GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 23-11-2009, 20:30
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάντως Μάκ θυμάμαι στα αεροπλάνα κάποια φεγγάρια πετούσαμε 2 τύπους, ένα ψηλόθεο και ένα χαμηλόθεο (μεγάλο - μικρό) συγχρόνως δηλαδή μέρα παρα μέρα με γνωστές τις διαφορές προσαρμογής. Πιστεύω οτι πρέπει να συνειδητοποιείς τι έχεις στα χέρια σου την συγκεκριμένη στιγμή και τις δυνατότητές του...ισχύει για όλα τα οχήματα και τα πλοία θαλάσσης και ουρανού!


Και να μην επιχειρείς με το μικρό, όχι να κάνεις, αλλά έστω και να πλησιάσεις αυτά που κάνει το δυνατό και μεγάλο!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 23-11-2009, 22:16
nasos Ο/Η nasos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: BYRONAS
Μoto: 1200 GS
Μηνύματα: 144
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων


Και να μην επιχειρείς με το μικρό, όχι να κάνεις, αλλά έστω και να πλησιάσεις αυτά που κάνει το δυνατό και μεγάλο!

και εγώ δεν επιχειρώ με το μικρό να κάνω τα ίδια με το μεγάλο αλλά υπάρχει διαφορά και υπάρχει χρόνος προσαρμογής.Σε άλλον 5 λεπτά, σε άλλον 1 ώρα.Νομίζω οτι αυτό είπε και το παιδί παραπάνω.Ίσως τον παρεξήγησες.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 23-11-2009, 23:14
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

συμφωνω με τον μακαριο!
το μεγαλο προβλημα με το παπι ειναι οταν, συνηθισμενος με το gs πατας μονο μπροστινο...
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 24-11-2009, 01:05
spperi Ο/Η spperi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ATHINA
Μoto: GS1200
Μηνύματα: 20
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos Εμφάνιση μηνυμάτων
συμφωνω με τον μακαριο!
το μεγαλο προβλημα με το παπι ειναι οταν, συνηθισμενος με το gs πατας μονο μπροστινο...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 24-11-2009, 01:36
Albatros Ο/Η Albatros βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: YAMAHA FJR 1300 F650GS KYMCO 400 Exiting
Μηνύματα: 4,502
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

εγώ έχω το Τmax με AB για τη πόλη και όχι μόνο και οδηγώ εξίσου με ασφάλεια και χωρίς κανένα πρόβλημα...
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 24-11-2009, 04:39
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Πιστεύω πως αυτό που "θέτει" ο Μακάριος,

δεν είναι η αυταπόδεικτη διαφορά παπιού GS,

αλλά το διαφορετικό του πράγματος ...

Μου συμβαίνει κι εμένα, οδηγώντας εναλλάξ

σκούτερ GS και την Adventure ....

Βεβαίως και ξέρεις την απόδοση του κάθε "εργαλείου" σου ...

Αλλά, στα πρώτα λεπτά, πρέπει να "εξοικειωθείς"

με τον συμπλέκτη, το γκάζι κ την απόκρισή του,

τα φλας, την κόρνα, το βάρος της μοτό,

το ύψος, τα φρένα και την απόκρισή τους,

τα φρένα και τις μανέτες

(μπροστινό, πίσω, ποδόφρενο, μόνο δεξιά μανέτα) και, και, και .......

Ακόμη και η GS με την Adve (που ουσιαστικά είναι το ίδιο μηχανάκι)

θέλουν χρόνο προσαρμογής ....
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τι πρέπει να γνωρίζω για την σωστή χρήση του κράνους Γιώργος Σαββίδης Κράνη 39 17-07-2012 10:56
Tubliss για χρήση ελαστικών σε Enduro χωρίς αεροθάλαμο arisxios Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 7 03-10-2009 12:59
Ελαστικά για συνδυασμένη χρήση wet & dirty Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 14 30-06-2009 00:47
Τα μικρά μυστικά ενός μεγάλου σπιτικού μπέργκερ Alext Διάφορα 27 29-06-2009 23:57


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:24.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!