![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Εάν δεν ενδιαφέρουν το υποψήφιο αγοραστή τα έξτρα, ο ανταγωνισμός και οι τιμές είναι αυτές που έγραψα. Εάν όμως τον ενδιαφέρουν, η Suzuki είναι ΕΚΤΟΣ υποψήφιας προς αγορά μοτό … με το καλημέρα!!!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Οσο για το DCT που αναφερεσαι ειναι αληθεια οτι ειναι μια σπουδαια καινοτομια αλλα δεν ειναι συμπλεκτης σε καμια περιπτωση. Π.χ στην γρηγορη οδηγηση με στροφιλικια ειναι παντελως αχρηστο......ανεβαζει εκει που δεν θελεις και κατεβαζει ομοιως.......αν διαλεξεις χειροκινητη χρηση βελτιωνονται πολυ τα πραγματα αλλα αυτη η χιλιοστων του δευτερολεπτου καθυστερηση, καθυστερηση σου σπαει τα νευρα. Δεν φαινεται στον δρομο τον ανοικτο ουτε σε ηρεμο στροφιλικι, θα φανει οταν ζητησεις το κατι παραπανω. Εξαλλου ειναι πολυ ομορφο σε μια μοτοσυκλετα να ασχολεισαι μαζι της, ειδικα με τις αναρτησεις της, που απ'οτι ειδα το ''στρωμα'' ειναι φουλ ρυθμιζομενες. Δεν ξερω για τα ''προβληματα'' που εμιλησαν κανα δυο φιλοι, αυτο παντως που ειναι τοις πασοι γνωστο ειναι οτι η Σουζουκι δεν εχει προβληματα. Τωρα αν ετυχε στους δυο φιλους ενταξει συμβαινουν κι αυτα......... Αν η καταναλωση των 4,8λ/100κμ επιβεβαιωθεί.......μμμμμμ ειναι και ομορφο κι ογκωδες...........υπο σκεψην. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
για τα προβλήματα που είχε το προηγούμενο χιλιάρι, για τα κομμένα πλαίσια του gsr και του gsxr, για τα μοντέλα του στρώματος 650 του 2006 ή 2007 (αν θυμάμαι καλά) που είχαν ελατωματικά ελατήρια στα Μπιστόνια και καίγανε λαδάκι ψάξε καλύτερα στο νετ και μετά συζητάμε αν έχει ή δεν έχει η Μπουζούκι προβλήματα.... και για να το κλείσω εδώ, ΟΛΟΙ έχουν....
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αν βαλω επισης ''κομμενα πλαισια μοτο'' το πρωτο που θα μου βγαλει θα ειναι το περασμενο caponord.........αλλα ΕΝΑ caponord!!! Τωρα αν ΕΝΑ σουζουκι ¨η ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΕΙΡΑ των V-strom -ητοι μερικες χιλιαδες μοτο - εβγαλαν καποια προβληματα ε, ας μην το κανουμε θεμα!!! Συμβαινει και στους καλυτερους................. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
αλλά... όταν αγόραζες το στρώμα ήξερες εκ των προτέρων ότι θα σου έβγαζε καμπάνα συμπλέκτη και βενζιναντλία (τουλάχιστον για το 1000άρι), πέραν της αλλαγής με σωληνάκια υψηλής (αλλιώς δεν παλευόταν το φρενάρισμα σε γρήγορη οδήγηση) και προσπάθεια πειράγματος των αναρτήσεων για να μπορέσουν να σταθούν αντίστοιχα σε γρήγορη οδήγηση. τα παραπάνω λίγα για νέα μηχανή δεν τα λές και εντελώς αμελητέα... απλά τα θέματα του στρώματος ήταν τόσο μα τόσο γνωστά που είχαν πάψει (λανθασμένα) να θεωρούνται προβλήματα. Last edited by ntsmrtz; 23-12-2013 at 10:26. |
![]() |
|
|