GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 17-12-2009, 18:32
point zero Ο/Η point zero βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Αιγιο
Μηνύματα: 432
Προεπιλογή Do it Yourself ...Ενισχυτης Φωτων στο CB

Καιρο τωρα δεν εχω δυνατα φωτα στο CB( Honda cb super four το δευτερο μηχανακι ... ) το προβλημα ειναι η πτωση τασης λογω της καλωδιοσης ...
Η καλωδίωση των φώτων στην μηχανη ξεκινάει την διαδρομή της
από την μπαταρία ....
ανεβαίνει μέχρι τον διακόπτη των φώτων οπου και καπου στην διαδρομη παρεμβαλεται κάποιο ρελέ στην ασφαλειοθήκη και
· φεύγει ξανά έξω προς το φαναρι .

Αυτή η διαδρομή των περίπου 2-3 μέτρων σε ένα ηλεκτρικό κύκλωμα που τραβάει πολλά αμπέρ στην χαμηλή τάση των 12-14 volt και που συνήθως έχει οριακά λεπτα καλώδια για οικονομία, δημιουργεί πτώση τάσης στην λάμπα στο φανάρι από την αντίσταση και θέρμανση των καλωδίων.

Η διαφορα τασης ρευματος μεταξυ μπαταριας και αναμενης λαμπας δεν πρεπει να ειναι μεγαλυτερη απο 0,5-0,7 volt ... στην δικη μου περιπτωση η διαφορα ηταν 3,5 volt με αποτελεσμα το φαναρι μου να φωτιζει σαν καντηλι ....

Αυτό έχει μεγάλη επίπτωση στην φωτεινότητα των λαμπτήρων και κατά συνέπεια στην απόδοσή τους στον δρόμο. Τα φώτα δείχνουν πεσμένα και κίτρινα και όποιο λαμπτήρα και να επιλέξουμε δεν βλέπουμε μεγάλη διαφορά. Είναι δε, πολύ πιο ουσιαστικό να αποκτήσουμε την σωστή τάση στους λαμπτήρες (και άρα καλύτερη φωτεινότητα) από το απλά να τους αντικαταστήσουμε με κάποιους άλλους με μεγαλύτερη απόδοση.


Η λύση, που δεν είναι νέα και την γνωρίζουν όλοι οι ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτου, είναι αυτό που ονομάζουμε καταχρηστικά 'ενισχυτής φώτων' (στην ουσία είναι δύο ρελέ), που παρακάμπτει το εργοστασιακό κύκλωμα και προμηθεύει τους λαμπτήρες με "καθαρό" ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία. Το παλιό κύκλωμα χρησιμοποιείται μόνο για να δώσει το "σήμα" ότι άναψαν τα φώτα διασταυρώσεως ή/και πορείας.

Ξεκιναμε λοιπον .... πρωτη δουλεια ειναι να μετρησουμε το ρευμα στην μπαταρια με τον κινητηρα σε λειτουργεια και τα φωτα αναμενα ..... γκαζι γυρω στις 3000rpm ...

14,3 volt το ρευμα ..αρα φορτιζει σωστα ....
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Μια Μερσέντες στο πάρκινγκ σας, Ένα 1000000 στην Τράπεζα και 20cm στο παντελονι zastava Χιούμορ 20 11-05-2011 11:34


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:42.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!