![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Κάθε ευρώ πλέον πρέπει να μένει Ελλάδα, αλλά για να συμβεί αυτό θα πρέπει όταν πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ, εκτός από την ημερομηνία λήξεως του προϊόντος, να κοιτάμε προσεκτικά και το barcode. Όλοι γνω#ρίζουν ότι το σήμα με τις κάθετες γραμμές και τα πολλά ψηφία πρέπει να ανα#γράφεται σε κάθε συσκευασία προϊόντος, αλλά πολλοί αγνοούν ότι τα 3 πρώτα ψηφία του barcode υποδηλώνουν και τη χώρα προέλευσης του προϊόντος.
Πολλά προϊόντα που θεωρούσαμε ελληνικά, δεν είναι. Διότι απλά δεν ξεκι#νούν από 520. Το 520 στην αρχή του barcode δηλώνει ότι ένα προϊόν είναι ελλη#νικό και πως αγοράζοντάς το, ένα ποσοστό κέρδους μένει στη χώρα μας ενισχύ#οντας την οικονομία μας. Νόμιμο δικαίωμα Ένα απλό παράδειγμα είναι τα ζυμαρικά. Υπάρχει μία συγκεκριμέ#νη μάρκα ζυμαρικών (δεν μπορεί να γραφτεί εδώ για ευνόητους λόγους), που η εταιρεία παραγωγής είναι σε γειτονική χώρα και η οποία κάνει τρελές πωλήσεις στην Ελλάδα. Αντί της συγκε#κριμένης μάρκας, λοιπόν, μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο ελληνικές (είναι πολύ γνωστές)!!! Κάνοντας αυτήν την κίνηση κατευθείαν πολλά ευρώ μένουν… Ελλάδα. Ένα άλλο παράδειγμα είναι με γνωστή εταιρεία αναψυ#κτικών. Μπορεί άνετα να αντικατασταθεί από τις δύο, πλέον, υπάρχουσες ελληνικές, αρκεί να επιλεγεί το ελληνικό προϊόν με το 520. Κάθε χώρα έχει τον τριψήφιο κωδικό της. Οι γείτονες χώ#ρες μας έχουν τους εξής κωδικούς: 380 - Βουλγαρία, 530 - Αλβανία, 531 - Σκόπια, 868 - 869 - Τουρκία. Το 529 ανήκει στην αδελφή μας χώρα την Κύπρο, ενώ ο κωδικός που συναντιέται συχνά, εφόσον έχουμε πολλά γερμανικά προϊόντα στη χώρα μας, είναι ο 57, που ανήκει στη Γερμανία. Η Κίνα κατέχει τους 690 - 695. Είναι νόμιμο δικαίωμά μας ως καταναλωτές να γνωρίζουμε τη χώρα προέλευσης και εφόσον οι εταιρείες και η κυβέρνηση δεν μας ενημερώνουν, καλό είναι να προσπαθούμε να ενημερωνόμαστε από μόνοι μας. Την προτίμηση εγχώριων προϊόντων προωθεί το κίνημα πολιτών «Καταναλώ#νουμε ό,τι παράγουμε», που δημιουργήθηκε πριν από λίγους μήνες με τις υπο#γραφές πολιτικών, ακαδημαϊκών, συνδικαλιστών και επιχειρηματιών. Ειδικότερα το κίνημα πολιτών (Προτιμώ ελληνικά - Καταναλώνω ότι παράγω) προσέγγισε μεγάλες αθηναϊκές αλλά και περιφερειακές αλυσίδες σούπερ μάρκετ και άλλες εταιρεί#ες, με στόχο να τοποθετήσουν αφίσες και να τυπώσουν στις πλαστικές σακούλες τους το σύνθημα της καμπάνιας «ντύνομαι, τρώω, κάνω τουρισμό ελληνικά». Και φαίνεται πως ήδη έχουν καταφέρει πολλά. «Ως τώρα η ανταπόκριση του κόσμου φαίνεται κάτι παραπάνω από ενθαρρυντική. Ούτε κι εμείς περιμέναμε την επιτυχία του εγχειρήματος», λέει ο πρώην δήμαρχος Αθηναίων Δημήτρης Μπέης, πρόεδρος της καταναλωτικής οργάνωσης, που εμπνεύστηκε και εισή#γαγε το σύνθημα. Επιπτώσεις στη χώρα όταν αγοράζετε προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών: 1. Αποδυναμώνετε και εξαφανίζετε τις ελληνικές παραγωγές… Μην πείτε δεν με νοιάζει, διότι εμάς αφορά το θέμα. 2. Αποδυναμώνοντας ελληνικές παραγωγές, βοηθάτε στην επιδεί#νωση της ανεργίας και την εξάρτηση από ξένα κεφάλαια. Βλέπετε πού φτάσαμε... 3. Όταν αγοράζετε εισαγόμενα προϊόντα, ουσιαστικά δίνε#τε 70% των χρημάτων σας σε εργοστάσια άλλων χωρών που, εκτός του ότι απασχολούν αποκλειστικά αλλοδαπούς, ενισχύε#τε τις οικονομίες των χωρών αυτών. Πώς ενισχύονται οι ελληνικές παραγωγές ψωνίζοντας ελληνικά προϊόντα και είδη: 1. Βοηθάτε τη διατήρηση και αύξηση θέσεων εργασίας! 2. Σκεφτείτε επίσης ότι αν η κάθε ελληνική οικογένεια στρέψει 500 ευρώ ετησίως σε ελληνικά προϊόντα, τότε για κάθε 1.000 οικογένειες θα αυξηθεί άμεσα η ζήτηση ελληνικών προϊόντων κατά 500.000 ευρώ. 3. Θα δημιουργηθεί μια τελική κυκλοφορία χρήματος ισοδύναμη με πε#ρίπου 4.500.000 ευρώ στην αγορά! Ή, πιο απλά, αλλάζοντας την κατανάλωση από προϊόντα πολυεθνικών και από εισαγόμενα προϊόντα, οι 1.000 οικογένειες μπορούν να δημιουργήσουν 100 - 150 θέσεις εργασίας τουλάχιστον! 4. Τελικά σκεφτείτε ότι αν όλοι μας υιοθετήσουμε μια τέτοια συνήθεια, τό#τε 1.000.000 οικογένειες θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε στην πρόσληψη 100.000 - 150.000 συμπατριωτών μας! (link) ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() 520... -Ελλαδα
529... - Κυπρος ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ευχαριστουμε Θαναση..
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Σωστός!
Σίγουρα θα ανοίξει συζήτηση.....είναι πιό ακριβά τα ελληνικά, τα κοπανάνε κι οι λιανοπωλητές. Πιστεύω ότι η αύξηση της ζήτησης ελληνικών προϊόντων θα "παρακινήσει" παραγωγούς και διακινητές να μειώσουν τις τιμές. Αν δεν το κάνουν κακό τους κεφαλιού τους, ιδιώς με τέτοια δυσπραγία. Σκεφτήτε το κακό που έκαναν καταστήματα όπως το Πράκτικερ και συναφή. Τα χρωματοπωλεία σχεδόν εξαφανίστηκαν. Αυτά που έχουν μείνει όμως έχουν καλές τιμές. προσωπικά χρόνια τώρα δεν πηγαίνω να ψωνίσω στις πολυεθνικές. Μου τη δίνει! Προτιμώ να δώσω 5 ευρώ παραπάνω και τα λεφτά να μείνουν εδώ, παρά να πάνε στο εξωτερικό. Γιατί δε φτιάχνουμε οι μακάκες και κανένα μηχανάκι;! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
Φίλε Γιάννη, εσύ κι εγώ κλείσαμε τα χρωματοπωλεία της οδού Αθηνάς, καθώς επίσης και όλα τα μπακαλικάκια της γειτονιάς μας ... Πέσαμε - κι εγώ πρώτος - με τα "μούτρα" στα Carrefour (τότε Continent), γιατί είχαν σαφώς χαμηλότερες τιμές ... Είδαμε όμως ΜΟΝΟ το τυράκι κ ΟΧΙ την φάκα ... Τη φάκα - διάβαζε πολυεθνική - που τα λεφτά της πήγαιναν ΟΛΑ στην Γερμανία κ Γαλλία ... Κι ακόμη, δεν έχουμε βάλει μυαλό ... Ακόμη "τρέχουμε" στα ΜΑΚΡΟ - ΙΚΕΑ - LIDL - Leroy Merlin, k σε όλα αυτά τα "ξένα" μαγαζάκια .... ![]() ![]() ![]() Θα μου πεις ... υπάρχει τώρα πια Super Market Ελληνικών συμφερόντων ??? ........ γ...ώ την τύχη μου ή μάλλον ... τα μυαλά μας γ...ώ ... ![]() .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Γιατί ??? Για να έχει την ίδια τύχη με το εργοστάσιο της Nissan στον Βόλο ??? Άλλωστε, δεν συνέφερε τους εργατοπατέρες τότε ... δούλευαν πολλές ώρες ... ![]() Ή ήταν ... άααααααλλα τα αίτια ??? Ρωτάω εγώ τώρα .... ![]() ![]() ![]() .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ευχαριστώ! πολύ ενδιαφέρον! Κι ήταν ο Γκοργκόλης απ'ότι λέει.... |
#10
|
|||
|
|||
![]()
ωραιο νημα
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Προσφορά προϊόντων με ειδικές τιμές σε ανέργους | MARK | Επικαιρότητα | 4 | 09-05-2011 23:39 |
Πολύ νωρίτερα απ' οτι περιμέναμε η υπαγωγή προϊόντων σε μεγαλύτερο ΦΠΑ! | gsmaniac | Επικαιρότητα | 29 | 21-08-2010 17:15 |
Ελληνική πρωτιά στις αυξήσεις τιμών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης | MARK | Επικαιρότητα | 4 | 04-03-2010 09:39 |
Περί αμερικανικής ευφυΐας το ανάγνωσμα.... | MARK | Χιούμορ | 6 | 15-02-2010 22:51 |
Αγοράστε μόνο Ελληνικά προϊόντα τα οποία θα ξεχωρίζετε από τον αριθμό στο BAR CODE... | essel | Ελλάδα | 9 | 11-11-2009 02:42 |