![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Επειδη ειναι αρκετα συχνο φαινομενο να σχιζετε η μπροστινη λαστιχενια φουσκα του bolt join, και επειδη ειναι "λιγο"
![]() ![]() Στην φωτο φαινεται το πως ειχε γινει ![]() Και απο την πισω πλευρα ![]() Σε οποιοδηποτε μαγαζι με εργαλεια ζητηστε να σας δωσουν "μονωτικη ταινια ελαστικη". Την χρησιμοποιουν επι το πλειστον ηλεκτρολογοι σε καλωδια μεγαλης συνηθως τασης, χωρις αυτο να ειναι απολυτο φυσικα. Εχει μεγαλυτερο παχος απο μια απλη-κλασικη μονωτικη ταινια και ΔΕΝ εχει κολλα. Κολαει τεντωνοντας την καθως την περιστρεφεις, η μια της πλευρα με την αλλη. Αυτη η ταινια ειναι γνωστη στο εμποριο κυριως σαν "ταινια DV" ![]() Πριν αρχισετε να περνατε την ταινια γυρω γυρω απο το σχισμενο λαστιχο, (παντα τεντωνοντας την συναμμα) καλο θα ηταν, με μια συριγγα να βαλετε λιγο γρασσο μεσα στο λαστιχο. Το αν θα βαλετε ή οχι, εξαρταται απο το ποσο "γρηγορα" πηρατε χαμπαρι την σκασμενη φουσκα. Πχ, αν καποιος επιθεωρει την μηχανη του σε τακτα χρονικα διαστηματα, αυτο σημαινει οτι δεν περασε πολυς καιρος και δεν θα ειναι απαραιτητο να προσθεσει γρασσο. Εγω του προσθεσα λιγο, γιατι δεν θυμομουν καν, ποτε την ειχα κοιταξει τελευταια φορα ![]() Φωτογραφια απο την συριγγα και το γρασσο δεν τραβηξα γιατι δεν μπορουσε να μεινει στα χερια μου η φωτογραφικη μηχανη.... ![]() ![]() ![]() Περαστε την ταινια γυρω γυρω απο το λαστιχο σαν να περναγατε μια απλη μονωτικη ταινια, με την μονη διαφορα οτι την τεντωνετε συγχρονως, σαν να θελετε να την κοψετε. ![]() Και αυτο ειναι το αποτελεσμα, που πιστευω κιολας οτι δεν τραβαει τα βλεμματα ![]() ![]() Να αναφερω εδω οτι, παρα τον τιτλο που εχω δωσει στο θεμα, εγω εχω κανει πανω απο 25.000 χλμ ![]() Τι σου ειναι το... προσωρινο ετσι ![]() Απλα περιμενω μια εργασια που οταν θα πρεπει να αποπερατωθει θα επιβαλεται να λυθει και το bolt join. Τοτε θα το αλλαξω και αυτο μαζι, με μια εργασια ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Νικολαααααααααααα, βοηθειαααααα
![]() Μπορεις σε παρακαλω να "κανεις" τις φωτογραφιες να φαινονται ![]() ![]() ![]() ![]() Του διαβολου ειναι αυτα τα μηχανηματα, το κομπιουτερ μου μεσα.... ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ρε παλιοχσρακτηρα,δεν ανοιγεις λεω εγω κανενα συνεργειο;
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eχω ρωτησει
![]() ![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ωραίος ο φίλος μπόξερ
![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Αψογος
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
ωραιος!!!
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
H βασικη αιτια που κοβεται το λαστιχο ειναι γιατι κατα την τοποθετηση του καινουργιου δεν βαζουν γρασσο στα "χειλια" του
![]() Εκει δηλαδη που εφαρμοζει με το μεταλλο, με αποτελεσμα να μην ολισθενει κατα την περιστροφη αριστερα-δεξια του τιμονιου, να τεντωνεται σε καθε κινηση και να "στριβει" σε καθε κινηση!!! Παντως οφειλω να το πω: Ο Θανασης στην motion βαζει ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Μία λύση είναι να κόψετε το μαυρο λαστιχάκι που σφίγγει την "######" στο πάνω μέρος της. Από μόνη της είναι αρκετή σφιχτή για να μην αφήνει να εισέρχονται νερά και σκόνη στο εσωτερικό αλλά χωρίς αυτό το λαστιχάκι μπορεί να κινείται ελεύθερα γύρω από το αξονάκι.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Και εγώ join the "GSFORUM"!! | dimitrisb | Καλώς ήλθατε | 35 | 25-10-2010 20:44 |
Η λυση του "παντοφλα"...... | γιαγια αρκουδα | Διάφορα | 2 | 11-09-2010 09:21 |
μια λυση για την Αθηνα GARELLI | boxerakias57 | Άλλες εταιρίες | 11 | 10-07-2010 11:24 |
BMW 1100 - 1150, telelever | pepelepew | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 0 | 26-11-2009 21:41 |
Πυρανιχνευτες ειναι η λυση... | Troublemaker | Διάφορα | 8 | 03-09-2009 11:32 |