Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100
Όρθιο σταντ, βάζεις 3η και ανεβάζεις στρφές με μικρή πίεση στο πίσω φρένο για να μη δουλεύει τρελά το διαφορικό.
Μόλις πάρεις τη μέτρηση αφήνεις το γκάζι και φρενάρεις απαλά τη ρόδα, Εννοείται φυσικά 1-2 δοκιμές μη κάψεις το πίσω δισκόφρενο.
Η 56 άρα αντίσταση είναι καλή, μη το προχωράς παραπάνω. Διορθώνεις αρκετά τα μίγματα στις μεσαίες στροφες, ψηλά δε ξέρω τι κάνει, μάλλον θα καίει λίγο παραπάνω.
|
Στην 56άρα έχουμε καταλήξει. Αυτήν φοράω και τώρα. Μάλλον, δεν είναι τυχαίο που και οι "επώνυμες" συσκευές αυτήν χρησιμοποιούν.
Και δουλεύει καλά στις χαμηλομεσαίες. Ψηλά, πάνω δηλαδή από τα 180 και 6.000 σαλ, άσ' τα να πάνε.
Αλλά προς το παρόν δεν μ' ενδιαφέρει γιατί δουλεύω το μηχανάκι στα χαμηλομεσαία και με βολεύει αφάνταστα.
Όταν και αν πάω ταξίδι στις ευθείες τού Μονάχου (200+ χλμ ευθεία) που θα χρειάζομαι υψηλές, ίσως βάλω το εργοστασιακό.
Α, επίσης παίζει και το σενάριο τού ποτενσιόμετρου αντί αντίστασης ώστε να ρυθμίζεις την αντίσταση από το τιμόνι χωρίς να χρειάζεται να βάζεις-βγάζεις τζιρτζίρια κάτω από την σέλα.