GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Εξοπλισμός αναβάτη > Κράνη

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 02-04-2009, 23:30
arisxios Ο/Η arisxios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 2,718
Προεπιλογή «Λάθος» τα test της SHARP;

«Λάθος» τα test της SHARP;



Τα πρόσφατα test αντοχής κρανών του προγράμματος SHARP, προκάλεσαν αναστάτωση με τα αποτελέσματα τους, αφού πολλά από τα καταξιωμένα στην συνείδηση των αναβατών κράνη, αξιολογήθηκαν με μικρή βαθμολογία. Είναι όμως η διαδικασία προσομοίωσης των συγκρούσεων σωστή;



Το υποστηριζόμενο από την Βρετανική κυβέρνηση πρόγραμμα SHARP, αφορά στην αξιολόγηση της προστασίας που προσφέρουν τα μοτοσικλετιστικά κράνη της αγοράς. Τα πρώτα αποτελέσματα των εργαστηριακών δοκιμών αντοχής δόθηκαν στην δημοσιότητα τον Ιούνιο και επεφύλασσαν αρκετές εκπλήξεις, αφού πολλά από τα κορυφαία μοντέλα μεγάλων και πασίγνωστων εταιρειών κατασκευής κρανών, βαθμολογήθηκαν κάτω από το αναμενόμενο. Το γεγονός προκάλεσε μεγάλη αίσθηση στους μοτοσικλετιστικούς κύκλους προκαλώντας ανησυχία σε χιλιάδες αναβάτες, που επί σειρά ετών εμπιστευόντουσαν συγκεκριμένες εταιρείες με γνώμονα την ασφάλεια που προσφέρουν τα κράνη τους.

Είναι όμως τα αποτελέσματα του SHARP σωστά;

Αυτό φαίνεται να αμφισβητεί δημοσίευμα της MCN, στο οποίο αναφέρεται πως η εργαστηριακή προσομοίωση των συγκρούσεων του SHARP, έχει βασιστεί σε λάθος δεδομένα.
Συγκεκριμένα, βάση του δημοσιεύματος της Βρετανικής εφημερίδας, τα test του SHARP εστιάζουν στην αντοχή των πλευρικών περιοχών ενός κράνους, δεχόμενοι ότι αυτό είναι το σημείο το οποίο δέχεται πιο συχνά χτυπήματα σε περίπτωση ατυχήματος. Σύμφωνα λοιπόν με το SHARP, το 53% των χτυπημάτων συμβαίνει στα πλαϊνά και αυτό είναι ένα συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν εξετάζοντας τις περιοχές οι οποίες έφεραν εμφανή σημάδια σύγκρουσης, σε κράνη μοτοσικλετιστών που ενεπλάκησαν σε ατυχήματα. Στοιχεία που προκύπτουν από άλλες έρευνες όμως, καταδεικνύουν την μπροστινή πλευρά ενός κράνους ως την περιοχή που δέχεται τα περισσότερα χτυπήματα και μάλιστα σε ποσοστό που ξεπερνά τα 2/3 των περιπτώσεων, ενώ σε ότι αφορά τις πλαϊνές περιοχές, αυτές έχουν λιγότερο από 15% πιθανότητα να δεχτούν χτύπημα. Εκτός από τα αντικρουόμενα αυτά στοιχεία, αμφιβολίες υπάρχουν και για τον τρόπο με τον οποίο το SHARP κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι πλαϊνές περιοχές δέχονται τα περισσότερα χτυπήματα, αφού η παρατήρηση του κελύφους των κρανών δεν αρκεί, δεδομένου ότι σε περίπτωση ατυχήματος είναι πολύ πιθανόν το κράνος να φέρει σημάδια σύγκρουσης σε πολλά σημεία. Σημαντικότατο είναι επίσης το γεγονός πως το πρώτο χτύπημα είναι αυτό που προκαλεί συνήθως σοβαρούς τραυματισμούς ή θάνατο και όχι τα χτυπήματα που έπονται αυτού.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Προσφορά της Moto Adventures για τα Compact Training (Μάρτιος & Μάιος 2009) SpanosNikos GS Forum - Road & Enduro Training 40 10-05-2009 02:38
Ποια ειναι τα μεγαλυτερα προβληματα της συμβιωσης σου με την μοτοσυκλετα σου; riko46 Γενικά - Μοτοσυκλέτα 12 19-03-2009 11:19
Τουρκική ταινία για τα επεισόδια κατά των Ελλήνων της Πόλης. Arkas Κινηματογράφος 5 09-03-2009 10:41
τα νέα μοντέλα της bmw για το 2009 GS_maniac Νέα μοντέλα BMW 6 23-01-2009 19:25
SHARP helmet crash test GS_maniac Κράνη 5 29-12-2008 18:03


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:03.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!