![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπέρα στα αγαπητά μέλη του forum.
Θα ήθελα να καταθέσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με μια μικρή τεχνική επισκευή που πραγματοποησα πρόσφατα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Συγκεκριμενα, ως κάτοχος ενος gs adventure του 2007 θέλησα να επισκεφτώ το συγκεκριμένο συνεργείο για το προγραμματισμένο service.Ταυτόχρονα ενημέρωσα τον τεχνικό για αυξημένους τριγμους που άκουγα στη ζελατινα και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να τους έξαφανίσω. Με ενημέρωσε οτι χρειάζονται αλλαγή τα λαστιχάκια που παρεμβάλονται μεταξυ της μπάρας και της ζελατίνας και οτι θα τοποθετούσαν κάποια ενισχυμένα που μειώνουν τους τριγμούς σε σχέση με τα εργοστασιακα. ΄ Τελικώς τα τοποθέτησα αλλα άμεσα διαπίστωσα οτι όχι μόνο δεν μειώθηκαν οι τριγμοί αλλα αυξήθηκαν κιόλας.Και ας ήταν μόνο αυτό.... Δύο μέρες μετα είδα στη πανω δεξια βίδα να αρχίζει να κάνει αρκετά ραγισματα, τα οποια σιγά σιγα με τη χρηση της μοτοσικλέτας και τους περίφημους δρόμους μας άρχισαν να ανοίγουν κοντά στο ένα εκατοστό. Πάιρνοντας ένα κλειδακι για να ελέγξω τη βίδα, διαπίστωσα ότι ήταν εντελώς χαλαρή πράγμα που προκάλεσε και το ράγισμα τη ζελατίνας απο τους κραδασμούς (σημειώνω οτι η ζελατίνα ήταν άθικτη χωρίς το παραμικρό ράγισμα στο συγκεκριμένο σημειο) Και εδώ θέλω τη πολύτιμη συμβουλή σας.
Last edited by jimmik; 05-06-2013 at 20:50. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Το ραγισματακι τις πιο πολλες φορες γινετε απο δυνατο σφιξιμο.
Ισως εγινε και αυτο που αναφερεις αλλα και παλι ειναι λιγο δυσκολο να αναλαβει το συνεργειο γιατι μπορει απο τους κραδασμους να λασκαρε η βιδα (εγω εβαζα παντα κολλα σπειρωματων loctite). Η δικη μου οπως και σε αλλα μηχανακια με το ιδιο θεμα δεν προχωρησε, αν δελεις οπωσδηποτε να μην το εχεις ευκαιρια για φιμε, δες το θετικα ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Παντως να προχωρησει η ζημια μου φαινετε δυσκολο αν ειναι οκ οι βιδες... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Που να περίμενα ότι τέσσερα λαστιχάκια θα μου προκαλούσαν 300 ευρώ ζημιά....
Last edited by jimmik; 05-06-2013 at 21:41. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Βασικά στα προτερα του 2008 μοντέλα το παρέμβυσμα είναι πλαστικό και σφίγγοντας την βίδα υποχωρούσε και ράγιζε η ζελατίνα.
Στο δικό μου συνέβη και σε ερώτηση στον Θανάση τον Μουρνιανάκη το αρχιτεχνίτη στην Μοτιον στον Αγιο Στέφανο μου υπέδειξε και άλλαξα τα παλαιότερα πλαστικά παρεμβύσματα με τα νεώτερα μεταλικά Μιλώ για το νουμερο 10 στο σχεδιο παρακάτω: ![]() Αν τα παραπάνω βοηθάνε να καταλάβεις τι ακριβώς συνέβη σε εσένα θα χαρώ! Ελπίζω να βοήθησα |
#7
|
|||
|
|||
![]()
να συμπληρωσω οτι το ραγισμα δεν προχωρησε επιπλέον μετά τη παραπανω αλλαγη
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ δεν θα σου πω αν πρέπει ή αν δεν πρέπει να το κυνηγήσεις με το εξουσιοδοτημένο (το θεωρώ δώρον άδωρο), πράξε κατά το δοκούν. Θα σου πω όμως έναν εύκολο τρόπο να σταματήσεις τις ρωγμές.
Ας πούμε ότι η ρωγμή έχει πάχος 1 χιλ. Παίρνεις τρυπανάκι 2 χιλ και πας λίγο πιο κάτω από το τέλος της ρωγμής και κάνεις μια μικρή τρυπούλα. Τόσο απλά. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
![]() |
|
|