GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Επικαιρότητα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 27-08-2010, 13:31
gsrob Ο/Η gsrob βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: larisa
Μoto: 1200gs-07
Μηνύματα: 104
Προεπιλογή H τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν οι…ΔΕΚΟ

Ἀναρτήθηκε στὶς 26 Αὐγούστου 2010 ἀπὸ τὸν/τὴν filologos10





i

Rate This


«Μία σύγκρουση που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί» είναι ο τίτλος της σημερινής τραγωδίας στην Κρήτη: Αν τα δύο μαχητικά αεροσκάφη F-16C/D Block 52+ της 340 Μοίρας ήταν εξοπλισμένα με Σύστημα Απεικόνισης Μάχης AACMI (Αutonomus Air Combat Maneuvering Instrumentation), ο διαγωνισμός για την προμήθεια του οποίου έχει ακυρωθεί τέσσερις (!) φορές από το 2001 είναι πολύ πιθανό ότι δεν θα είχε συμβεί ποτέ το δυστύχημα που έχει βυθίσει στο πένθος την Π.Α.. Το κόστος του AACMI στον ΕΜΠΑΕ 2011-2015 δεν ξεπερνά το ένα έκτο του κόστους ενός F-16, μόλις 10 εκατ. ευρώ. Δηλαδή όσο ζημιώνει το δημόσιο ο ΟΣΕ επί τρεις ημέρες! Η δαπάνη αυτή είναι ότι έχει απομείνει μετά από μία δεκαετία περικοπών ενός προγράμματος που θα εξασφάλιζε όσο το δυνατόν πιο ασφαλή και με μειωμένους κινδύνους, εκπαίδευση στις αερομαχίες.
Το αρχικό πρόγραμμα ήταν 35 εκατ. ευρώ (όσο κοστίζει το μισό F-16) για το σύνολο των Πτερύγων της Π.Α. Τα συστήματα αυτά διαθέτουν coalition avoidance (προειδοποιητή σύγκρουσης) και συλλέγουν σε νανοδευτερόλεπτα τα δεδομένα της αερομαχίας και εκπέμπουν στον χειριστή προειδοποιητικό σήμα επερχόμενης σύγκρουσης βάσει του φακέλου πτήσης των δύο αεροσκαφών. Επίσης μεταδίδουν σε πραγματικό χρόνο στο Κέντρο Ελέγχου της Πτέρυγας ακριβή εικόνα της άσκησης.
Ειδικά έτσι όπως έγινε η σύγκρουση το AACMI θα μπορούσε να αποβεί σωτήριο: Το μονοθέσιο F-16C με πιλότο τον άτυχο σμηναγό Αναστάσιο Μπαλατσούκα 33 ετών, πήγε και «κάρφωσε» από κάτω προς τα πάνω, περίπου στη μέση το F-16D στο οποίο βρίσκονταν ο Σμηναγός Ιωσήφ Αναστασάκης 35 ετών και ο ανθυποσμηναγός Παύλος Μποτζάκης, 25 ετών.
Αν είχε σύστημα ΑACMI ο προειδοποιητής είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είχε αποτρέψει το θύμα από την ολοκλήρωση του ελιγμού. Και όμως: Τόσα δισεκατομμύρια πετάγονται στις ζημιογόνες ΔΕΚΟ, αλλά δεν υπάρχουν 10 ή 35 εκατ. ευρώ για να υπάρξει η μέγιστη δυνατή ασφάλεια στις ασκήσεις των πιλότων της Π.Α.
Αλλά φαίνεται ότι στις ΔΕΚΟ εργάζονται άλλους είδους «δημόσιοι υπαλλήλοι»-όπως αποκάλεσε τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας Π.Μπεγλίτης.
Κατά τις πρώτες πληροφορίες το μονοθέσιο F-16 πραγματοποιούσε immerman attack, δηλαδή επίθεση από πίσω και κάτω, στο διθέσιο F-16. Είναι μία τακτική από την οποία ο αμυνόμενος είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγει.
Ένα άλλο στοιχείο το οποίο είναι διασταυρωμένο από έγκυρες πηγές της Π.Α. είναι ότι ο νεκρός πιλότος του F-16C φορούσε κάσκα JHMCS δηλαδή σύστημα στόχευσης επί κάσκας που του επιτρέπει να βάλλει βλήματα με απόκλιση πολύ μεγαλύτερη από αυτή των συμβατικών συστημάτων.
Δηλαδή πήγε να βάλλει, εικονικά βέβαια, πίσω και κάτω από το διθέσιο εναντίον του, αφού ο συνδυασμός κάσκας JHMCS και βλήματος Iris-T, επιτρέπει βολή τελείως εκτός θέας του επιτιθέμενου αεροσκάφους, απλά αρκεί ο πιλότος να παρακολουθεί με το … βλέμμα το αεροσκάφος-στόχο. Από εκείνη την θέση, δηλαδή πίσω και κάτω από το διθέσιο, ξαφνικά το F-16 του Μπαλατσούκα «καρφώθηκε» στην κοιλιά του διθέσιου “D”. Μία άλλη εκδοχή είναι ότι επιχείρησε να βρεθεί σε παραμέτρους βολής πυροβόλου (Fox 1) και για τον λόγο αυτό κινήθηκε κατ’αυτό τον τρόπο.
O άτυχος Μπαλατσούκας σκοτώθηκε επί τόπου. Το κάθισμά του προφανώς εκτοξεύτηκε (ένας από τους λόγους που αρχικά και σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη πληροφόρησης από το υπουργείο, λέχθηκε ότι βρέθηκαν και οι τρεις ζωντανοί) λόγω της σύγκρουσης αυτόματα, αλλά από την επιφάνεια της θάλασσας, περισυλλέγησαν από το σωσίβιό του απλώς ίχνη που πιστοποιούσαν τον θάνατό του.
O δεύτερος πιλότος που εγχειρίστηκε δίνει μεγάλο αγώνα για να κρατηθεί στη ζωή. Όλη η χώρα προσεύχεται για σένα, Έλληνα…
26 | Αὐγούστου | 2010 | αἰέν ἀριστεύειν
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 27-08-2010, 13:40
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Unhappy Απάντηση: H τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν

Reply With Quote
  #3  
Παλιό 27-08-2010, 14:08
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: H τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν

Eνας αλλος μεγαλος ανδρας ο Αλεξης εφυγε πριν 18 χρονια,παλι με F-16,ενα γεγονος που με κατεβαλε πολλυ.
Ο Αλεξης στην κριση του 1987(Σισμικ)μας εμψυχωνε με την τρελα του.
-Τι φοβαστε ρε?Τα εχουμε τα μεμετια για πλακα.Θυμαμε επαιζε ρωσσικη ρουλετα με το περιστροφο του....
Ανδρας με ολη την σημασια της λεξης.
Αργοτερα στα readiness στην Σκυρο ειχα την τυχη να τον γνωρισω και απο κοντα,μιας και στην Ανδραβιδα ημασταν σε αλλες μοιρες(339 ο Αλεξης,338 εγω).
Αιωνια η μνημη στο παλικαρι που χαθηκε εχθες,αιωνια η μνημη και στον καλο μου φιλο Αλεξη.

..... - C.V. - - MPRINTAK AL.

http://www.insitu.gr/psoipa/afoi/capacity/F16.htm
Attached Images
File Type: jpg brintak2.jpg (26.8 KB, 8 views)

Last edited by manosamos; 27-08-2010 at 14:09.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 27-08-2010, 14:29
Captain_Andreas Ο/Η Captain_Andreas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R1200 GS
Μηνύματα: 279
Προεπιλογή Απάντηση: H τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν

Ήρωες... από τον 1ο έως τον τελευταίο υπόλογο που ελέγχει τις βίδες...
Δείτε κι αυτό<---κλικ
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 27-08-2010, 14:49
mario Ο/Η mario βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: R1200GS Adv.
Μηνύματα: 6,828
Προεπιλογή Απάντηση: H τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν

ας ελπίσουμε έστω ένας να κρατηθεί στη ζωή
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 27-08-2010, 16:22
kostasx Ο/Η kostasx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Μoto: 990 ADV
Μηνύματα: 2,793
Προεπιλογή Απάντηση: H τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν

Κρίμα για τα παλικάρια..
Μακάρι να την σκαπουλάρουν οι τραυματισμένοι..
Εγώ πάντως τους θαυμάζω όλους..από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο..
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 27-08-2010, 16:36
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: H τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν

Καλό ταξίδι στον Έλληνα πιλότο και μακάρι να βγεί δυνατός ο άλλος πιλότος....
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 27-08-2010, 16:38
Captain_Andreas Ο/Η Captain_Andreas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R1200 GS
Μηνύματα: 279
Προεπιλογή Απάντηση: H τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν

Και σκεφτείτε πως η αγορά το AACMI έχει ακυρωθεί 3 φορές λόγω οικονομικών προβλημάτων (και καλά) αλλά η κυβέρνησή μας ενέκρινε την περασμένη εβδομάδα κονδύλι 22 εκατ. ευρώ για την κατασκευή 3 ιστοσελίδων του Δημοσίου (!!! !!! !!!)... Α ρε Ελλάδα...
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 27-08-2010, 16:53
saitman Ο/Η saitman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: GS 1200 2004
Μηνύματα: 4,238
Προεπιλογή Απάντηση: H τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν

αιωνια η μνημη τους!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 27-08-2010, 17:52
aeriko Ο/Η aeriko βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 4,585
Προεπιλογή Απάντηση: H τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν

Αλλο πάλι και τούτο, τι σχέση έχουν οι ΔΕΚΟ με το αεροπορικό ατύχημα; Τεσπα ας είναι καλά οι διασωθέντες και αιωνία η μνήμη του αποβιώσαντα.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τα μάτια στον ουρανό! - Που θα είναι ορατή η βροχή των Περσείδων gsmaniac Περιβάλλον 13 12-08-2010 13:10
Πολεμική Αεροπορία «Λευκή απεργία» από τους πιλότους babisadve Διάφορα 50 01-05-2010 13:09
Βροχή μετεωριτών απόψε στον ελληνικό ουρανό skippybi Περιβάλλον 10 24-04-2009 20:10
Για να μη γίνει η χαρά… τραγωδία skippybi Χρήσιμα 12 16-04-2009 11:43
Για τους νέους φίλους που εισέρχονται στον χώρο της μοτοσυκλέτας. riko46 Γενικά - Μοτοσυκλέτα 4 08-02-2009 16:02


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:02.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!