GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 08-11-2013, 21:22
JohnGS1100 O/H JohnGS1100 είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Al Bandy Εμφάνιση μηνυμάτων
...............
JohnGS1100: μα δεν θα σβήσει ο κινητήρας αν πατάμε πίσω φρένο με σχέση στο κιβώτιο????!!!!!
..........

Όρθιο σταντ, βάζεις 3η και ανεβάζεις στρφές με μικρή πίεση στο πίσω φρένο για να μη δουλεύει τρελά το διαφορικό.

Μόλις πάρεις τη μέτρηση αφήνεις το γκάζι και φρενάρεις απαλά τη ρόδα, Εννοείται φυσικά 1-2 δοκιμές μη κάψεις το πίσω δισκόφρενο.

Η 56 άρα αντίσταση είναι καλή, μη το προχωράς παραπάνω. Διορθώνεις αρκετά τα μίγματα στις μεσαίες στροφες, ψηλά δε ξέρω τι κάνει, μάλλον θα καίει λίγο παραπάνω.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 09-11-2013, 18:51
Al Bandy Ο/Η Al Bandy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2013
Περιοχή: Κρήτη
Μoto: R 1100 RT
Μηνύματα: 323
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Όρθιο σταντ, βάζεις 3η και ανεβάζεις στρφές με μικρή πίεση στο πίσω φρένο για να μη δουλεύει τρελά το διαφορικό.

Μόλις πάρεις τη μέτρηση αφήνεις το γκάζι και φρενάρεις απαλά τη ρόδα, Εννοείται φυσικά 1-2 δοκιμές μη κάψεις το πίσω δισκόφρενο.

Η 56 άρα αντίσταση είναι καλή, μη το προχωράς παραπάνω. Διορθώνεις αρκετά τα μίγματα στις μεσαίες στροφες, ψηλά δε ξέρω τι κάνει, μάλλον θα καίει λίγο παραπάνω.
Στην 56άρα έχουμε καταλήξει. Αυτήν φοράω και τώρα. Μάλλον, δεν είναι τυχαίο που και οι "επώνυμες" συσκευές αυτήν χρησιμοποιούν.

Και δουλεύει καλά στις χαμηλομεσαίες. Ψηλά, πάνω δηλαδή από τα 180 και 6.000 σαλ, άσ' τα να πάνε.
Αλλά προς το παρόν δεν μ' ενδιαφέρει γιατί δουλεύω το μηχανάκι στα χαμηλομεσαία και με βολεύει αφάνταστα.

Όταν και αν πάω ταξίδι στις ευθείες τού Μονάχου (200+ χλμ ευθεία) που θα χρειάζομαι υψηλές, ίσως βάλω το εργοστασιακό.

Α, επίσης παίζει και το σενάριο τού ποτενσιόμετρου αντί αντίστασης ώστε να ρυθμίζεις την αντίσταση από το τιμόνι χωρίς να χρειάζεται να βάζεις-βγάζεις τζιρτζίρια κάτω από την σέλα.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 09-11-2013, 19:06
JohnGS1100 O/H JohnGS1100 είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Al Bandy Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην 56άρα έχουμε καταλήξει. Αυτήν φοράω και τώρα. Μάλλον, δεν είναι τυχαίο που και οι "επώνυμες" συσκευές αυτήν χρησιμοποιούν.

Και δουλεύει καλά στις χαμηλομεσαίες. Ψηλά, πάνω δηλαδή από τα 180 και 6.000 σαλ, άσ' τα να πάνε.
Αλλά προς το παρόν δεν μ' ενδιαφέρει γιατί δουλεύω το μηχανάκι στα χαμηλομεσαία και με βολεύει αφάνταστα.

Όταν και αν πάω ταξίδι στις ευθείες τού Μονάχου (200+ χλμ ευθεία) που θα χρειάζομαι υψηλές, ίσως βάλω το εργοστασιακό.

Α, επίσης παίζει και το σενάριο τού ποτενσιόμετρου αντί αντίστασης ώστε να ρυθμίζεις την αντίσταση από το τιμόνι χωρίς να χρειάζεται να βάζεις-βγάζεις τζιρτζίρια κάτω από την σέλα.
Έναν διακόπτη βάλε που να βραχυκυκλώνει τις 2 επαφές της αντίστασης. Σε ταξίδι με υψηλές ταχύτητες απλά πατάς το διακόπτη και ακυρώνει την αντίσταση. Με το ποτενσιόμετρο θα μπλέξεις, με λίγη υγρασία και μετά από καιρό θα δείχνει ότι να ναι.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 09-11-2013, 19:45
Al Bandy Ο/Η Al Bandy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2013
Περιοχή: Κρήτη
Μoto: R 1100 RT
Μηνύματα: 323
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Έναν διακόπτη βάλε που να βραχυκυκλώνει τις 2 επαφές της αντίστασης. Σε ταξίδι με υψηλές ταχύτητες απλά πατάς το διακόπτη και ακυρώνει την αντίσταση. Με το ποτενσιόμετρο θα μπλέξεις, με λίγη υγρασία και μετά από καιρό θα δείχνει ότι να ναι.
Πολύ καλό tip! Δεν θα ακυρώνει όμως και την μαμά αντίσταση? Την μαμά την θέλουμε να δουλεύει για να μην διαβάζει μονίμως σταθερή θερμοκρασία η ECU. Αφού η μαμά και η πρόσθετη είναι σε σειρά, αν ακυρώσεις την πρόσθετη δεν ακυρώνεται όλο το κύκλωμα? Λέω τώρα εγώ, δεν είμαι και ηλεκτρονικός.

Last edited by Al Bandy; 09-11-2013 at 20:01.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Special Parts for ...tuning! XCHALLENGE Τεχνικά θέματα διάφορα 4 03-08-2010 15:36
Tuning αλα Γερμανικα για R1200GS edmark Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 10 06-01-2010 14:26
Tuning: Land Rover Discovery arisxios Αυτοκίνητο 5 25-06-2009 10:16


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:14.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!