![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Γεια σας, εχω 57000 στο 1150gs του 2000 και νιωθω οτι αρχιζει να πατιναρει σιγα σιγα οποτε κοιταω για αλλαγη δισκου και ηθελα καμια συμβουλη καθως μου ειπαν και για δισκους lucas αλλα απ την αλλη εχω ακουσει και αρνητικα. ελεγα να το παω για παραδοσιακη αλλαγη στη bmw αλλα ισως να υπαρχει κατι οικονομικοτερο μιας και η αλλαγη κοστιζει 450 (210 ανταλ +240 εργ) και 270 το σερβις 60000 συν λαστιχα και φρενα που θα θελω συντομα παμε πανω απο 1000€ . Εχει βαλει κανεις κατι aftermarket εξισου καλης ποιοτητας η δεν αξιζει και να παω αντιπροσωπια; ολα τα σερβις τα κανω στην ωρα τους και στη bmw.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Δες λίγο κ εδώ http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/product.php?f=i&code=BA_15_30_CA_50&shnew=New&model=R850%2F1100%2F1150+%26+Cruiser+%288+valve%29&shnewcode=15∂=Clutch+and+actuation&sub_part=Clutch+1100S%2F1150+%28hydraulic%29&modelcode=30&partcode=CA&source_code=BA_15_30_CA_50&header_text=&header_text_image=0 πρόσφατα φίλος αγόρασε όλο το κιτ (αν κ λίγο νωρίς για συμπεράσματα) είναι απόλυτα ευχαριστημένος.
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
εάν το μόνο σου πρόβλημα είναι το φαγωμένο υλικό τριβής, παίρνεις τον δίσκο ανά χείρας, ρωτάς έναν παλαιό ταξιτζή "πού καρφώνει δίσκους", σε στέλνει κάπου στη Σπ. Πάτση και με 20 ευρώ σου βάζουν νέο υλικό
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
οκ ευχαριστω!
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
το εχεις δοκιμασει βασιλη;;;;
αν ναι.....ειχε την ιδια αποδοση και τα ιδια χλμ,με της εταιρειας;; |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Φιλε john1150 δες αυτο το Post μου http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-25/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B7-r1100gs-10452/
και κανε μου ενα τηλ (θα βρεις το τηλεφωνο μου στο profile μου). Εγω καρφωσα υλικο αλλα ηθελα να κρατησω χαμηλα το κοστος. Εχω κανει ηδη 7000 χλμ και ο δισκσς ειναι σε τοπ κατασταση και πιστεψε με τον ζοριζω αρκετα. ΑΛΛΑ... ξαναλεω οτι ηθελα να κρατησω χαμηλα το κοστος γιατι δεν εκανα μονο αυτο. Στην περιπτωση σου θα σε συμβουλευα να αγορασεις καινουργιο κιτ, απ'εξω κατα προτιμιση,(υπαρχουν και ενυσχιμενα κιτ) και να το περασεις μονος σου ή με την βοηθεια μας ![]() Α! τωρα που το θυμηθηκα...ενας λογος ακομα για να αλλαξεις τον δισκο με καινουργιο ειναι οτι τα δοντια του δισκου που συμπλεκουν με τον αξονα μεταδοσης στο κιβωτιο απο την χρηση κανουν πατουρα και ο δισκος κροταλιζει. Αρα ενας καινουργιος δισκος με καινουργια δοντια θα εχει καλυτερη επαφη με τον αξονα και αρα θα γλυτωσεις θορυβο και ισως μελοντικες ζημιες..... ....νομιζω οτι τα καλυψα ολα...δεν νομιζω να εχω να προσθεσω κατι........μπα...οχι...ειμαι σιγουρος...ελπιζω να βοηθησα!!! ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Είναι ακατόρθωτο να το αλλάξεις μόνος? (κατεβάζεις μοτέρ!!!)
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Οχι δεν ειναι ακατορθωτο και δεν κατεβαζεις μοτερ για να αλλαξεις δισκο. Κατεβαζεις κιβωτιο. Απλα καλο ειναι να υπαρχουν 4 χερια αντι για 2 μονο. Μπορεις να γλυτωσεις ζημιες στο βαλε βγαλε. Εγω το εκανα μονος μου, δεν επαθα ζημια, αλλα δεν θα το ξαναεκανα (με πεθανε η μεση μου). Στου Olivier τη μηχανη ημασταν 2 ατομα και ηταν πιο ευκολο.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Αλλα απο την αλλη, μηπως ειναι καπως νωρις να θελει δισκο στις 57000 ..;; εχω καθημερινη χρηση και στην πολη εκτος απο τις βολτες. Επισης αυτο το φαινομενο ισα που το καταλαβαινω , δεν ειναι κατι εντονο..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Αλλαγη Grips σε 1200GS | jprotop | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 16 | 02-02-2012 20:41 |
Αλλαγη Λαδιων καθε 5.000 κλμ -- Υπερβολη ? | sansiro.sugata | Τεχνικά θέματα διάφορα | 21 | 10-09-2010 09:17 |
Αλλαγη Υψους στην Σελα GS 1100 98 | sansiro.sugata | Τεχνικά θέματα διάφορα | 2 | 05-09-2010 23:36 |
Αλλαγη σελας σε F650gs | Epsime | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 7 | 18-05-2010 20:50 |
Αλλαγη ελαστικων! | FANISGS | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 12 | 30-07-2009 23:05 |