unstoppable''....για χωμα....στο χωμα δεν κανει να παντιασει? και αυτος ο δασκαλος του χωματος που μαθηματα του εχετε παρακολουθησει καμποσοι αλλαζει αξονες σε καθε εξοδο του απο αυτο? Αυτος τους επινε το αιμα στο χωμα, εχεις ακουσει να αλλαζει αξονες λογω πάντας ¨η λογω σουζας??? αμφιβαλλω αν ποτε τα πηγαινε με τις δυο τους ροδες ο τυπος αυτος!! Ημαρτον ρε Κωστα..... Δεν υπαρχει αγαπητε Κωστα ΤΙΠΟΤΑ πιο αξιοπιστο κι ανθεκτικο στην τελικη μεταδοση μιας μοτοσυκλετας, ενος αυτοκινητου ¨η ενος φορτηγου απο τον αξονα...μα ΤΙΠΟΤΑ σου λεω!!!! Στα αυτοκινητα καταργηθηκαν λογω χωρου και κοστους και στα υπολοιπα παρεμειναν λογω αδυναμιας για κατι αλλο φθηνοτερο (φορτηγα) και λογω αξιοπιστιας (μοτοσυκλετες, οσες τυχερες τον διαθετουν). Η BMW, το εχω ξαναπει, δεν ειχε ΠΟΤΕ προβληματα με τους αξονες, ΠΟΤΕ!!!!! Ηταν το σημα κατατεθεν της εταιρειας, επαιρνες BMW οχι γιατι ηταν ομορφη αλλα γιατι ειχε αξονα κινησης. Μετα το παναξιοπιστο μονολεβερ η εταιρεια για να προσδωσει στο αξονα συμπεριφορα αλυσιδας εβγαλε το παραλεβερ (εδω η λειτουργια και οι διαφορες τους) κι εκει τα εκανε μανταρα με την σφηνωτη τσιμουχα ΧΩΡΙς ΚΟΛΙΕΔΕς που τοποθετησε. Οτι νερο πεταει η ροδα, η πιεση στο βενζιναδικο κ.λ.π. περναει μεσα στην φωλια και ξεπλενει τα παντα σκουριαζοντας τα και καταστρεφοντας τα. Το αλλο λαθος ειναι οτι, στην προσπαθεια να ελαττωσει το βαρος της μοτοσυκλετας αφαιρεσε μεταλλο απο σχεδον παντου, μεχρι και απο τον λαιμο. Ενα απο αυτα τα μερη ειναι και ο αξονας...........αλλα αυξησε την ιπποδυναμη!!!! Τι να τα κανει τα 110 αλογα μια μοτοσυκλετα σαν την GS δεν το καταλαβαινω? γιατι αφαιρεσε υλικο απο τον αξονα ενω αυξησε την ιπποδυναμη ουτε αυτο το καταλαβαινω. Αυτες εναι οι αιτιες και δυστυχως παντοτινη γιατρεια δεν υπαρχει....εκτος κι αν καθε 30,000κ λυνεται ο αξονας, ελεγχεται, πλενεται και γρασσαρεται παντου και σε ολο το μηκος του ουτως ωστε να αποφευγονται σκουριες και διαβρωσεις. Last edited by GeorgeP; 11-09-2013 at 19:02. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Αν οι αξονες ηταν ευαισθητοι σε ολα αυτα τοτε οτι πισωκινητο αμαξι κυκλοφορουσε ¨η κυκλοφορει θα ειχε προβλημα με λιγο ατσαλη χρηση........
Tο δικο σου κλασσικο αυτοκινητο BMW, αυτη η πισωκινητη πανεμορφη 2002 του '70 που διαθετεις, οι πατεραδες μας της εβαζαν ζαντολαστιχα, αμορτισερ και δυο διπλα 50αρια Bing ¨η Dellorto ¨η Solex κι εκαναν ειδικες σε χωμα και ασφαλτο ετσι, χωρις τιπποτε αλλο........εσπασε κανενας αξονας? Μονος σε κατι ιπποδυναμεις των 300 ιππων αντι των 100 που τα εφταναν καποιοι θεοπαλαβοι εσπαγε καποιος που και που. τα πισωκινητα 2002, veloce, κλπ...θηρια της εποχης, ειχαν προβληματα με αξονες και διαφορικα μεχρι τα ημιαξονια ξεκουμπωναν...σε παντιλικια ![]() Τι σχεση μπορει να εχει το φορτωμα? και γιατι τα κινουμενα με αλυσιδα ''χρεπια'' σαν το δικο μου δεν παθαινουν τιποτα στην τελικη μεταδοση απο το πολυ φορτωμα? Αν ο αξονας χρειαζεται συντηρηση, οπως λες, τι να πει και η αλυσιδα? καλα οι σουζες εχεις δικιο, αλλα οι παντες? μα καλα, γιαυτο δεν εχει φτιαχτει το ''unstoppable''....για χωμα....στο χωμα δεν κανει να παντιασει? και αυτος ο δασκαλος του χωματος που μαθηματα του εχετε παρακολουθησει καμποσοι αλλαζει αξονες σε καθε εξοδο του απο αυτο? Αυτος τους επινε το αιμα στο χωμα, εχεις ακουσει να αλλαζει αξονες λογω πάντας ¨η λογω σουζας??? αμφιβαλλω αν ποτε τα πηγαινε με τις δυο τους ροδες ο τυπος αυτος!! Ημαρτον ρε Κωστα..... το τραβελ εντουρο...δεν εχει καμμια σχεση με παντιλικια και κινηση στο χωμα, οπως την περιγραφεις αλλα να εισαι σιγουρος, οτι πολλες μηχανες που κανουν χωματινο εντουρο, εχουν προβληματα με αξονες και διαφορικα ειναι πολυ βαριες οι μηχανες μας Δεν υπαρχει αγαπητε Κωστα ΤΙΠΟΤΑ πιο αξιοπιστο κι ανθεκτικο στην τελικη μεταδοση μιας μοτοσυκλετας, ενος αυτοκινητου ¨η ενος φορτηγου απο τον αξονα...μα ΤΙΠΟΤΑ σου λεω!!!! Στα αυτοκινητα καταργηθηκαν λογω χωρου και κοστους και στα υπολοιπα παρεμειναν λογω αδυναμιας για κατι αλλο φθηνοτερο (φορτηγα) και λογω αξιοπιστιας (μοτοσυκλετες, οσες τυχερες τον διαθετουν). συμφωνω.......αλλα δεν σημαινει, οτι δεν χαλανε ποτε Η BMW, το εχω ξαναπει, δεν ειχε ΠΟΤΕ προβληματα με τους αξονες, ΠΟΤΕ!!!!! Ηταν το σημα κατατεθεν της εταιρειας, επαιρνες BMW οχι γιατι ηταν ομορφη αλλα γιατι ειχε αξονα κινησης. Μετα το παναξιοπιστο μονολεβερ η εταιρεια για να προσδωσει στο αξονα συμπεριφορα αλυσιδας εβγαλε το παραλεβερ (εδω η λειτουργια και οι διαφορες τους) κι εκει τα εκανε μανταρα με την σφηνωτη τσιμουχα ΧΩΡΙς ΚΟΛΙΕΔΕς που τοποθετησε. Οτι νερο πεταει η ροδα, η πιεση στο βενζιναδικο κ.λ.π. περναει μεσα στην φωλια και ξεπλενει τα παντα σκουριαζοντας τα και καταστρεφοντας τα. Το αλλο λαθος ειναι οτι, στην προσπαθεια να ελαττωσει το βαρος της μοτοσυκλετας αφαιρεσε μεταλλο απο σχεδον παντου, μεχρι και απο τον λαιμο. Ενα απο αυτα τα μερη ειναι και ο αξονας...........αλλα αυξησε την ιπποδυναμη!!!! Τι να τα κανει τα 110 αλογα μια μοτοσυκλετα σαν την GS δεν το καταλαβαινω? γιατι αφαιρεσε υλικο απο τον αξονα ενω αυξησε την ιπποδυναμη ουτε αυτο το καταλαβαινω. Αυτες εναι οι αιτιες και δυστυχως παντοτινη γιατρεια δεν υπαρχει....εκτος κι αν καθε 30,000κ λυνεται ο αξονας, ελεγχεται, πλενεται και γρασσαρεται παντου και σε ολο το μηκος του ουτως ωστε να αποφευγονται σκουριες και διαβρωσεις. το συμπερασμα σου.....οτι δεν υπαρχει γιατρεια....απο που το εχεις βγαλει????? ![]() εχεις καποια στατιστικα στοιχεια ζημιων??? η ζημια στον αξονα λοιπον , ειναι πολυ σπανια και βασικη αιτια, ειναι ο τροπος οδηγησης.... ![]() εχω φτασει τα 153000 χλμ.....φυσικα δεν βγαζω τον αξονα καθε 30000 χλμ για πλυσιμο και γρασσαρισμα ποτε και δουλευει μια χαρα φυσικα.....δεν εχω αλλαξει ακομα δισκο συμπλεκτη ![]() μην εισαι απολυτος.....για πραγματα που δεν γνωριζεις καλα
|
|
#5
|
|||||
|
|||||
|
Απόσπασμα:
δεν εχει καμια σχεση το ημιαξονιο με τον αξονα κινησης.........μα καμια!!!!!Τελειως καμια!!!!!!!! Ασε την μηχανικη και τα πολιτικα σε αυτους που τα κατεχουν....μην εισαι απολυτος σε πραγματα που δεν κατεχεις διοτι πετας μπαρουφες. Απόσπασμα:
εγω σε κατι διαφημισεις βλεπω κατι παντιλικια μεγαλοπρεπη.............. Αν ειχαν προβληματα τοτε τοτε δεν θα λεγοταν ''unstoppable'' αλλα ''stoppable in dirt''!!!! ....τα GS το παρακανουν ομως αν και πολυδιαφημιζομενα για αυτον τον σκοπο!!!! Πολλα σπανε τον αξονα και δεν εχουν μπει καν στο χωμα!!!!! Και οχι μονον τα GS..... Και στο ξαναλεω η αιτια δεν ειναι η BMW μονον....... Απόσπασμα:
απο το οτι αν τον παρεις καινουριο και τον τοποθετησεις παλι θα ξανα εχει προβλημα αν δεν λυθει το προβλημα με την τσιμουχα ¨η αν δεν τον λυνεις συχνα για καθαρισμο κ.λ.π. Απόσπασμα:
το παρον φορουμ ειναι απο μονο του καλπη.........ακολουθει το advider και το google. Κανε μια αναζητηση και μην δισταζεις...... Α, και αν ανατρεξεις στο παρελθον αυτου του φορουμ θα βρεις πολλα στατιστικα γιαυτο το θεμα φυσικα δημοσιευμενα απο εμενα, διοτι χωρις στοιχεια δεν μιλω........δεν ειμαι οπαδος του Τσιπρα και του Κουτσουμπα εγω. ![]() ![]() ![]() Απόσπασμα:
Οσο για τον συμπλεκτη να σου πω οτι το 1990 στην εταιρεια που ειμουνα καναμε 220,000κμ μεσα σε 1,5 χρονο με ενα αυτοκινητο μεχρι να αλλαχτει ο συμπλεκτης του και τακακια στα 300,000κμ!!! Φυσικα στην Αθηνα κυκλοφορουσε μεχρι να συναντησει την Εθνικη και ποτε αλλοτε!!!!! γιαυτο σου λεω για πραγματα που δεν κατεεις μην τα θεωρεις δεδομενα και για τους αλλους.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
δεν εχει καμια σχεση το ημιαξονιο με τον αξονα κινησης.........μα καμια!!!!!Τελειως καμια!!!!!!!!
Ασε την μηχανικη και τα πολιτικα σε αυτους που τα κατεχουν....μην εισαι απολυτος σε πραγματα που δεν κατεχεις διοτι πετας μπαρουφες. η αναφορα μου στο ξεκουμπωμα ημιαξονιου, εγινε για να σου δειξω, οτι παθαιναν κατι παραπανω απο ζημιες στον αξονα και τα διαφορικα το δικο μου 2002..εχει 2 διπλα weber και μπλοκε διαφορικο. τα 140 αλογα του 1973, ηταν πολλα για τα διαφορικα και τους αξονες και δεν θελει πολυ προσπαθεια να τα σπασεις με την πρωτη ευκαιρια, θα σε παω μια βολτα.......εαν δεν εχεις προβληματα καρδιας ![]() αν κατεχεις εσυ καλυτερα το θεμα, χωρις να εχεις στην κατοχη σου τετοιο αυτοκινητο...πασο εγω σε κατι διαφημισεις βλεπω κατι παντιλικια μεγαλοπρεπη.............. Αν ειχαν προβληματα τοτε τοτε δεν θα λεγοταν ''unstoppable'' αλλα ''stoppable in dirt''!!!! μην βλεπεις διαφημισεις...... υπαρχουν καλυτεροι τροποι για να μαθεις... ακου τους φιλους σου και μην κανεις τον εξυπνο, για ολα δεν εισαι..... ![]() απο το οτι αν τον παρεις καινουριο και τον τοποθετησεις παλι θα ξανα εχει προβλημα αν δεν λυθει το προβλημα με την τσιμουχα ¨η αν δεν τον λυνεις συχνα για καθαρισμο κ.λ.π. λαθος..... δεν νομιζω να υπαρχουν φιλοι στο φορουμ, που να εχουν αλλαξει 2 φορες αξονα...εκτος και γνωριζεις εσυ καποιον ![]() το παρον φορουμ ειναι απο μονο του καλπη.........ακολουθει το advider και το google. Κανε μια αναζητηση και μην δισταζεις...... Α, και αν ανατρεξεις στο παρελθον αυτου του φορουμ θα βρεις πολλα στατιστικα γιαυτο το θεμα φυσικα δημοσιευμενα απο εμενα, διοτι χωρις στοιχεια δεν μιλω........δεν ειμαι οπαδος του Τσιπρα και του Κουτσουμπα εγω. ![]() ![]() ![]() καταντας γραφικος... ή μαλλον πολυ γραφικος.... ![]() φυσικα, αν δεν κυκλοφορεις στην βροχη συχνα, αν δεν το πλενεις στην πιεση του βενζιναδικου, αν κυκλοφορεις 50 πολη και 50 εθνικη.....σιγουρα ουτε αξονα αλλα και ουτε συμπλεκτη χρειαζεσαι. Οσο για τον συμπλεκτη να σου πω οτι το 1990 στην εταιρεια που ειμουνα καναμε 220,000κμ μεσα σε 1,5 χρονο με ενα αυτοκινητο μεχρι να αλλαχτει ο συμπλεκτης του και τακακια στα 300,000κμ!!! Φυσικα στην Αθηνα κυκλοφορουσε μεχρι να συναντησει την Εθνικη και ποτε αλλοτε!!!!! γιαυτο σου λεω για πραγματα που δεν κατεεις μην τα θεωρεις δεδομενα και για τους αλλους. [/QUOTE]αλα νταλον.....οπως παντα τι σχεση εχει η χρηση αυτοκινητου, με την μηχανη???? η μηχανη μου, κινειται καθε μερα και ολες τις εποχες του χρονου κινειται μεσα στην πολη και εξω απο αυτην το πλενω σε πλυντηριο, φυσικα με πιεστικο μηχανημα... τεσπα.... εγω απαντησα στον παναγιωτη, που απορησε με την βλαβη του αξονα, ως κατοχος του gs και με πολλα χλμ χρησης ειδες οτι συμφωνησε μαζι μου ο Αλκινοος.....ο οποιος ειναι παθων πουσαρισμενο μοτερ, στημενο γενικαγια γρηγορη οδηγηση και ζορισμα.... φυσιολογικη ζημια για τετοιου ειδους χρηση.....ο αξονας λοιπον εσυ πεταχτηκες να πεις την γνωμη σου, με εμπειρια το αυτοκινητο της εταιριας και χωρις καμμια επαφη με την πραγματικοτητα....... μην χαλας τετοια θεματα.....δεν το αξιζουμε
|
|
#7
|
||||||
|
||||||
|
Απόσπασμα:
Επισης επιμενεις στην κατοχη του οχηματος ως πιστοποιηση γνωσεων..........ελπιζω αυτοι οι οποιοι επισκευαζουν τα οχηματα σου να ειναι και οι ιδιοι κατοχοι τους........επι χρονια βεβαια κι οχι περιστασιακως. Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ετσι λοιπον ''πεταχτηκα'' για πω την γνωμη μου ως προ το τι προκαλει αυτες της βλαβες........ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΩ ¨Η ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΤΑ GS.........το οτι ο Αλκινοος το εχει καραπουσαρει ειναι δικο του θεμα.....το οτι η GS γενικα εχει θεμα με τους αξονες απο μια χρονολογια κι επειτα ειναι αλλο θεμα το οποιο κι εξηγησα το γιατι συμβαινει. Τα 1100 γιατι δεν εχουν θεμα ΠΟΤΕ???????Οοοοοοοοοτι χρηση και να τους κανουν?????? Μην εισαι απολυτος για το συνολο κρινοντας απο την δικη σου τυχη!!!!! Δεν το αξιζουν οι φιλοι σου με GS διοτι δεν τους λες ΟΛΗ την αληθεια!!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
ειπα τετοιο πραγμα? ειπα οτι το φορουμ ειναι γεματο απο βλαβες αξονων κινησης απο GS.... αυτο ειπα.
Απόσπασμα:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Φιλε το εχω κανει 81500 χλ. Χιλιομετρα, σχεδον ολα χωρις διπλο ατομο κ δεν ειμαι ουτε 90 κιλα κ επισης ποτε δεν το εχω φορτωση, ουζα ουτε να το σκεφτομαι, το μονο που κανω κ ισως να μην επρεπε ειναι οτι του τα χωνω πανο σε στρωφη κ οταν δεν ειναι το οδοστρωμα ισιο(δηλαδη λακουβες) και ακουω το διαφορικο να κλαιει.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Μππα, του εχει παρει το μυαλο η τραμουντανα...... ![]() ![]() ![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]()
|
![]() |
|
|