![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Το νέο commuter της Honda, είναι μία από τις σημαντικότερες μοτοσικλέτες που έχει παρουσιάσει η ιαπωνική εταιρία. Ο κινητήρας της εξασφαλίζει εκπληκτική κατανάλωση.
![]() Με τον κόφτη να επεμβαίνει μόλις στις 6.500 σ.α.λ. και την απόδοση να βρίσκεται λίγο πάνω από τους 50 ίππους τα νούμερά που ανακοινώνει η ιαπωνική εταιρία για το νέο μοτέρ σίγουρα δεν θα ενθουσιάσουν εκείνους που έχουν συνηθίσει να βλέπουν δικύλινδρους κινητήρες με αντίστοιχο κυβισμό να αποδίδουν καμιά 20αριά άλογα παραπάνω. Η Honda εξέλιξε το νέο δικύλινδρο κινητήρα της έχοντας στο νου όχι τις απόλυτες επιδόσεις, σε ισχύ και ροπή αλλά εκείνες που έχουν να κάνουν με τη μέγιστη δυνατή οικονομία σε καύσιμο, αξιοπιστία, χρήση και συντήρηση. Τομείς που στις μέρες μας έχουν ακόμη πιο βαρύνουσα σημασία από την απόλυτη ισχύ ενός κινητήρα. Είμαι σίγουρος ότι ο ιαπωνικός κολοσσός θα μπορούσε να βγάλει στην παραγωγή μία μοτοσικλέτα αντίστοιχου κυβισμού με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και 20 ίππους περισσότερους. Είμαι όμως επίσης σίγουρος ότι αυτή η μοτοσικλέτα θα κόστιζε μερικά χιλιάδες ευρώ περισσότερο από ό,τι το NC700 χάνοντας έτσι έναν από τους βασικούς στόχους αυτού του πρότζεκτ που είναι και η προσιτή τιμή απόκτησης. Σύμφωνα μάλιστα με την έρευνα της Honda, πάνω στην οποία βασίστηκε και η σχεδίαση του νέου της κινητήρα, την ίδια άποψη συμμερίζεται και το 90% των αναβατών που χρησιμοποιεί τη μοτοσικλέτα του σε καθημερινή βάση. Τι άλλο ήθελε αυτή η συντριπτική πλειοψηφία του δίτροχου κοινού; Ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και ζωντανή απόδοση σε αυτό το φάσμα αφού εκεί είναι που πραγματοποιεί και τις περισσότερες αλλαγές ταχυτήτων. Αυτό έπραξε και η Honda δίνοντας στους κυλίνδρους υποτετράγωνες διαστάσεις ενώ βελτιστοποίησε ταυτόχρονα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του ψεκασμού με το μονό σώμα ακριβώς σε αυτό το φάσμα λειτουργίας. Παράλληλα προχώρησε στη μείωση των τριβών. Οι άξονες περιορίστηκαν στους απολύτους απαραίτητους και απέκτησαν διπλό ρόλο ( ο εκκεντροφόρος κινεί την αντλία νερού ενώ ο αντικραδασμικός αυτή του λαδιού), πέρασε τα χιτώνια με ειδική επίστρωση και τοποθέτησε ρουλεμάν στα κοκοράκια των βαλβίδων. www.mototriti.gr |
|
#2
|
|||
|
|||
Έτη φωτός μπροστά. Εδώ άλλες εταιρίες έχουν κινητήρα 90 ετών. Και αερόψυκτο μάλιστα που όλος ο κόσμος τα έχει καταργήσει. ![]() Τι να πεις για τον Ιάπωνα. Εύγε...................... ![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Για να ακούσουμε κατανάλωση να κρίνουμε. Πόσο διαφορά μπορεί να έχει
![]() Καλό θα είναι για τα σημερινά δεδομένα
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Το πήρε ένας φίλος μου.Ιδανικο για μέσα στην πόλη.
![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
έχω ανατριχιάσει
ότι και να πω είναι λίγο |
|
#6
|
|||
|
|||
|
το εχει φιλος, παει καθε μερα Αλεξανδρεια Θεσσαλονικη και εχει μεση καταναλωση 4 λιτρα στα 100...
η μηχανη ειναι αρκετα ανετη, καλες ροπες και γενικα σε θυμιζει ποιο ηπια λειτουργεια, ισως επιδη δεν στροφαρει αρκετα... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Εμενα παλι δεν μου αρεσουν τα 8.560 που κανει...
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
... πολυ ομορφο μηχανακι!...συμπαθεστατο!... οικονομικο !...συμμαζεμενο!... το ειδα και στο δρομο σε κοκκινακι με λιγο μαυρο .... όμορφη σιλουετα!...σιγουρα ειναι μια πολυ καλη λυση για πολλους φίλους ...συνδυάζοντας το μεταφορικό μέσο μεσα στη πολη ... και αρκετη σβελταδα στα πέριξ !
...αλλα μεχρι εκει !...μην τρελαθουμε κιολας!...
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
...............
|
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
|
![]() |
|
|