GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 19-10-2013, 20:27
Sotos_ Ο/Η Sotos_ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Αττική
Μoto: GSA '08
Μηνύματα: 319
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγη τακακιών, Γλύφουν σφιχτα τους δισκους

Το χοντρυναμε!
Αστειευομαι φυσικα! Και ευχαριστω και παλι για τις απαντησεις!

Φυσικα και δεν ειναι θεμα του δοχειου υγρων πανω. Εννοειται πως ανοιχτηκε και αφαιρεθηκαν υγρα πριν μπουν τα νεα τακακια.

το γρασο μπηκε μονο στον κορμο της βιδας αφου καθαριστηκε η βιδα, ωστε να μην ειναι αυτη που δεν αφηνει τα τακακια να επιστρεψουν στην θεση τους. Δεν μπηκε πισω απο τακακια!

Μετα εγινε και εξαερωση μη τυχον και το κυκλωμα ειχε μεσα αερα.

Εχω την πεποιθηση οτι ουτε οι δισκοπλακες εχουν προβλημα και φυσικα ουτε το abs! (Αυτο του ελειπε!)

η μακα στα εμβολακια νομιζω πως ειναι το προβλημα. Θα σας πω ομως μεσοβδομαδα που θα το δω απο κοντα!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 19-10-2013, 22:03
costas68gr Ο/Η costas68gr βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: καβαλα
Μoto: BMW F800GS(2010)sold! Honda xl700v(ποδηλατο!)
Μηνύματα: 164
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγη τακακιών, Γλύφουν σφιχτα τους δισκους

Εγω αυτο που θα σου πω ειναι απο πρωπικη εμπειρια μια και τα επισκευαζω μονος μου αλλαγη τακακια η λυσιμο της δαγκανας ,η δαγκανα βασικα εχει δυο μερη το υδραυλικο και το μηχανικο το καθε μερος εχει και απο ενα τακακι, επανω το μηχανικο εχει δυο πιρους-οδηγους και μαζευει προς τα μεσα καθε φορα που παταμε φρενο αυτοι οι πιροι αν εχουν χασει το ειδικο γρασο που εχουν κολαει η δαγκανα και κραταει το πισω τακακι αυτο που ειναι στην πλευρα τισ ζαντας ελαχιστα πατημενο με αποτελεσμα να εχουμε υπερβολικη τριβη-φρεναρισμα συνηθως το προβλημα δημιουργηται γιατι χανεται το ειδικο γρασο η τρυπανε τα στεγανωτικα λαστιχα η περνα νερο απο την πιεση που πλενουμε τις μηχανεσ μας!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:24.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!