![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Για δώστε τα φώτα σας οι γνωρίζοντες.
Για καθημερινό commuter έχω ένα Crypton X 135. Μιας και ο σκλάβος κάνει αγόγγυστα την δουλειά του καθημερινά και δεδομένης της τρέλας μου περί πένας στα μηχανάκια μου, αποφάσισα να του κάνω δώρο Πασχαλιάτικο, ένα σετ αλυσογράναζα της DID (χρυσή έκδοση) και μια εξάτμιση GPR. Περάστηκαν σήμερα το πρωί από μένα και παρατήρησα ότι στο λαιμό της μαμάς εξάτμισης πολύ κοντά στην εξαγωγή, υπάρχει ένα μεταλλικό σωληνάκι που συνδέεται με ένα ελαστικό σωλήνα ο οποίος καταλήγει στον κινητήρα. Υποθέτω ότι είναι το κλασικό τρύκ που κάνουν οι κατασκευαστές, να στέλνει φρέσκο αέρα στην εξάτμιση για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων. Είμαι σωστός ή είναι κάτι άλλο και κινδυνεύω ν' ανατινάξω τον καθημερινό μου σύντροφο??? |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Για το συγκεκριμενο μηχανακι δεν ξερω να σου πω!!
Αλλα αυτο το συστημα υπαρχει περιπτωση να δουλευει και αναποδα τραβα καυσαερια και τα "ξανακαιει" με το ιδιο αποτελεσμα λιγοτερες εκπομπες ρυπων εγω παντως θα το αφαιρουσα!! αν δουλεθει με αυτο τον τροπο δια του λογου οτι περνεις καλυτερες επιδοσεις!!!! το εχω κανει, το κανουν σε αυτοκινητα diesel Last edited by costas68gr; 05-05-2013 at 13:23. |
![]() |
|
|