![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ρε παιδια η συγκεκριμενη βλαβη σχετιζεται με το αν δουλευεις τις ρυθμισεις της προφορτισης ενω εισαι καβαλα στη μηχανη η ειναι απλα κατι τυχερο;;
O φιλος που την πατησε πως το δουλευε το esa;;; Last edited by Thodoras; 20-11-2013 at 18:34. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΦΟΣΟΝ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΠΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ WHITE POWER ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ BMW. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Το ζήτημα όμως είναι εάν η βλάβη θα βγεί σε π.χ. 500-1000 από τις 100.000 μοτό δηλαδή 0,5-1% ή σε 10.000 + δηλαδή 10%+. Το σύνολο σχεδόν των περιστατικών της συγκεκριμένης βλάβης παρουσιάζεται σε αμορτισέρ showa.
|
![]() |
|
|