![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Με την ευκαιρία αλλαγής ελαστικών σήμερα είπα να ανοίξω ένα θέμα για το
στρώσιμο τους. Το βασικότερο χαρακτηριστικό τους είναι η ημερομηνία παραγωγής τους. Πολύ φρέσκα ελαστικά δηλαδή κάτω των τριών μηνών θα ήταν καλό να αποφεύγονται γιατί η γόμα των ελαστικών δεν έχει σταθεροποιηθεί οργανικά οπότε χρειάζεται το λάστιχο πάρα πολλά χιλιόμετρα στρώσιμο (από ότι λένε περίπου 1000). Λάστιχα πάνω των έξι μηνών έχουν περάσει τον χρόνο σταθεροποίησης οπότε είναι ιδανικά για κάποιον που δεν θέλει να υποστεί την διαδικασία του μακροχρόνιου στρωσίματος. Βασικός παράγοντας βέβαια είναι η σωστή αποθήκευση του ελαστικού δηλαδή να μην βρίσκεται κάτω από υψηλές θερμοκρασίες για παράδειγμα να μην βρίσκεται σε κάποια βιτρίνα για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα ή να είναι αποθηκευμένο σε ανοικτή αποθήκη κάτω από τον ήλιο. Αν κάποιος αποφασίσει να πάρει ελαστικά κάτω των τριών μηνών καλό θα είναι αυτό να γίνει χειμώνα όπου το οδόστρωμα δεν έχει υψηλές θερμοκρασίες και με υπομονή να στρώσει τα ελαστικά του για περίπου 1000 χιλιόμετρα. Όλα τα ελαστικά ανεξαρτήτως της ημερομηνία τους χρειάζονται στρώσιμο λοιπόν. Όταν φοράμε ένα καινούργιο ελαστικό τα πρώτα 100 ως 200 χιλιόμετρα πρέπει ξεκινώντας την οδήγηση να κινούμαστε με μικρή ταχύτητα ώστε το ελαστικό να έρθει στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας, να μην σπινάρουμε αλλά και να μην κάνουμε και απότομα φρεναρίσματα. Πρέπει να στρίβουμε προοδευτικά και να πατήσουμε όλο το λάστιχο ώστε να απομακρυνθεί η λεπτή επίστρωση που έχει δημιουργηθεί στο λάστιχο από το υλικό για το ξεκαλούπωμα του στο εργοστάσιο. Αυτό φαίνεται και από την αλλαγή χρώματος από γυαλιστερό σε ματ. Βασική προϋπόθεση η σωστή πίεση των ελαστικών . Η σωστή πίεση είναι και ένας παράγοντας που συντηρεί τα ελαστικά μέχρι και τον θάνατο τους. Άρα μπορούμε να συμπεράνουμε ότι τα λάστιχα που φοράμε στις μηχανές μας ασχέτως των χαρακτηριστικών τους και της τεχνολογίας που χρησιμοποιούν χρειάζονται και αλλά πράγματα για να αποδίδουν τα μέγιστα. Μήπως τελικά ένα λάστιχο που μας φαίνετε κακό είναι γιατί εμείς δεν το προσέξαμε όσο έπρεπε όταν έπρεπε; Last edited by Giof; 05-04-2012 at 13:42. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Καλή πληροφόρηση.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Σωστός ο Γιώργος
![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
+1 στον επίλογο
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
+ 1150
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
ωραιος!!!!!!!!
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ρε παιδιά. Αυτό με τους 3 μήνες και λιγότερο πρώτη φορά το ακούω. Δεν ήξερα οτι το πολύ φρέσκο είναι και κακό
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Αναλώσιμα | Akyla | Τεχνικά θέματα διάφορα | 7 | 23-09-2011 15:34 |
| Θέλει στρώσιμο ή όχι ;;;; | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Τεχνικά θέματα διάφορα | 36 | 06-05-2011 02:38 |
| Στρώσιμο και Εθνική οδός;;;; | alxadespotos | Τεχνικά θέματα διάφορα | 12 | 30-07-2010 16:02 |
| Πως γίνεται το στρώσιμο του αυτοκινήτου ασχέτως μοντέλου. | Adrian | Αυτοκίνητο | 3 | 11-01-2010 09:14 |