GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 25-09-2012, 13:44
sakis71 Ο/Η sakis71 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: vrilisia
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 11
Προεπιλογή Μία Gold Wing μετατρέπεται σε CBR 1.800 κυβικών

Μία Gold Wing μετατρέπεται σε CBR 1.800 κυβικών


24 Σεπτεμβρίου 2012, 23:54 » aniwthoi » gold, wing, cbr, πραγματικοτητα
« Μία Gold Wing μετατρέπεται σε CBR 1.800 κυβικών »


Μοιάζει με CBR καθώς δανείζεται το χρωματισμό και μάλιστα της αγωνιστικής ομάδας της Repsol Honda. Όμως στην πραγματικότητα είναι μία τουριστική Gold Wing με τον επίπεδο 6κύλινδρο των 1800 κ.εκ., απαλλαγμένη από όσα κιλά μπορούσε να βγάλει από επάνω της.

Ο Cedric Smith είναι τεχνικός στην Everett Powersports που δραστηριοποιείται κάπου στην Ουάσιγκτον και είναι ο εμπνευστής της «πλαστικής χειρουργικής». Για αρχή πήρε μια Honda Gold Wing 1800 τρακαρισμένη, όμως ο κινητήρας και το πλαίσιο ήταν σε καλή κατάσταση.

Παρότι ο στόχος ήταν να παραμείνει μία 100% Honda, το πιρούνι προέρχεται από Suzuki GSX-R. Στη συνέχεια προσάρμοσε ένα υποπλαίσιο από CBR, γνήσιο ρεζερβουάρ και πρόσθεσε μερικά πλαστικά εμπορίου που προορίζονταν για CBR.



Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν η δημιουργία των καλωδιώσεων από την αρχή καθώς ήταν έντονα πλεγμένες με τα στοιχεία που αφαιρέθηκαν από τη μοτοσυκλέτα. Ο πίσω τροχός είναι φαρδύτερος απ’ ότι ήταν, ενώ το ψαλίδι έχει παραμείνει το μονόμπρατσο της Gold Wing με τον ενσωματωμένο άξονα κίνησης.

Στην οδήγηση ελάχιστα θα θυμίζει CBR όμως αυτό το καταλαβαίνει μόνο όποιος το οδηγεί. Οι υπόλοιποι, όσοι συναντά στο διάβα του, θα εντυπωσιάζονται από το περίεργο, εξαιρετικά μακρύ και ασυνήθιστο αυτό «superbike».

Η δουλειά έχει γίνει με περισσή επιμέλεια και προσοχή στη λεπτομέρεια, τόσο ώστε να «πείθει» ότι πρόκειται για εργοστασιακή κατασκευή και όχι μεταποιημένη μοτοσυκλέτα. Με την μεταποίηση έφυγαν πάνω από 180 κιλά βάρους και πλέον οι 118 ίπποι θα αξιοποιούνται σαφώς καλύτερα.

Το πάρτι όμως γίνεται με τα 17 kgm ροπής που παράγει ο 6κύλινδρος boxer. Τα μελλοντικά σχέδια του Centric πάντως περιλαμβάνουν την τοποθέτηση υπερτροφοδότη οπότε η νωχελική τουριστική Gold Wing θα έχει ολοκληρώσει τη μεταμόρφωσή της σε ρουκέτα εδάφους – εδάφους με τη μορφή superbike...
www.axortagos.gr/mia-gold-wing

Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:56.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!