![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Λοιπον... καθοτι νεος μπαμπας... η βολτες με την Χαιδω εχουν γινει ελαχιστες...
Οπως καταλαβαινετε, αντιστρόφως ανάλογη εχει γίνει η απόλαυση που παίρνω απο αυτές! Ετσι λοιπον τα προβληματα μεγενθυνονται υπερβολικά, οταν στις μετρημενες στα δαχτυλα τους ενος χεριου βόλτες, σου συμβαινουν στραβες, και τα "παιρνεις" πολυ πιο ασχημα οταν ανακαλυπτεις οτι δεν εισαι απλά άτυχος, αλλά κάποιος άλλος φταιει για το ζορι που τραβάς.... Ετσι λοιπον χαρουμενος ξεκινησα το Σαββατο για μια μονοημερη ορεινη Αρκαδία απο επαρχιακους και λαγκαδια... εφτασα ομορφα, το φχαρηστήθηκα κοινως... Ειπαμε: οι ευκαιρίες ειναι λίγοστες! Στην επιστροφή όμως (που εγινε νυχτα απο εθνική) αρχισε ενα κουφο συμπτωμα που μου τσακισε την λίγη αυτοπεποιθηση που νιώθω για την αξιοπιστίας της μηχανης μας... Σε ακανόνιστους χρόνους και συνθήκες, ο κινητήρας "κράταγε". Δηλαδη εσβυνε εντελως και με αφηνε συξυλο. Ειτε πηγαινα με 40 ειτε πηγαινα με 160. Σταματαγα δεξια, εσβυνα, και μετα απο 2 λεπτα ξαναεβαζα μπροστα, εριχνε κανα δυο κουφιες μιζιες, και οταν τελικα επαιρνε, συνεχιζα για άλλα λιγα χιλιομετρα. Εφτασα σπιτι με ψυχολογια στο πατωμα φυσικα. Σημερα το πρωι πηγα στην Motion & Style στον Θαναση. Την εβαλε στο μηχανημα, ειδε οτι οντως το σφαλμα ηταν της αντλίας βενζίνης. Εβγαλε τον ρελε της, και ηταν ξεκαθαρο τι ειχε συμβει... από κάτω απο τον ρελε, στον χωρο που ειναι τα ρευματα προς την αντλία, ηταν φίσκα στο νερο. Ο τελευταιος (καπου νότια, ονοματα δε λεμε) που λογω ανακλησης είχε αλλάξει το ρελεδακι, δεν ειχε βάλει σωστά την λαστιχοφλάντζα που μπαινει εκει, με αποτελεσμα, νερα απο βροχες και πλυσίματα να έχουν εγκλωβιστεί εκεί και να εχουν κάνει ζημιά στις επαφές (πιθανον και στον ρελε). Σας γραφω τα παραπάνω, για να ευχαριστησω κατ αρχην τον Θανάση που είναι πάντα πρόθυμος και άξιος επαγγελματίας, και πάντα προσπαθεί να μας βοηθήσει με τον ωραίο τρόπο του, αλλα και για να σας προτρέψω να ελεγξετε τις δικές σας μην εχει συμβει το ίδιο και σας το παρουσιάσει σε κανα ανυποπτο χρόνο σε κανα βουνο... Εγώ μάλλον την γλύτωσα προς το παρόν. Last edited by Sotos_; 28-03-2011 at 14:07. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Σωτήρη να τον πάρεις τηλέφωνο και να του το πεις του λαλάκα…
![]() Τώρα τι γίνετε? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Σιγα μην παρω τηλεφωνο.
Απο εκει θα παω... Οχι για να διεκδικησω κατι, αλλα για να ξερει γιατι δεν θα ξαναπαω. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
ελπίζω να είναι στην εγγυηση
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
οχι δεν ειναι εδω και εναν χρόνο.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Μακάρι να την γλυτώσεις φίλε
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Χαλαρά φίλε και εγώ την έπαθα έτσι και πολλοί άλλοι εδώ μέσα. Ευτυχώς ήταν μέσα στην Αθήνα σε κοινωνική επίσκεψη που είχα πάει. Ήρθε η BMW οδική βοήθεια την άλλη μέρα αφού είχα επικοινωνήσει με το συνεργείο και είχαν καταλάβει το πρόβλημα. Μου άλλαξαν επιτόπου την αντλία με άλλη μαζί και την φλάτζα και όλα καλά.
Αντίθετα με εσένα εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένος απ´ο την εξυπηρέτηση τόσο του μαγαζιού στον γέρακα όσο και από την οδική βόηθεια της BMW Sent from my iPhone using Tapatalk Peterv |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Αυτό είναι ένα θέμα φίλε μου που έχει να κάνει με το πλύσιμο της μηχανής και με το στέγνωμα στο συγκεκριμένο σημείο που βρίσκεται η αντλία και το ρελέ της. Το είχε αναρτήσει πριν αρκετά χρόνια σε ένα φόρουμ ο IoannisPanagiotidis που του είχε τύχει το ίδιο καθώς έχει τύχει επίσης και σε άλλους.
Όταν την πλένεις τη μηχανή, μετά θέλει φύσημα μπροστά αριστερά στο ρεζερβουάρ που βρίσκεται η αντλία και αν δεν έχεις αέρα, ξεβιδώνεις το καπάκι με τις γρίλλιες και βάζεις πανάκι. Όταν πάω έξω και μου την πλένουν τη μηχανή, τους το λέω πάντα να το στεγνώνουν το σημείο αυτό, κανείς δεν το ξέρει, κανείς δεν το κάνει. Αυτό είναι απαραίτητο αν μετά το πλύσιμο τη βάλεις στο γκαράζ τη μηχανή ή σε μέρος που δε στεγνώνει εύκολα το νερό. Δε φταίνε ούτε οι μάστοροι, ούτε τα service, ούτε αυτός που σου άλλαξε το ρελέ. Σχεδιαστικό είναι το θέμα. Αν ταξιδεύεις και βρέχεται ή είσαι μέσα σε λίμνες και νερά, το νεράκι φεύγει μόνο του και δεν παθαίνει τίποτε. ![]() Last edited by gemara; 28-03-2011 at 18:01. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Και ενας ακομα λόγος παραπανω να την προσεξει, αφου οπως λες και εσυ, είναι γνωστό το θεμα σε όλους. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Έτσι ακριβώς κ εγώ μετά απο κάθε πλύσιμο ή βροχή τη φυσάω. Δυο διορθώσεις μόνο, αν μπει νεράκι στην περιοχή δε φεύγει μόνο του, ίσως να εξατμίζεται με τον καιρό, ίσως απ τη θερμότητα που απάγει η ψύκτρα του ελεγκτή της αντλίας. Το καπάκι με τις γρίλιες δεν βιδώνει αλλά κουμπώνει. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Θορυβος τρομπας βενζινης R1150GS | Ranger_fou | Τεχνικά θέματα διάφορα | 32 | 08-12-2013 19:31 |
συνδεσμος βενζινης | vaskoukou | Τεχνικά θέματα διάφορα | 4 | 01-06-2010 20:38 |
ενδειξη δείκτη βενζινης σε 1200gs/2008! | FANISGS | Τεχνικά θέματα διάφορα | 7 | 12-10-2009 22:21 |
Καλοκαιρινές διακοπές | fmargaritis | Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες | 10 | 07-07-2009 22:58 |
Τιμες βενζινης σε πρατηρια και αλλα χρησιμα | danaos | Χρήσιμα | 16 | 23-01-2009 22:35 |