GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Παλαιά μοντέλα - Classic

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 09-07-2011, 16:16
classiccentury Ο/Η classiccentury βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: BMW 1150 GS 2003 ZUNDAPP KS 50 1969
Μηνύματα: 95
Προεπιλογή DKW : Ιστορική διαδρομή ενός θρύλου ...

Dampf - Kraft - Wagen (Γερμανικά: Ατμο - κίνητο - όχημα) ή DKW ήταν μια ιστορική μάρκα αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Το 1916, ο Δανός μηχανικός Jorgen Skafte Rasmussen μετονόμασε το εργοστάσιό του στην Κάτω Σαξονία της Γερμανίας σε DKW για να παράγει εξαρτήματα μηχανημάτων ατμού.

Την ίδια χρονιά, προσπάθησε να κατασκευάσει ένα ατμοκίνητο όχημα για τον γερμανικό στρατό, το οποίο αποκάλεσε Dampf-Kraft-Wagen ή απλά DKW.
Παρόλο που δεν πέτυχε σπουδαία πράγματα, κατά τη διάρκεια του 1ου παγκοσμίου πολέμου, μπόρεσε να κατασκευάσει έναν δίχρονο κινητήρα, ως παιχνίδι, το 1919, που ονόμασε Des Knaben Wunsch “η επιθυμία του αγοριού”.
Τα σχέδια ανήκαν στον Γερμανό σχεδιαστή Huggo Ruppe. Ήταν πολύ της μόδας οι μικροί ατμοκίνητοι κινητήρες για παιδιά και ο DKW λειτουργούσε σαν η «νέα πρόταση στο μοντέρνο παιχνίδι».
Έβγαλε, ακόμη, μια κάπως βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα αυτού, ως υποβοήθημα ποδήλατου και το ονόμασε Das Kleine Wunder “Το μικρό θαύμα”. Το διαφήμιζε μάλιστα με το ρητό «πάει στην ανηφόρα . όπως τα άλλα στην κατηφόρα».
Επειδή μάλιστα ο κινητήρας αυτός τοποθετούνταν κάτω από το κάθισμα του ποδήλατου οι Γερμανοί συνήθιζαν να το αποκαλούν «Arschwarmer».
Με βάση όμως αυτόν τον κινητήρα και αγοράζοντας το εργοστάσιο κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Slaby-Beringer, ο Rasmussen το 1920, κατασκεύασε το πρώτο του αυτοκίνητο. Το όχημα κυκλοφόρησε με την επωνυμία Der Εlektrische Wagen (Το Ηλεκτρικό Όχημα) DEW.
Το όχημα αυτό βελτιώθηκε με 250 κιλά βάρος και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 60 χλμ/ω και ονομάστηκε Der kleine Bergsteiger (ο μικρός ορειβάτης). Το 1921, θα κατασκεύαζε μαζί με τον Βερολινέζο Ernst Eichler μια μοτοσυκλέτα με μικρές ρόδες και κινητήρα της DKW ενός ίππου, που ονόμασε Lomos, το πρώτο ίσως σκούτερ και σίγουρα το πρώτο μηχανάκι με πίσω ανάρτηση.
Αυτή ήταν η αρχή της μάρκας DKW.
Το 1928 τελικά, κατασκευάζει το DKW Type P, το πρώτο πραγματικό αυτοκίνητο της εταιρείας, το οποίο κατάφερνε να κινείται με ένα δίχρονο κινητήρα 600 κυβικών και 15 ίππων και είχε τρεις ταχύτητες. Τα σχέδια ήταν του Dr. Rudolf Slaby. Δυστυχώς, ο κινητήρας έκανε μεγάλο θόρυβο, το ξύλινο αμάξωμα σάπιζε εύκολα, έκαιγε πολύ καύσιμο, και η παραγωγή έφτασε γύρω στα 2000 οχήματα μέχρι το 1929. Το 1930, κυκλοφόρησε η έκδοση Typ PS 600 Sport με κάπως μεγαλύτερο κινητήρα και απόδοση 18 ίππων.
Το 1931, βγήκε στην παραγωγή το DKW F1 (F για το Frontantrieb - εμπρός κίνηση), σημαδεύοντας για πάντα την αυτοκίνηση. Αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με την κίνηση μπροστά. Όχι μόνο βελτίωνε την οδική συμπεριφορά των μικρών οχημάτων, ιδιαίτερα στην πόλη, αλλά μπορούσε να είναι πολύ ελαφρύτερο. Την χρονιά εκείνη το μικρό DKW Front κόστιζε 1685 μάρκα.
Το 1932, η DKW συγχωνεύτηκε με την Audi, την Horch και την Wanderer, για να δημιουργηθεί η Auto Union (με σήμα τους τέσσερις κύκλους που αντιπροσωπεύουν αυτές τις εταιρείες) .
Η DKW όπως και οι άλλες εταιρείες θα συνέχιζαν να πουλάνε τα αυτοκίνητά τους με το δικό τους έμβλημα, παράλληλα με το νέο σήμα, εκτός του αγωνιστικού αυτοκινήτου τους, που κυκλοφόρησε μόνο ως Auto Union.

η συνέχεια στο περιοδικό Classic Century τεύχος * σελίδα **.
Attached Images
File Type: jpg dkw.jpg (99.2 KB, 7 views)

Last edited by adventure; 09-07-2011 at 23:01.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ιστορική Διαδρομή BMW GS (30 XΡΟΝΙΑ) classiccentury Παλαιά μοντέλα - Classic 3 02-06-2011 22:36
Προτεινόμενη διαδρομή D_Artagian Εκδρομές εντός Ελλάδος 11 11-04-2011 06:43
Ιστορική καταδίκη της Ελληνικής Βουλής από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο! ckk Κόσμος 15 27-02-2011 08:41
Dakar: Η διαδρομή του 2011 kostasx Γενικά - Μοτοσυκλέτα 6 10-05-2010 08:14
Πληροφορίες για διαδρομή petkostas Info ταξιδιών εξωτερικού 2 06-10-2009 19:57


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:38.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!