GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 05-06-2013, 20:48
jimmik Ο/Η jimmik βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2012
Περιοχή: Ν.ΦΙΛΟΘΕΗ
Μoto: R 1200 GS ADVENTURE 2007
Μηνύματα: 26
Προεπιλογή ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Καλησπέρα στα αγαπητά μέλη του forum.

Θα ήθελα να καταθέσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με μια μικρή τεχνική επισκευή που πραγματοποησα πρόσφατα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Συγκεκριμενα, ως κάτοχος ενος gs adventure του 2007 θέλησα να επισκεφτώ το συγκεκριμένο συνεργείο για το προγραμματισμένο service.Ταυτόχρονα ενημέρωσα τον τεχνικό για αυξημένους τριγμους που άκουγα στη ζελατινα και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να τους έξαφανίσω.

Με ενημέρωσε οτι χρειάζονται αλλαγή τα λαστιχάκια που παρεμβάλονται μεταξυ της μπάρας και της ζελατίνας και οτι θα τοποθετούσαν κάποια ενισχυμένα που μειώνουν τους τριγμούς σε σχέση με τα εργοστασιακα.
΄
Τελικώς τα τοποθέτησα αλλα άμεσα διαπίστωσα οτι όχι μόνο δεν μειώθηκαν οι τριγμοί αλλα αυξήθηκαν κιόλας.Και ας ήταν μόνο αυτό....
Δύο μέρες μετα είδα στη πανω δεξια βίδα να αρχίζει να κάνει αρκετά ραγισματα, τα οποια σιγά σιγα με τη χρηση της μοτοσικλέτας και τους περίφημους δρόμους μας άρχισαν να ανοίγουν κοντά στο ένα εκατοστό.

Πάιρνοντας ένα κλειδακι για να ελέγξω τη βίδα, διαπίστωσα ότι ήταν εντελώς χαλαρή πράγμα που προκάλεσε και το ράγισμα τη ζελατίνας απο τους κραδασμούς (σημειώνω οτι η ζελατίνα ήταν άθικτη χωρίς το παραμικρό ράγισμα στο συγκεκριμένο σημειο)


Και εδώ θέλω τη πολύτιμη συμβουλή σας.
  • Υπάρχει καποιος τρόπος να αποφύγω το περαιτέρω άνοιγμα των ραγισμάτων ή είναι χαμένη υπόθεση και με βλέπω να πληρώνω για καινουρια μελλοντικά;
  • Μπορώ πιστευετε να απαιτήσω αλλαγή ζελατίνας λόγω επισκευαστικού λάθους μιας και η μηχανή ειναι κατα πολύ εκτος εγγυησης;
Ευχαριστώ για τη προσοχή σας

Last edited by jimmik; 05-06-2013 at 20:50.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 05-06-2013, 21:22
kwstas Ο/Η kwstas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2011
Περιοχή: Orestiada
Μoto: R1200GSA
Μηνύματα: 2,726
Προεπιλογή Απάντηση: ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Το ραγισματακι τις πιο πολλες φορες γινετε απο δυνατο σφιξιμο.
Ισως εγινε και αυτο που αναφερεις αλλα και παλι ειναι λιγο δυσκολο να αναλαβει το συνεργειο γιατι μπορει απο τους κραδασμους να λασκαρε η βιδα (εγω εβαζα παντα κολλα σπειρωματων loctite).

Η δικη μου οπως και σε αλλα μηχανακια με το ιδιο θεμα δεν προχωρησε, αν δελεις οπωσδηποτε να μην το εχεις ευκαιρια για φιμε, δες το θετικα.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 05-06-2013, 21:32
jimmik Ο/Η jimmik βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2012
Περιοχή: Ν.ΦΙΛΟΘΕΗ
Μoto: R 1200 GS ADVENTURE 2007
Μηνύματα: 26
Προεπιλογή Απάντηση: ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από faker Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ραγισματακι τις πιο πολλες φορες γινετε απο δυνατο σφιξιμο.
Ισως εγινε και αυτο που αναφερεις αλλα και παλι ειναι λιγο δυσκολο να αναλαβει το συνεργειο γιατι μπορει απο τους κραδασμους να λασκαρε η βιδα (εγω εβαζα παντα κολλα σπειρωματων loctite).

Η δικη μου οπως και σε αλλα μηχανακια με το ιδιο θεμα δεν προχωρησε, αν δελεις οπωσδηποτε να μην το εχεις ευκαιρια για φιμε, δες το θετικα.
Τόσα χρόνια δε λάσκαρε η βίδα γιατι πάντα τις έλεγχα. Απλά και μένα με έτρωγε ..... να αλλάξω τα λαστιχάκια και τωρα με βλέπω να μου μένει στο χέρι
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 05-06-2013, 21:37
kwstas Ο/Η kwstas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2011
Περιοχή: Orestiada
Μoto: R1200GSA
Μηνύματα: 2,726
Προεπιλογή Απάντηση: ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jimmik Εμφάνιση μηνυμάτων
Τόσα χρόνια δε λάσκαρε η βίδα γιατι πάντα τις έλεγχα. Απλά και μένα με έτρωγε ..... να αλλάξω τα λαστιχάκια και τωρα με βλέπω να μου μένει στο χέρι
Εχω σταματησει πλεον να αφηνω διαφορα χερια να ακουμπανε τα πραγματα μου οταν μπορω ο ιδιος να τα φτιαξω και αν γινει κατι ξερω τι εγινε οχι να βρισκομαι προ εκπληξεως ενω εχω πληρωσει!

Παντως να προχωρησει η ζημια μου φαινετε δυσκολο αν ειναι οκ οι βιδες...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 05-06-2013, 21:38
jimmik Ο/Η jimmik βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2012
Περιοχή: Ν.ΦΙΛΟΘΕΗ
Μoto: R 1200 GS ADVENTURE 2007
Μηνύματα: 26
Προεπιλογή Απάντηση: ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από faker Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχω σταματησει πλεον να αφηνω διαφορα χερια να ακουμπανε τα πραγματα μου οταν μπορω ο ιδιος να τα φτιαξω και αν γινει κατι ξερω τι εγινε οχι να βρισκομαι προ εκπληξεως ενω εχω πληρωσει!

Παντως να προχωρησει η ζημια μου φαινετε δυσκολο αν ειναι οκ οι βιδες...
Που να περίμενα ότι τέσσερα λαστιχάκια θα μου προκαλούσαν 300 ευρώ ζημιά....

Last edited by jimmik; 05-06-2013 at 21:41.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 05-06-2013, 21:45
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Βασικά στα προτερα του 2008 μοντέλα το παρέμβυσμα είναι πλαστικό και σφίγγοντας την βίδα υποχωρούσε και ράγιζε η ζελατίνα.

Στο δικό μου συνέβη

και σε ερώτηση στον Θανάση τον Μουρνιανάκη το αρχιτεχνίτη στην Μοτιον στον Αγιο Στέφανο

μου υπέδειξε και άλλαξα τα παλαιότερα πλαστικά παρεμβύσματα με τα νεώτερα μεταλικά
Μιλώ για το νουμερο 10 στο σχεδιο παρακάτω:




Αν τα παραπάνω βοηθάνε να καταλάβεις τι ακριβώς συνέβη σε εσένα θα χαρώ!

Ελπίζω να βοήθησα
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 05-06-2013, 21:46
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

να συμπληρωσω οτι το ραγισμα δεν προχωρησε επιπλέον μετά τη παραπανω αλλαγη
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 05-06-2013, 22:05
jimmik Ο/Η jimmik βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2012
Περιοχή: Ν.ΦΙΛΟΘΕΗ
Μoto: R 1200 GS ADVENTURE 2007
Μηνύματα: 26
Προεπιλογή Απάντηση: ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από siraxanz Εμφάνιση μηνυμάτων
Βασικά στα προτερα του 2008 μοντέλα το παρέμβυσμα είναι πλαστικό και σφίγγοντας την βίδα υποχωρούσε και ράγιζε η ζελατίνα.

Στο δικό μου συνέβη

και σε ερώτηση στον Θανάση τον Μουρνιανάκη το αρχιτεχνίτη στην Μοτιον στον Αγιο Στέφανο

μου υπέδειξε και άλλαξα τα παλαιότερα πλαστικά παρεμβύσματα με τα νεώτερα μεταλικά
Μιλώ για το νουμερο 10 στο σχεδιο παρακάτω:






Αν τα παραπάνω βοηθάνε να καταλάβεις τι ακριβώς συνέβη σε εσένα θα χαρώ!

Ελπίζω να βοήθησα
Σαφώς και βοηθάει. Απο ότι θυμάμαι δεν έβαλε μεταλλικά και φοβάμαι μήπως άφησε μόνο τα λαστιχάκια.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 05-06-2013, 22:09
vaska Ο/Η vaska βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: YAMAHA IT 490 SUZUKI DR 650 SE BMW R1200GS
Μηνύματα: 1,289
Προεπιλογή Απάντηση: ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Εγώ δεν θα σου πω αν πρέπει ή αν δεν πρέπει να το κυνηγήσεις με το εξουσιοδοτημένο (το θεωρώ δώρον άδωρο), πράξε κατά το δοκούν. Θα σου πω όμως έναν εύκολο τρόπο να σταματήσεις τις ρωγμές.
Ας πούμε ότι η ρωγμή έχει πάχος 1 χιλ. Παίρνεις τρυπανάκι 2 χιλ και πας λίγο πιο κάτω από το τέλος της ρωγμής και κάνεις μια μικρή τρυπούλα. Τόσο απλά.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 05-06-2013, 22:15
jimmik Ο/Η jimmik βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2012
Περιοχή: Ν.ΦΙΛΟΘΕΗ
Μoto: R 1200 GS ADVENTURE 2007
Μηνύματα: 26
Προεπιλογή Απάντηση: ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vaska Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ δεν θα σου πω αν πρέπει ή αν δεν πρέπει να το κυνηγήσεις με το εξουσιοδοτημένο (το θεωρώ δώρον άδωρο), πράξε κατά το δοκούν. Θα σου πω όμως έναν εύκολο τρόπο να σταματήσεις τις ρωγμές.
Ας πούμε ότι η ρωγμή έχει πάχος 1 χιλ. Παίρνεις τρυπανάκι 2 χιλ και πας λίγο πιο κάτω από το τέλος της ρωγμής και κάνεις μια μικρή τρυπούλα. Τόσο απλά.
Δυσκολο και παρακινδυνευμένο το βλέπω
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:22.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!