![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπέρα, θέλω να κάνω μόνος μου το service τον 40.000χιλ στην ζουζούνα μου, ψάχνω εδώ και αρκετές μέρες ενα ποστ ενός παλικαριού που με δυο οργανάκια υποπιεσεις κατάφερε και έκανε τον συγχρονισμό στους κυλίνδρους. μήπως καπιος θα μπορούσε να με βοηθήσει να το βρω?
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
μη αυτοσχεδιο
Αυτοσχέδιο: Οδηγίες: Αρχή συγκοινωνούντων απο την φυσική του Δημοτικου Με ενα λεπτό διάφανο σωληνάκι(αλφαδολάστιχο το ζητάμε) μάκρος αρκετο για να μπορούμε να το δουλέψουμε κοντά στη μηχανή. Η διάμετρος να ταιριάζει στην υποδοχή που υπάρχει στη μηχανή που είναι κάτω από τα injection. Σε ένα κομμάτι ξύλο 30-40 εκατοστά μήκος και 10-15 εκατοστά πλάτος ηυ όσο μας βολεύει να κάνουμε το μαίανδρο που πρέπει. Την μέση του σωλήνα την στερεώνουμε πάνω στο ξύλο σε σχήμα U Χωρίς να τσακίσουμε το σωληνάκι χρησιμοποιώντας ρόκα, αυτά που είναι για τα καλώδια, φτιάχνουμε το σχήμα της φωτό Το υπόλοιπο σωληνάκι που περισσεύει το αφήνουμε για να το πάμε στα injection. Αφού τοποθετήσουμε το ξύλο σε όρθια θέση, αν μας βολεύει μπορούμε να το καρφώσουμε στο εργαστήριο σε κάθετη κ μόνιμη θέσαη αρκεί τα άκρα να μπορούν να φτασουν στη μηχανή μας. Πρέπει με μια σύριγγα να βάλουμε μέσα στο σωληνάκι 60 - 100 ml λάδι μίξης για δίχρονους κινητήρες, το αφήνουμε ένα βράδι να κάτσει το λάδι στο U και μετά αφού έχει ισορροπήσει σημαδεύουμε το σημείο ηρεμίας πάνω στο ξύλο. Αυτό ήταν τώρα έχουμε ένα όργανο μέτρησης για συγχρονισμό των injection. Φυσικά για δυκίλινδρους κινητήρες εφόσον έχουμε 2 ακρες σωλήνα να χρησιμοποιήσουμε... Ξεκινάμε τη μηχανή Συνδέουμε το όργανο τις δυο ακρες, μια σε κάθε υποδοχή στις πεταλούδες κοντά είναι. Βλέπωντας από πια μεριά ανεβαίνει το λάδι μειώνουμε η αυξάνουμε από την στάθμη ωστε να έρθει σύμφωνα και στις δυο στήλες μέσω της βίδας του κάθε injection που ρυθμίζει το μιγμα. Όλα γίνονται στο ρελαντί γιατί αν γκαζώσετε πάει το λαδάκι να λαδώσει τα κύλινδρα χεχεχε ![]() Καλή επιτυχία! |
#3
|
|||
|
|||
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Χάρη είσαι άρχοντας
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Αν για κάποιο λόγω δεν βρεις υποπιεσόμετρα γλυκερίνης για να μην τρέμουν οι βελόνες, μπορείς να πάρεις τα απλά και να προσαρμόσεις στην έξοδο από το καθένα βρυσούλες από είδη κήπου - ποτιστικά γκαζόν και έτσι να ρυθμίσεις το τρέμουλο σε υποφερτά επίπεδα. Απλά όπως αναφέρθηκε, δεν θα αντέξουν το ίδιο.
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ερωτηση πρωταρη.
Πως καταλαβαινεις οτι δεν ειναι συγχρονισμενοι???? Χωρις την βοηθεια οργανου μπορει να καταλαβει κάποιος??? ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ένα (μάλλον) χαρακτηριστικό σύμπτωμα είναι η μικρή αστάθεια στο ρελαντί, όταν ο κινητήρας έχει πίασει τη σωστή θερμοκρασία. Εγώ το ελέγχω κάθε 1000km(για να περνάω και την ώρα μου) έχοντας κάνει πριν reset στο TPS. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Πέθανε από αυνανισμό | Kituma | Υγεία | 15 | 22-10-2011 18:34 |
'Oργανο μέτρησης υποπίεσης για συγχρονισμό πεταλούδων GS | Capitain | Ζήτηση | 19 | 05-11-2010 22:43 |
Πρόβλημα με το servoμηχανισμό!!! | rosebud | Τεχνικά θέματα διάφορα | 21 | 05-11-2010 20:11 |
ζάντα αντίγραφο από μηχανισμό ρολογιού | GeorgeKoy | Παλαιά μοντέλα - Classic | 16 | 07-10-2010 16:59 |
Γνωρίστε καλύτερα τον οργανισμό σας | skippybi | Υγεία | 5 | 30-11-2009 18:28 |