![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Ήδη έχω 130-140 χλμ.
Με χαμηλές ταχύτητες μεν (50-70), στη γλιστερή Θηβών και στη γλιστερή Καστέλα σήμερα , τα ΝΕΧΤ μου έδωσαν μεγάλη αυτοπεποιθηση. Σαν ασφάλτινα sporting. Στα πολλά (130-140) στην παρατεταμένη από Πειραιά προς ΕΟ Λαμίας, πάνω στη γέφυρα, ήθελα κι άλλο. Τρέμουλα, θόρυβοι κλπ χαριτωμένα (από τα ομολογουμένως με πιο "χωματερή" κατεύθυνση) ΕΧΡ, είναι παρελθόν!!! Αυτό που παραμένει ως καλό χαρακτηριστικό των metze, είναι ότι περνάς πάνω από "άσπρες γραμμές" άνετα! Χωρίς άγχος, ακόμα και πάνω σε ελιγμό, με αλλαγή ταχύτητας (όλα τα δοκίμασα ![]() ![]() ![]() ![]() Όσο για το ζέσταμά τους, δεν αισθάνθηκα ότι απαιτούν πιο πολύ χρόνο από τα ΕΧΡ. Μάλλον πιο γρήγορα ζεσταίνονται. Εξηγούμαι: Από το σπίτι μου σε 1χλμ βγαίνω Θηβών. Έστριψα γωνία με 2α και 50+ χωρίς κανένα άγχος. Εδώ είναι που κάνει δουλειά το δίγομο ![]() ![]() ![]() Aυτό που με ξένισε χθες και σήμερα στα πρώτα μέτρα, ήταν η αίσθηση που έχουν με μικρές ταχύτητες, γύρω από την ευθεία. Το απόγευμα το είχα ήδη συνηθίσει. Κάποιοι έχουν παραπονεθεί σοβαρά γι αυτό. Τους καταλαβαίνω, αλλά ξεπερνώντας το ψυχολογικό, τα καταχάρηκα. Αυριο θα πάω λιμανάκια ![]() ![]() Αυτά ως πρώτες εντυπώσεις, αμέσως μετά τα 100χλμ "στρωσίματος" που συστήνει ο κατασκευαστής. Πιέσεις 2,2 - 2,5 κανονικά όπως manual. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Αυτο με τις γραμμες.....να το προσεξεις τεο
Το πιο επικίνδυνο λαστιχο που εχω βαλει.....σε αυτο το κομματι |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Συνεχίζω να συμφωνώ.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τελικά παίζει ρόλο τι λάστιχα φορούσε ο καθένας πριν! Ίσως και τον πλέον καθοριστικό. |
![]() |
|
|