![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους
Μετά από 2 εβδομάδες στη τρέλα όσον αφορά τη μονάδα μου, κατέληξα να θέλω όλο και πιο πολύ να απομονώσω τη μονάδα και να κάνω τα φρένα μου να δουλεύουν με τον πιο (νομίζω) ορθολογικό, αξιόπιστο και δοκιμασμένο τρόπο. Με μιά απλή σχετικά μετατροπή θα τα κάνω υδραυλικά. Νομίζω ότι δε θα έχω προβλημα όσον αφορά το telelever μιας και ο προκάτοχος του δικού μου μοντέλου, το 1100gs δεν είχε servo ούτε integral και τα κατάφερνε μία χαρά, όσο για το ABS θα το αντέξω.... Με πολύ ενδοιαφέρον θα άκουγα τα σχόλια σας θετικά και αρνητικά. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Κοίτα, κι εγώ με το Fazer 1000 με 143 άλογα και περίπου 270 τελική είχα απλά φρένα και πολύ εκπαιδευμένο δεξί δείκτη....Απλά εκείνο γονάτιζε στα φρένα, μόνο ο πίσω μπλοκάρισε ενίοτε κι αυτό το είχα συνηθίσει, όλα συνηθίζονται...Αλλά να το έχει και να το βγάλεις απλά θα σου προσθέσει λίγο άγχος πιστεύω.Αλλωστε έχει και το κουμπάκι που το βγάζεις όποτε θέλεις...Περί ορέξεως...
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
χωρις αντισπιν μπορω...χωρις ηλ.αναρτηση μπορω χωρις abs μπορω.....αλλα δεν θελω
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε, μια πραγματική δύσκολη στιγμή, μπορεί το ABS, να σου σώσει την ζωή!!!!
Γι' αυτό DON'T TOUCH!!!! ![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Κωσταντινε η χοντρη σου δεν ειναι παπακι το θελει το abs ειναι βαρια. Προσεχε πως θα το λυσεις το προβλημα !!!!
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Σε καμία περίπτωση δε θα τα άγγιζα !!!
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Καλά εσύ Κωστάκη δε θα άγγιζες ούτε αλενόβιδα χωρίς την έγκριση της αντιπροσωπείας....
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
ρε παιδιά το μόνο που με προβληματίζει είναι πώς θα λειτουργεί η μηχανή στο φρενάρισμα όσον αφορά το telelever που ξέρουμε ότι τι κάνει πιο δυσκαμπτη. Συγωρέστε με αν τα λέω λάθος.... αλλά, σε τρελένει το γεγονός, του ότι ακόμα και καινουργια μονάδα να βάλεις, δε ξέρεις αν θα το ξαναπάθεις, και όταν σου λένε στο συνεργείο .....''τι να σου πώ λαχείο είναι''.... αφού θα δώσεις και 2+ καλύτερα να μη γράψω αυτά που σκέφτομαι.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Δοκίμασε να την οδηγήσεις για λίγο καιρό με απενεργοποιημένη τη μονάδα για να δεις την συμπεριφορά της μηχανής, αν είναι δυνατόν και σε αντίξοες συνθήκες. Αν η μονάδα σου είναι integral και όχι ABS II τα φρένα απενεργοποιούνται όταν χαλάσει η μονάδα και άρα πρέπει να αναδιατάξεις όλο το σύστημα των φρένων με αμφίβολη επιτυχία. Οπως και να έχει η επέμβαση θα επηρεάσει και την αξία μεταπώλησης της μοτό σου προς τα κάτω, κάτι που πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψη σου αν σκοπεύεις να την αποχωριστείς...
![]() Οτι και να αποφασίσεις καλή επιτυχία! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
BMW 4V ABS-integral - brake fluid exchange - brake pads | syan | Τεχνικά θέματα διάφορα | 14 | 14-06-2012 19:59 |
Διαφορικό πίσω άξονα 1150 Integral | Capitain | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 7 | 03-06-2010 18:08 |
Μονάδα ABS Integral | Capitain | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 4 | 24-04-2010 19:30 |
BMW Sport Integral Carbon Helmet | mlock | Κράνη | 9 | 25-08-2009 17:46 |
Πλήρης και επίσημοι κατάλογοι αξεσουάρ BMW | GS_maniac | Επίσημοι κατάλογοι ΒΜW | 7 | 23-01-2009 23:47 |