GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Αυτοκίνητο

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 02-02-2011, 14:25
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Rally Acropolis Hall of Fame: Γιώργος Μοσχούς

Rally Acropolis Hall of Fame: Γιώργος Μοσχούς



Από τους ταχύτερους και πιο αγαπητούς στο κοινό οδηγούς στην ιστορία των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση κατάφερνε να ξεχωρίζει στο Ράλλυ Ακρόπολις, είτε με τις επιδόσεις του, όπως το 1982, όταν ολοκλήρωσε 5ος με Nissan Sylvia, είτε με τα αξέχαστα περάσματά του με τα 4θυρα Violet και το 240 RS.


Η δράση του στο ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε με τα αυτοκίνητα της Αlfa Romeo, αρχικά με τη μπλε Giulia Sprint Veloce το 1973 με το Νίκο Ζουμπρούλη δίπλα του όπου ηγήθηκε του ελληνικού ανταγωνισμού πριν εγκαταλείψει από ημιαξόνιο, στη συνέχεια με Alfetta GT και καλύτερη στιγμή τον τερματισμό στην τέταρτη θέση το 1976 με το Διονύση Αρβανιτάκη στο δεξί μπάκετ.


Αυτό όμως που τον χαρακτήρισε περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο σε επίπεδο ράλλυ Ακρόπολις ήταν η οκτάχρονη συνεργασία του με τη «Ν. Ι. Θεοχαράκης». Με τα Nissan της αντιπροσωπείας έγραψε ιστορία στον εθνικό μας αγώνα, όχι μόνο επειδή με τα αυτοκίνητά της πήρε αποτελέσματα τερματίζοντας τέσσερις φορές πρώτος Έλληνας, αλλά και επειδή με την ποιότητα και την ταχύτητά του γοήτευσε όλους τους λάτρεις των ειδικών διαδρομών.



«Συνοδοιπόρος» του στο δεξί κάθισμα ο Αλέξης Κωνσταντακάτος, από τις φυσιογνωμίες στο χώρο των Ελλήνων συνοδηγών, σε Violet, Silvia και 240 RS. Το 1980 παρέδωσε μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης με τη «Βιολέτα», πριν τουμπάρει στην Πελοπόννησο και στη συνέχεια καλύψει περισσότερα από 15 λεπτά χαμένου εδάφους.


Με εξαίρεση το 1983, οπότε με τον Κώστα Φερτάκη ατύχησαν, και το 1986 όταν με το Δημήτρη Βαζάκα στο μπάκετ του συνοδηγού αντιμετώπισαν μια σειρά από προβλήματα, το «σερί» του δε συγκρίνεται με κανενός άλλου Έλληνα οδηγού αγώνων και μπορεί να αντιπαρατεθεί μόνο με αντίστοιχους φιλοξενούμενους εργοστασιακούς. Ήταν εκρηκτικός στους ρυθμούς του και ατρόμητος στις κατηφορικές ειδικές διαδρομές.

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ


ETOΣΚΑΤΑΤΑΞΗΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΣΥΝΟΔΗΓΟΣ1973Alfa Romeo VeloceΝίκος Ζουμπρούλης19757οςΑlfa Romeo Alfetta GTΆρης Σταθάκης19764οςAlfa Romeo Alfetta GTΔημήτρης Αρβανιτάκης1977Αlfa Romeo Alfetta GTNίκος Κελεσάκος1978Datsun 160JΝίκος Κελεσάκος19796οςDatsun 160JSimetra II198013οςDatsun 160JΑλέξης Κωνσταντακάτος19816οςDatsun Violet GTΑλέξης Κωνσταντακάτος19825οςDatsun Violet GTSΑλέξης Κωνσταντακάτος1983Nissan 240 RSΚώστας Φερτάκης19848οςNissan 240 RSΑλέξης Κωνσταντακάτος19858οςNissan 240 RSΔημήτρης Βαζάκας19868οςNissan 240 RSΔημήτρης Βαζάκας

Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1981, 1982, 1984, 1985

για να μαθαινουν οι νεωτεροι........
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 02-02-2011, 14:26
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Rally Acropolis Hall of Fame: Γιώργος Μοσχούς

«Σιρόκo»



Από τους πρώτους Έλληνες που κοίταξαν στα μάτια τις διεθνείς συμμετοχές, καταφέρνοντας δύο συνεχόμενες χρονιές, το 1975 και το 1976, να τερματίσει δεύτερος στη γενική κατάταξη με μια Alpine Renault A110, πίσω από τους Walter Rohrl και Harry Kallstrom.


Στις αρχές της δεκαετίας του ʼ70 ο Tάσος Λιβιεράτος τόλμησε, φέρνοντας στη χώρα ένα αυτοκίνητο απολύτως ανταγωνιστικό και κορυφαίο όπως η Alpine, να ακολουθήσει τα διεθνή πρότυπα. O επαγγελματικός τρόπος που αντιμετώπισε τους αγώνες απέδειξε, ιδίως με τα αποτελέσματα του 1975 και του 1976, πως το ταλέντο και το «καλό αμάξι» δεν αρκούσαν, ώστε να κοιτάξει κάποιος κατάματα τους τότε «θεούς» των ράλι μέσα στις ειδικές διαδρομές.



Xρειαζόταν προετοιμασία, προγραμματισμός και μελετημένη στρατηγική. O πρώτος Έλληνας που ασχολήθηκε με θερμοκρασίες και συνθέσεις ελαστικών, ελεγχόμενους ρυθμούς και ειδικούς κινητήρες, είχε οργανώσει επίσης πολύ καλά την δική του ημιεπαγγελματική ομάδα, την πρώτη ελληνική που εμφανίστηκε στο προσκήνιο. «Ψυχή» της ήταν η τότε σύζυγός του Mαρία, με τεχνικούς υπεύθυνους τον Παναγιώτη Mαγγίνα και τον Θέμη Mυτάκο. Ο συνοδηγός που συνδέθηκε περισσότερο μαζί του, την περίοδο 1971-1976 που εκείνος αγωνίστηκε με την Alpine, ήταν ο Μίλτος Ανδριόπουλος.



Ο «Σιρόκο» παρουσιάστηκε δυνατός το 1977 με ένα Datsun που δεν είχε σχέση με το «ίδιο» του «Σπούτνικ» που είχε κερδίσει τον αγώνα την προηγούμενη χρονιά, «ιπτάμενος» με Μανώλη Μακρινό και τη Stratos το 1978, ήρεμη δύναμη -αν και άτυχος- το 1979 με τη «Μπουμπού» και τον Κώστα Φερτάκη δίπλα του.



Με αφετηρία το 1970, στο τιμόνι ενός Opel Kadett Rallye, ο Τάσος Λιβιεράτος έκλεισε τη σταδιοδρομία του στο ράλλυ Ακρόπολις την επόμενη χρονιά, με ένα ακόμη τερματισμό της Stratos και το Μανώλη Μακρινό συνοδηγό του. Αξιοσημείωτο -που δείχνει την ποιότητα του οδηγού- είναι το γεγονός πως είναι ο μόνος που έχει τερματίσει ράλλυ Ακρόπολις με το συγκεκριμένο αγωνιστικό.



Oι διαπρεπείς απόπειρες του Λιβιεράτου για την πρώτη θέση, κυρίως με τη «Γαλλίδα» Alpine αλλά και με την ατυχέστερη Lancia Stratos ή «Μπουμπού» την περίοδο από το 1978 έως το 1980, παραμένουν ως σήμερα οι επιφανέστερες της ελληνικής πλευράς, σε σχέση με τους στόχους που είχαν θέσει και το επίπεδο του ανταγωνισμού που είχαν απέναντί τους.

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

ΕΤΟΣΚΑΤΑΤΑΞΗΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΣΥΝΟΔΗΓΟΣ19707οςOpel Kadett RallyeΜίλτος Ανδριόπουλος1971 Alpine Renault A110Μίλτος Ανδριόπουλος19728oςAlpine Renault A110Μίλτος Ανδριόπουλος1973 Alpine Renault A110Μίλτος Ανδριόπουλος19752οςAlpine Renault A110Μίλτος Ανδριόπουλος19762οςAlpine Renault A110Μίλτος Ανδριόπουλος19775οςDatsun 160JΜανώλης Μακρινός19786οςLancia Stratos HFΜανώλης Μακρινός1979 Lancia Stratos HFΚώστας Φερτάκης19809οςLancia Stratos HFΜανώλης Μακρινός

Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1970, 1972, 1975, 1976, 1977, 1978, 1980

Reply With Quote
  #3  
Παλιό 02-02-2011, 14:31
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Rally Acropolis Hall of Fame: Γιώργος Μοσχούς

«Ιαβέρης»



Ο «Ιαβέρης» έχει δημιουργήσει ένα θρύλο που ακολουθεί το όνομά του μέχρι και σήμερα. Στα τέλη της δεκαετίας του ʼ70 και στις αρχές του ʼ80 κατάφερε να κοιτάξει στα μάτια το συναγωνισμό, επικρατώντας σε ειδικές απέναντι από τους «θεούς» του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Καλύτερο αποτέλεσμα η 5η θέση με Ford Escort το 1979!



Στo πάνθεον των καλύτερων Eλλήνων οδηγών αγώνων, ο Tάσος Mαρκουίζος και κατά κόσμον «Ιαβέρης» υπήρξε ο αγαπημένος των θεατών, με όποιο αυτοκίνητο, σε λόφους, βουνά και αεροδρόμια. Μέχρι πρόσφατα ακόμη, οι φίλοι των αγώνων αυτοκινήτου στην χώρα μας γοητεύονταν και μόνο αν έβλεπαν το όνομά του στην λίστα συμμετοχών κάποιου αγώνα.

Mε το ψευδώνυμό του επιλεγμένο από τους «Άθλιους» του Oυγκό, ο Tάσος θυσίασε σειρά πρωταθλημάτων στο κυνήγι της απόλυτης επίδοσης και της τέλειας διαδρομής. Όμως, το «ποτάμι» των αναμνήσεων που οι περισσότεροι κουβαλάμε μέσα μας από την πληθωρική του δραστηριότητα στους αγώνες, είναι ο μεγαλύτερος τίτλος γι αυτόν. Ήταν ξεχωριστός με ό,τι κι αν αγωνίστηκε κατά καιρούς (NSU TT, πρωτότυπο Mπούμπη, Alfa «Nτόλι», Escort «Πλαπούτας», Fiat 131, Quattro κλπ), καταφέρνοντας να πάρει από τα εκάστοτε «όπλα» του το απόλυτο όσων μπορούσαν να του δώσουν.



Oδήγησε θεαματικά, με το πλάι και τους τροχούς να αιωρούνται στο κενό, αλλά και μαθηματικά, ανάλογα με την εξέλιξη της κάθε αναμέτρησής του με «θεούς» κι «ημίθεους». Δίπλα του ως συνοδηγοί, οι καλύτεροι. Κώστας Φερτάκης, Κώστας Στεφανής, ξανά Κώστας Φερτάκης και εντέλει «Ελ-Εμ», χωρίς να υποτιμούμε τον πολύ σημαντικό ρόλο και των υπολοίπων.



Εντυπωσίασε από την αρχή κιόλας της εμπλοκής του στο ράλλυ Ακρόπολις, κερδίζοντας το 1975 τους χρονομετρημένους γύρους στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοΐου με την Alfa Romeo Giulia Sprint (Ντόλι) τις Οpel Ascona και τις Lancia Stratos του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έκανε το ίδιο και το 1979, στην ειδική διαδρομή της Πάρνηθας με το Escort MK2 και «με όλους μέσα». Μπορεί να έχει μόνο δύο τερματισμούς στον εθνικό μας αγώνα, αλλά –όπως προαναφέραμε- ποτέ το ζητούμενο δεν ήταν ακριβώς αυτό.

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ


ΕΤΟΣΚΑΤΑΤΑΞΗΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΣΥΝΟΔΗΓΟΣ1975 Alfa Romeo Giulia Sprint 197814οςFord Escort RS 1800Κώστας Στεφανής19795οςFord Escort RS 1800Κώστας Στεφανής1980 Ford Escort RS 1800Κώστας Στεφανής1981 Toyota Celica GT 2000Κώστας Φερτάκης1986 Renault 5 TurboMadleen1989 Peugeot 205 GTIΕλ-Εμ1991 Opel Manta 2.0 EΕλ-Εμ1992 Lancia Delta IntegraleΕλ-Εμ1993 Audi 90 QuattroΦίλιππος Τζεφεράκος1994 Audi Coupe S2Γιάννης Αλβανός1995 Lancia Delta Integrale 16VΦίλιππος Τζεφεράκος1998 Lancia Delta HF IntegraleΣου Παπαδάκου

Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1979

ο αγαπημενος μου.......ημουν ενας απο τους τυχερους συνοδηγους,μετα απο μια κληρωση,στην ειδικη του Διονυσου και ενα opel manta 400....

απιστευτη εμπειρια,απο εναν τυπο φανταστικο και εναν παλαβο οδηγο...
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 02-02-2011, 14:45
basilis76 Ο/Η basilis76 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 2,021
Προεπιλογή Απάντηση: Rally Acropolis Hall of Fame: Γιώργος Μοσχούς

Reply With Quote
  #5  
Παλιό 02-02-2011, 15:36
mario Ο/Η mario βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: R1200GS Adv.
Μηνύματα: 6,828
Προεπιλογή Απάντηση: Rally Acropolis Hall of Fame: Γιώργος Μοσχούς

σ'ευχαριστουμε κωστη
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 02-02-2011, 16:03
HECTOR Ο/Η HECTOR βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2010
Περιοχή: Ηρακλειο Κρητης
Μoto: BMW1200 ADVENTURE
Μηνύματα: 1,193
Προεπιλογή Απάντηση: Rally Acropolis Hall of Fame: Γιώργος Μοσχούς

Ευχαριστουμε φιλο πολυ καλο....
Πρεπει να ηταν κ φοβερη εμπειρια σαν συνοδηγος....
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 02-02-2011, 20:47
boxerakias57 Ο/Η boxerakias57 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: πατησια
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 717
Προεπιλογή Απάντηση: Rally Acropolis Hall of Fame: Γιώργος Μοσχούς

οχι μονο Ακροπολης αλλα και κρεμαστος λαγος Διονυσος Τατοι με τον θρυλο τον Τζωνη Πεσμαζογλου με την κορβετα την sting ray
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 02-02-2011, 21:34
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: Rally Acropolis Hall of Fame: Γιώργος Μοσχούς



Και μόνο το όνομα λέει πολλά στην ιστορία του μηχανοκίνητου .

Να είσαι καλά Κωστή .


Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
HALL SENSORS PITS Τεχνικά θέματα διάφορα 35 09-12-2013 00:28
Hall sensor(αισθητήρας γωνίας του στροφάλου) fotisI Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 10 31-03-2011 18:06
hall sensor 1100-1150 kostas-patra Διαδικτυακές αγορές - Ευκαιρίες 12 25-12-2010 15:55
Πωλούνται αισθητήρες HALL εκκίνησης για BMW 1100GS tallspiro Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 8 25-12-2010 15:40
Ζητείται hall sensor για 1100 gs πάρης Ζήτηση 3 17-05-2010 19:06


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:30.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!