|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες των μπροστινών
Καλημέρα σε όλους!
Ύστερα από αναμονή 2 και πλέον μηνών, η μπέμπα είναι και πάλι στα χέρια μου!.. Έγινε αλλαγή στο δεξί καλάμι του πιρουνιού και μπήκε ολοκαίνουργιο, μιας και το παλιό είχε αρκετά γδαρσίματα(όχι στράβωμα). Το άλλο έμεινε ως είχε (50.000 km, μοντέλο 2007). Ήθελα να ρωτήσω όμως, καθώς η γνώμη ενός εντουρά φίλου με προβλημάτισε. Χρειάζεται να γίνει αλλαγή στα λάδια της παλιάς μπουκάλας, ώστε να εξισωθεί η παλαιότητα της με αυτή της καινούργιας? Από την BMW μου απάντησαν πως δεν χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο μιας και υπάρχει το άλλο ελατήριο που εδράζει στον κινητήρα και ουσιαστικά αυτό είναι που απορροφά όλες τις πιέσεις και ότι ουσιαστικά τα 2 μπροστινά είναι μόνο για την επαναφορά.. (?) Φοβάμαι μήπως δεν έγινε αλλαγή στα λάδια (αν χρειαζόταν τελικά) επειδή το κόστος δεν θα το κάλυπτε η ασφαλιστική εταιρεία του υπαίτιου και δεν ασχολήθηκαν καν να μου το πουν διότι η επισκευή τους θα βάραινε εμένα.. Θα παρακαλούσα για τη γνώμη σας. |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες των μπροστινών
καλο ερωτημα παντως!
...για να πω την αληθεια ουτε εγω ξερω καθε ποτε τα αλλαζουμε αυτα τα λαδακια...και αν χρειαζοντε αλλαγη ...γιατι κανονικα θα περιμενα πρωτα να δακρύσουν οι τσιμουχες. Εγω εχω 65 χιλιαδες στη μπεμπα ασφαλτινα χιλιομετρα και γνωριζοντας οτι οι μπουκαλες παιζουν ενα ρολο πιο πολυ απλα κατευθηντικο και την δουλια την κανει το τελελεβερ ...δεν το εχω παρει τοσο σοβαρα. Οπτικα τσεκαρω , τις περισσοτερες φορες και χωρις να το θελω, καθε φορα που ανεβαινω στη μηχανη (το ματι πεφτει κατευθειαν πανω στις μπουκαλες ,κοιτοντας αναμεσα στο τιμονι ...και εκει θα επρεπε να δω κατευθειαν τα ιχνη του λαδιου σαν δαχτυλιδι ψηλα , αν υπηρχε καποια διαρροη απ τις τσιμουχες!) στη δικια σου περιπτωση τωρα που εχεις ηδη αλλαξει εξολοκλήρου την μια ...χωρις να ειμαι ειδικος θα ελεγα οτι ναι!... θα ειχε ουσια να αλλαξεις και τα λαδια της αλλης με πανομοιότυπα και απο πλευρας ρευστοτητας αλλα και παλαιότητας ! ..τι να πω ..ας ακουσουμε και καποιον φιλο που ισως το εχει ηδη περασει αυτο το σταδιο! ........... |
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες των μπροστινών
τα λάδια δεν αλλάζονται, το κεντρικό αμορτισέρ αναλαμβάνει την απόσβεση της ταλάντωσης στον δρόμο....αλλά συμφωνώ ότι και στις δύο μπουκάλες καλό είναι να υπάρχουν ίδιας "αντοχής" λιπαντικά....
|
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες των μπροστινών
Νομίζω πως η συγκεκριμένη ερώτηση απαντιέται με τη λογική και όχι με άλλο τρόπο.
Πρέπει να αντικαταστήσεις τα λάδια και στα 2 καλάμια, βάζοντας ίδια ποσότητα λαδιού fork oil sae 10. Αυτή τη στιγμή δε ξέρεις τι έχει μέσα το κάθε ένα. Άλλο πράγμα λάδια 50.000 χλμ στο ένα και καινούργια στο άλλο. Δεν ξέρεις επίσης την ποσότητα του κάθε ενός, Το εργοστάσιο μιλάει για 650 cc σε κάθε καλάμι. Πολλοί όμως λένε ότι μικρότερη ποσότητα είναι καλύτερα. Εγώ πολύ πρόσφατα έβαλα 500 cc σε κάθε καλάμι. Το σύστημα λειτουργεί πολύ καλά. Υπόψη ότι η σωστή ποσότητα και ιξώδες λαδιού στα καλάμια σχετίζονται με την κατευθυντικότητα της μηχανής. Αυτιά Last edited by DoctorAbo; 15-10-2013 at 14:44. |
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες των μπροστινών
Aν υπάρχει ταπα πληρωσης και/¨η ταπα αποστραγγισης (το δευτερο δεν ειναι απαραιτητο στον κανονα) στις μπουκαλες τα λαδια πρεπει να αλλαζονται!
Το ποτε ειναι ενα μεγαααααααααααααλο ερωτημα............ Στο GS η αληθεια ειναι οτι το μπροστινο κεντρικο αμορτισερ κανει το 98% της δουλειας αποσβεσης ανωμαλιων του δρόμου...... Υπο αυτό το πρισμα τα λαδια στις μπουκάλες χρηζουν αλλαγης καθε οπόταν το θυμηθεί ο αναβατης...... Ειμαι σιγουρος οτι το μανουαλ της μοτοσυκλετας δεν λεει τιποτα για αλαγη τους, όπως άλλωστε και το μανουαλ του Βαραντερο που στην περιπτωση του μαλιστα οι μπουκαλες κανουν ΟΛΗ την δουλεια της αποσβεσης ανωμαλιων του δρόμου...... Εγω στην θεση σας, και για να αισθανομαι ψυχολογικα καλυτερα, θα τα αλλαζα με ενα καλο συνθετικο λαδακι ιξωδους 10W καθε 50,000κμ. Αν δεν εχουν ταπα αποστραγγισης θα ανοιγα εγω μια.....ετσι για να μειωσω το κοστος αλλαγης των. Α, και παντα ΚΑΙ στα δυο καλαμια...... |
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες των μπροστινών
Μάλιστα!!..
Και να σε ρωτήσω.. Μιας και δεν είμαι ούτε μηχανικός ούτε και θέλω να βάλω χέρι και να πειραματιστώ σε κάτι που δεν έχω ξανακάνει και έχω πλήρη άγνοια.. τα λάδια τα άλλαξες μόνος σου ή απευθύνθηκες σε κάποιο συνεργείο? Αν ναί, ποιό το κόστος της αλλαγής? |
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες των μπροστινών
Να κάνω μία υποσημείωση..
Η μηχανή και το μπροστινό σύστημα δείχνει να δουλεύει άψογα.. Φαντάζομαι ότι και τα λάδια να αλλάξω δεν πρόκειται να δω κάποια αξιοπρόσεκτη διαφορά!.. |
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες των μπροστινών
Απόσπασμα:
Στην GS δεν γνωριζω αλλα κι εκει, αν δεν βγαλεις δαγκανες και ροδα δεν νομιζω να μπορεις να τα αλλαξεις ΕΚΤΟΣ κι αν εχει ταπες αποστραγγισης χαμηλα και πληρωσης στο επανω μερος τους. Τοτε ειναι πανευκολο και χωρις να λυσεις τιποτε. |
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες των μπροστινών
Στα GS τα μποξερ μαλλον ετσι ειναι, αλαλ μην ξεχνας οτι μπαγιατικο λαδι σημαινει οξειδωση και οξειδωση σημαινει διαβρωση παντου, ακομα και στις ελαστικες τσιμουχες.
|
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες των μπροστινών
Απόσπασμα:
βγει ο μπροστινος τροχός, πράγμα όμως, πανευκολο!!! |
|
|