![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() Ο συμπλέκτης είναι για αυτή τη δουλειά,εσύ με τα δακτυλάκια σου θα ρυθμίζεις τον βαθμό φρεναρίσματος του κινητήρα όταν κατεβάζεις.Για αυτό μερικά μοντέλα έχουν τους λεγόμενους μονόδρομους συμπλέκτες ή antihopping για να "πατινάρει" λίγο όταν δέχεται αντιστροφή πίεση από ότι ο στρόφαλος.Σε πιο παλίες μοτοσυκλέτες κυρίως super sport υπήρχε ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης όπου κρατούσε λίγο ανοικτές τις πεταλούδες του γκαζιού στους μισούς κυλίνδρους(τετρακύλινδρα) ώστε να μην έχεις το ενοχλητικό σκορτσάρισμα του πίσω τροχού κατά τα απανωτά κατεβάσματα και κατά το φρενάρισμα όπου ούτως ή άλλως ο πίσω τροχός ανυψώνεται. Τώρα αν εσύ θέλεις να συνεχίσεις να είσαι κάγκουρας και να δίνεις ξερογκαζιές για να γουστάρουν τα γκομενάκια στο χωριό άλλο..... ΓΚΕ-ΓΚΕ???? ![]() ![]()
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Παλαιότερα τις ξερογκαζιές τις χρησιμοποιούσαν και σε εκείνα τα αλήστου μνήμης κιβώτια ταχυτήτων, κυρίως φορτηγών/λεωφορείων, που απαιτούσαν διπλοπάτημα του συμπλέκτη κατά την αλλαγή των ταχυτήτων.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Sent from my GT-I9100 using Tapatalk |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Η ξερογκαζιά δεν γίνεται για να μειώσεις το φρένο του κινητήρα.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
![]() |
|
|