![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
για 1150 adv ........για πειτε καμια γνωμη οσοι τα χετε δοκιμασει και τα δυο ?
συγκριτικα κρατημα στεγνο ? κρατημα βρεγμενο ? διαρκεια ζωης ? για τα EXP εχω αποψη αλλα θελω να ακουσω και απο καποιον που εχει δοκιμασει και τα δυο Last edited by GAGARIN; 21-06-2011 at 20:37. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
τα tourance μαπα το καρπουζι...!
τα anakee δεν ξερω..., συστηνω τα conti trail attack! ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
και τηγανίζεις ψάρια ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() αλλο πραμα ρώτησε ο Θοδωρής βρεεεεεεεεεεεεεεε ![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
εδω και 62000 χλμ, φοραω τα tourance exp (1200gs adventure) αυτο που εχς παρατηρησει ειναι οτι κανουν τα πάντα και κυρίως αντεχουν για περισσοτερα χιλιόμετρα.....
![]() ![]() ![]() αν και δεν το συνιστω...εχω αλλαξει λαστιχα μετα απο 20000 χλμ.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() όσον αφορα τα ανακεε....ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ οτι εχουν καλυτερα κρατηματα και πλαγιασματα στην ασφαλτο...ζεσταινονται πιο γρηγορα ,ειναι πιο...στριφτερα....απο τα άλλα....στα μειον ειναι οτι ΔΕΝ κανουν για χωμα(πολυ ######) και πανω απο 10000 χλμ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ....... απο εκει και περα η αποφαση ειναι δική σου Θοδωρη!!! ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
θα συμφωνήσω με τον κ.vasorfa αν και οι γνώσεις μου πάνω στα λάστιχα είναι λίγες !
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Βαζω στο Varadero μου τα ΕΧΡ και ειμαι γενικα ευχαριστημενος. Εχω παντως σχηματισει την αποψη ( συζητωντας με φιλους) οτι μαλλον ζουν λιγοτερο απο τα υπολοιπα. Εγω τυπικα τα αλλαζω καθε περιπου 12 με 15 χιλιαδες χιλιομετρα και αν δεν εκανα οικονομια θα τα αλλαζα στα 8 γιατι νομιζω οτι απο εκει και περα εχουν σημαντικα χειροτερη αποδοση...
Μεχρι τα 4 χιλιαδες τα βρισκω εξαιρετικα και μεχρι τα 8 πολυ καλα! |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Αν διαλεγα ενα απο τα δυο θα προτιμουσα τα TOURANCE EXP,αλλα απο ολες τις εταιρειες τα SCORPION TRAIL !!!
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Εφόσον περιορίζεσαι στη΄σύγκριση και επιλογή των δύο......Michelin για κυρίως αστική χρήση, γρηγορότερο ζέσταμα στις ίδιες συνθήκες ασφάλτου και περιβάλλοντος με τον ίδιο αναβάτη (μετρημένο με rds της zadi που δείχνει και θερμοκρασία ελαστικού), στα μείον η μικρότερη διάρκεια ζωής του ελαστικού. Για μεικτή χρήση με ταξιδιωτικό προσανατολισμό και κυρίως σε σκληρά ασφάλτινα τερέν (ευρωπαϊκών δηλαδή προδιαγραφών), προτιμητέα τα EXP. Για χώμα, τουλάχιστον για την αυθαίρετη κι υποκειμενική μου άποψη, δεν κάνει κανένα απο τα δύο. Τουτέστιν, πολύ αργά και προσεκτικά θα κινηθείς με αμφότερα, με ασφάλεια και αξιώσεις μάλλον με κανένα.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
MICHELIN ANAKEE 2 vs BRIDGESTONE BT502 | nivam | Τεχνικά θέματα διάφορα | 36 | 21-10-2011 12:51 |
Michelin ANAKEE ή scorpion pirelli ;;;;; | frame | Τεχνικά θέματα διάφορα | 62 | 29-04-2011 16:15 |
BMW Tourance 2 Small | vpentza | Πωλήσεις εξοπλισμού αναβάτου | 6 | 26-07-2010 00:17 |
..ΒΜW TOURANCE 2.. | panos1100gs | Ένδυση | 5 | 25-07-2010 08:38 |
Michelin Anakee 2 σε 1150gs | kostas_366 | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 26 | 29-07-2009 00:06 |