![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Έλα όμως που δε μπερδεύτηκα ? Το μπρος φαγώνεται γρηγορότερα !!!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
που συνδυαζεαι με πολλα γρηγορα επαρχιακα χιλιομετρα, αυτο συμβαινει!! Το ακαμπτο τελελεβερ γωνιαζει τις μυτες του εμπρος ελαστικου στα συνεχη φρεναρισματα και το καθιστα αχρηστο. Ειχα χρονια να το ακουσω αυτο.γιατρε οδηγας σιγουρα γρηγορα! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Σε ''ενναλακτικου'' τυπου μπροστινα συστηματα μοτο,[βλεπε BMW] ειναι αρκετα συνηθες το φαινομενο του περισσοτερο φθαρμενου εμπρος ελαστικου η ομοιομορφα φθαρμενα και τα δυο,λογω της πιεσης που ασκουμε φρεναροντας εκμεταλλευομενοι την προσφυση του ελαστικου.Οταν φρεναρουμε δυνατα με το εμπρος φρενο,δεν εχουμε την αισθηση της πιεσης που ασκουμε στο ελαστικο,γιατι πολυ απλα δεν φτανει αυτη η αισθηση στο τιμονι,λογω της αναρτησης.Σε αντιθεση με τα παραδοσιακα καλαμια που η πιεση που ασκειται ειναι ελεγχομενη απο τον οδηγο γιατι εχει την αισθηση του ''βουτηγματος'' και η αισθηση πληροφορησης στο τιμονι στα πολλα φρενα βαζει νωρις το οριο...
|
![]() |
|
|