GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Εξοπλισμός μοτοσικλέτας

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 14-12-2011, 18:55
Kosttis Ο/Η Kosttis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Γλυφάδα Αττικής
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 592
Προεπιλογή Κάγκελα ή προστατευτικά κυλίνδρων?

Καλησπέρα σε όλους!

Το τέλειο θα ήταν να έχουμε οικονομική δυνατότητα και να φορτώνουμε τη μηχανή μας με κάθε αξεσουάρ, προστατευτικό κλπ......ΑΛΛΑ το τέλειο δεν υπήρξε ούτε θα υπάρξει.... Πάντως και λεφτά να είχαμε ... είναι σίγουρα σωστή μια τέτοια πρακτική?

Έτσι έχω ένα μικρό διλημματάκι ....το εξής:

Είναι πιο σωστό να βάλω κάγκελα ή προστατευτικά κυλίνδρων?

Το δίλημμα μου δημιουργήθηκε πρόσφατα γιατί μετά από συζήτηση που είχα σε γνωστή αντιπροσωπεία των Αθηνών επιβεβαίωσα πως υπάρχει μια θεωρία που υποστηρίζει πως τα κάγκελα στην ασφάλτινη χρήση θα μπορούσαν (θεωρητικά και υπό προϋποθέσεις σύγκρουσης) να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά στον κινητήρα.
Μιλάω βέβαια για τις περιπτώσεις που λόγο της φύσης της σύγκρουσης τα κάγκελα δεν μπορούν να απορροφήσουν τη πρόσκρουση με αποτέλεσμα αυτή να "βγεί" στο μοτέρ.

Το ίδιο υποστηρίχτηκε και από τον Τάκη Μανιάτη στο εισαγωγικό του πρόσφατου rιde it lvl 1. Βέβαια εκεί η αναφορά στην επικινδυνότητα έγινε ΜΟΝΟ για τα aftermarket και ΟΧΙ για τα original κάγκελα των εταιρίων.

Σίγουρα πάντως με τα κάγκελα είσαι καλύτερα προστατευμένος από πτώσεις που θα μπορούσαν να προκαλέσουν μικροζημιές σε πλαστικά, κυλίνδρους κλπ. Τι γίνεται όμως σε περίπτωση σύγκρουσης?

Μήπως γι` αυτό το λόγο καλύτερα να τοποθετούμε προστατευτικά κυλίνδρων λαμβάνοντας πάντα το ρίσκο από γδαρσίματα και μικροζημιές στα πλαστικά? Αυτό το τελευταίο ήταν και η πρόταση του αντιπροσώπου!

Τί λέτε?
Kosttis
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Topcase GIVI και προστατευτικα καγκελα για 1150 gs/adv sokin Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 2 22-06-2011 22:49
Πωλούνται προατατευτικά κάγκελα aeriko Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 12 06-10-2010 21:32
Βοηθεια σχετικα με προστατευτικα κυλινδρων- καγκελα choudel Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 5 04-10-2010 00:44
Τα μικρά μυστικά ενός μεγάλου σπιτικού μπέργκερ Alext Διάφορα 27 29-06-2009 23:57
αφιερωμενο στους μαγκες και.... στους κουραδομαγκες Alext Χιούμορ 13 06-06-2009 01:54


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:49.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!