![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Αμεση ήταν η αντίδραση του Δημήτρη Ρέππα, μετά το φαινόμενο του εγκλωβισμού χιλιάδων οδηγών και επιβατών στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, λόγω της χιονόπτωσης. Στόχος είναι να ελεγχθεί εάν υπήρξε προληπτικός σχεδιασμός και να καταλογιστούν ευρύνες.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων απέστειλε σχετικές επιστολές τόσο προς την εταιρεία που διαχειρίζεται το συγκεκριμένο τμήμα της Εθνικής Οδού, όσο και προς τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Ο κ.Ρέππας ζήτησε από την εταιρεία το αναλυτικό επιχειρησιακό σχέδιο που είχε εκπονηθεί ενόψει του κύματος της κακοκαιρίας, ενώ αντίστοιχο αίτημα απεστάλη και σε άλλες εταιρείες που διαχειρίζονται άλλα τμήματα του εθνικού οδικού δικτύου. Το υπουργείο ζήτησε να υπάρξει και δικαστική διερεύνηση για τυχόν υπάρχουσες ποινικές ευθύνες από πράξεις και παραλείψεις ιδιωτών και υπηρεσιακών παραγόντων που συνετέλεσαν στην έκθεση πολιτών σε κίνδυνο, με τον αποκλεισμό τους σε χαμηλές θερμοκρασίες, με επιστολή του κ.Ρέππα στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ιωάννη Τέντε. Η ηγεσία του υπουργείου ζήτησε να διεξαχθεί έρευνα και από τους Επιθεωρητές Δημοσίων Έργων, ώστε να καταγραφεί αρμοδίως η σειρά των γεγονότων της Καθαρής Δευτέρας. Αντίστοιχα, ζητήθηκε από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρο Ρακιντζή να διερευνήσει το ρόλο των αρμοδίων δημόσιων υπαλλήλων κατά την εξέλιξη της μίνι κρίσης. Ειδικά σε αυτή την κατεύθυνση, μάλιστα, το υπουργείο έθεσε σε διαθεσιμότητα τους αρμόδιους εποπτεύοντες υπαλλήλους του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. | , | v4.ethnos.gr Δηλαδή αν βρεθούν ευθύνες, τι ακριβώς θα κάνουν; Θα κόψει πρόστιμο το κράτος στις εταιρείες; Θα αποζημιωθούν όσοι ταλαιπωρήθηκαν; Αν ήταν άλλοι οι καιροί, θα έλεγα μπράβο, επιτέλους η κυβέρνηση αποφάσισε να κάνει αυτό που πρέπει. Τώρα όμως είμαι δύσπιστος. Από την άλλη όσο τη διαχείριση των εθνικών οδών την είχε το κράτος, σε κάθε τέτοιο περιστατικό δεν έτρεχε τίποτα. Οπότε η τωρινή συμπεριφορά είναι μάλλον υποκριτική κι αν το πάω παραπέρα, δημιουργεί φόβο στους "επενδυτές". Φυσικά κι οι επενδυτές πρέπει να πληρώνουν τα λάθη τους, αλλά το κράτος πρέπει πρώτο να δείξει ότι είναι αξιόπιστο και συνεπές. Για να δούμε..... |
#2
|
|||
|
|||
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Α, ρε ξύλο... εχθές ένιωσα πολίτης 5ης κατηγορίας. 6 ώρες ακίνητος στη Μαλακάσα με 5 πόντους χιόνι. Παιδιά να κλαίνε, γέροι άνθρωποι να κρυώνουν, 1 έγκυος σε κατάσταση σοκ και να ακούω το Ρέππα να λέει τα δικά του.
Α, ρε ξύλο... |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ένα απλό ρεσώ (κυλινδρικό κεράκι) μπορεί να σώσει ζωές σε περιπτώσεις ακινητοποίησης ή εγκλωβισμού στο αυτοκίνητο. Ένα τέτοιο κεράκι αναμμένο μέσα στο αυτοκίνητο (με 1-2 παράθυρα λίγο ανοικτά (1 εκατοστό) για ανανέωση του αέρα) διατηρεί τη θερμοκρασία μέσα στην καμπίνα σε πολύ καλό επίπεδο, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα για έως και 8 ώρες. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει να το δοκιμάσω, έχω όμως 2-3 τέτοια ρεσώ έτοιμα στο ντουλαπάκι όταν πρόκειται να βγω για εξόρμηση-εκδρομή. Φυσικά το καλοκαίρι τα βγάζω για να μην λιώσουν. Συγγνώμη για το σπαμ ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Άσχετο, αλλά ολίγον σχετικό με την περίσταση...
Βαρέθηκα όσα χρόνια υπάρχω, να ακούω την μόνιμη γκρίνια των δημοσιογράφων, των πολιτών, των πολιτικών κλπ για τον χαμό που δημιουργήθηκε στην Εθνική - επαρχιακή οδό για 5, 10, 15 πόντους χιόνι! Όλοι μας σχεδόν δεν κουβαλάμε αλυσίδες και όταν τις έχουμε δεν τις φοράμε εως ότου το αυτοκίνητο αρχίζει να πηγαίνει ευθεία με όλες τις πλευρές του... Χώρια που υπάρχουν ΠΑΝΤΟΤΕ οι κλασσικοί έξυπνοι που καβαλούν την βοηθητική για τα εκχιονιστικά - ασθενοφόρα - περιπολικά, ανάμεσα σε χιλιάδες Μ@Λ@ΚΕΣ που περιμένουν στην ουρά τους! Και μετά... Που είναι τα εκχιονιστικά; Η αστυνομία που είναι; Γιατί άργησε το ασθενοφόρο; Και όλοι έχουνε μικρά παιδιά και γέροντες... Παρακολουθούσα στην τηλεόραση, όταν στην Κ. Ευρώπη είχαν κακοκαιρία, όλοι οι οδηγοί να είναι στις λωρίδες τους εγκλωβισμένοι 10 και 12 ώρες! Σε χώρες που είναι περισσότερο πλούσιες και οργανωμένες σε κακοκαιρίες λόγω γεωγραφίας! Συγνώμη για το ύφος μου, αλλά εκτός από μονίμως γκρινιάζοντες πρέπει να είμαστε κι εμείς σωστοί ως οδηγοί και χρήστες των δρόμων, ως οφείλουμε! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Συνέχεια.........μία από τα ίδια....
![]() ![]() ![]() Jefe |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σωστός και λίγα λες, ειδικά για τη Λ.Ε.Α. είμαι κάθετος. Αλλά το ότι εδώ και χρόνια με το πρώτο μποτιλιάρισμα μια μεγάλη μερίδα οδηγών πιάνουν τη Λ.Ε.Α. συμβαίνει γιατί κανείς ποτέ δεν τους τράβηξε το αυτάκι σωστά? Πάντως εχθές το πρόβλημα δεν ήταν ούτε η Λ.Ε.Α. ούτε οι αλυσίδες αφού αν και τις είχαμε στο αυτοκίνητο σε περίπτωση χρήσης μόνο φθορά θα προκαλούσαμε σε λάστιχα και αναρτήσεις. Ο δρόμος ήταν καθαρός. Περισσότερο από όλα εξοργίστηκα με όσα άκουγα να μεταδίδονται από τους δημοσιογράφους, τον υπουργό και την υπεύθυνη της κατασκευστικής. Μας τάραξαν στην παραπληροφόρηση, ένιωσα σαν να είμαι σε άλλο τόπο και αναφέρονται σε διαφορετική κατάσταση. Last edited by Neo; 08-03-2011 at 16:24. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Κι εγώ αναζητώ πλαϊνές βαλίτσες για το καλοκαίρι…
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Χρήστο μου, έχεις δίκιο και για τις ευθύνες που έχουμε κι εμείς σαν οδηγοί, αλλά όταν ακούς από τους αρμόδιους να λένε πως: δεν το περιμέναμε, νιώθεις χαζός, μ@λ@κ@ς και απροστάτευτος.
Σε άλλες χώρες, μπορεί να μείναμε εγκλωβισμένοι και τρις ημέρες, αλλά με πολύ ακραίες καιρικές συνθήκες. Πρόπερσι στην Δανία, όταν παρέλυσε η χώρα από τον χιονιά, χωρίς ρεύμα, χωρίς να δουλεύει και να κυκλοφορεί κανένας στους δρόμους, είχαν ενημερωθεί οι πάντες, δύο ημέρες πριν. Ανεβαίνοντας εγώ κι ενώ ακόμα ο καιρός δεν έδειχνε το κακό που θα ακολουθούσε, (για κάποιον που δεν άκουγε ειδήσεις, ήταν μία φυσιολογική ημέρα), έβλεπα τις αλατιέρες, να έχουν σκεπάσει τον δρόμο. Φτάνοντας στην μάντρα, με περίμενε ένας υπάλληλος, μου έδειξε μέσα σ' ένα λεπτό ποια αυτοκίνητα θα φόρτωνα, μου υπενθύμισε να κλείσω την πόρτα και εξαφανίστηκε ![]() Ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που είδα μέχρι να φτάσω στα σύνορα με την Γερμανία, μετά από τέσσερις ώρες περπατούσα πάνω σε 15 πόντους πάγο. Σε πιο ήπιες συνθήκες, οδηγάς νταλίκα πάνω σε χιόνια και σε πάγους, με ταχύτητες 80 - 90 χιλιόμετρα την ώρα, ακόμα και σε κατηφορικά κομάτια, αν πας με 60, σε κορνάρουν. ![]() Υπάρχουν και σχετικά βιντεάκια. Που θέλω να καταλήξω; Στην κοροϊδία και στο παραμύθι που μας πουλάν εδώ. Και "κερατάς" και δαρμένος. Κι αντί να φροντίσουν να ρίξουν το αλατάκι τους, για να μην ταλαιπωρήσουν τον κόσμο με 5 - 10 πόντους χιόνι, βγάζαν ανακοινώσεις περί ξαφνικού και απρόσμενου. Αλλά ευτυχώς που ο "μεγάλος" πήρε θέση και θα τους τρίξει τα δόντια για τα καλά. . . μέχρι να το ξαναζήσουμε |
#10
|
|||
|
|||
![]() κοστιζει το αλατι.......
![]() καθε χρονο τα ιδια,βαρεθηκα τις δικαιολογιες,αλλα τι να περιμενεις απο ενα κρατος #########,που καθε τεσσερα χρονια η εκλεγμενη κυβερνηση αλλαζει τα παντα,προς το χειροτερο.... ![]() το κρατος...θα επρεπε να λειτουργει ασχετα ποιος λαλακας κυβερναει... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Την Αττική Οδό "φωτογραφίζουν" οι κινήσεις πολιτών για το άνοιγμα των διοδίων | MARK | Διάφορα | 22 | 30-01-2011 19:09 |
"Stop" από το ΣτΕ στην Ιονία Οδό, λόγω των επιπτώσεων στο περιβάλλον | MARK | Περιβάλλον | 10 | 23-07-2010 16:11 |
Αυξάνονται οι τιμές των διοδίων στην Αττική Οδό | S.T | Επικαιρότητα | 16 | 13-07-2010 15:14 |
Εκτεταμένες υλικές ζημιές από την έκρηξη στην Εθνική Ασφαλιστική | wolferin | Ελλάδα | 2 | 28-12-2009 15:13 |
Στενεύει η Εθνική για έναν χρόνο | Kwstas_kef | Επικαιρότητα | 3 | 08-10-2009 22:19 |