![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
ενα θεμα που απασχολει τους νεους ιδιοκτητες των gs.το στρωσιμο κινητηρα.
ειναι μια μεγαλη ισως συζητηση μιας και οι γνωμες δεν ειναι ολες ιδιες,αλλοι ας πουμε με το που θα παρουν το καινουριο τους μηχανακι δεν θα φοβηθουν να το ανοιξουν εστω κι αν ειναι καινουριο μιας και οι φημες λενε οτι ο κινητηρας ειναι ηδη στρωμενος,φημες... το στρωσιμο που κανω εγω ειναι το εξης. παραλαμβανω την πολυποθητη μηχανη μου,στην αρχη την δουλεψα μεχρι 4000 στρ για τα πρωτα 1000 χλμ οπου κι εγινε και η πρωτη αλλαγη λαδιων και ο απαραιτητος ελεγχος. απο τα 1000 χλμ κι επειτα ανεβηκα στις 5000 στρ μεχρι και τα 2000 χλμ,μετα αρχισα να την δουλευω απο 5.500 μεχρι το πολυ 6000. στα 3000 χιλομετρα ειναι ετοιμη η μηχανη αλλα και παλι ο χειρισμος που της κανω ειναι ακομα μαλακος κι οχι αποτομος. σε ολη αυτη την διαρκεια δεν της επαιζα αποτομες γκαζιες,πολυ σπανια και σιγουρα δεν ξεπερνουσα το οριο των στροφων. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Μεγάλη, αλλά φρόντισε ο κατασκευαστής να στην κάνει πολύ μικρή! Λίγες γραμμές στο manual περιγράφουν ακριβώς τι πρέπει να κάνεις. Μακριά από φήμες και από "άκουσα" και μου "είπαν"!
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Σας αναφερω ακριβως τι γραφει το manual για το ρονταρισμα στον νεο κινητηρα του adventure
0-200 χλμ ....μεχρι 5500 στροφες 200-400 χλμ....εως 6500 στρ. 400-600 χλμ.....εως 7500 στ. κ 600-900 χλμ. το μεγιστο αριθμο στροφων αλλα για μικρα διαστηματα!! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() εγω παντως εκανα το παραπανω στρωσιμο κι ελπιζω να εκανα σωστα. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
..και πολυ καλα εκανες!!! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ μέχρι τα 1100km την έστρωνα (+ 50-60 χλμ χώμα να πάρει μία μυρωδιά) έως τις 5.000rpm, μετά στα 1100km+ έκανε το πρώτο της διπλό πάτημα όπου
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ωραίο θέμα απλά πάντα ο αναβάτης πρέπει να θυμάται ότι δεν είναι μόνο τι γράφει το στροφόμετρο.
Το στρώσιμο μιας ΜΟΤΟ περιλαμβάνει απο τακάκια,λάστιχα σασμάν εώς τις σωστές στροφές του κινητήρα. Οπότε το καλύτερο στρώσιμο ξεκινάει απο διαδρομές σε επαρχειακούς δρόμους με μπόλικες αλλαγές στο σασμάν,ήπια και σωστά φρεναρίσματα μακριά απο σπινιαρίσματα. Το μέτριο στρώσιμο είναι μέσα στη πόλη.(Αλλά καλύτερο απο Εθνική). Το χειρότερο είναι μονοκοπανιάς σε μια Εθνική χωρίς πολλές αλλαγές και φρεναρίσματα και συνεχή λειτουργία του κινητήρα σε σταθερές στροφές. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Παλιό και διαχρονικό !!!!!!!!! |
#9
|
|||
|
|||
![]()
εγώ από την άλλη μέχρι 4000στροφές στα πρώτα 1000 , μέχρι 5000 στροφές απο τα 1000 μέχρι τα 2000 , μέχρι 6000 στροφές απο τα 2000 έως τα 3000 και τώρα....το ανοίγω απο τη 3 σχέση στο κιβώτιο και μετά ...λίγο πρίν τις 8500 στροφές....
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
sorry αν εχει αναφερθει και το παρελθον διαβαστε εδω τι υποστηρίζει καποιος
Break In Secrets--How To Break In New Motorcycle and Car Engines For More Power εγω πάντως φοβάμαι να το κανω! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Hepco & becker καγκελα προστασιας κινητηρα | ace_gln | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 10 | 15-12-2009 09:42 |
gs1200 | Corsair | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 11 | 21-10-2009 14:21 |
Στρωσιμο f 800 gs | explode | Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) | 14 | 08-08-2009 02:09 |
gs1200/07 | friend2 | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 1 | 17-06-2009 14:42 |
Για δειτε τι κινητηρα φοραει ...... | danaos | Διάφορα | 19 | 24-03-2009 07:06 |