![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Συγκεκριμένα, με τη χρήση ζευγών ανεξάρτητων ψαλιδιών μπροστά και πίσω τα οποία «δένουν» στο πλαίσιο με μια σειρά αρθρώσεων, το πρωτότυπο αυτό όχημα έχει την δυνατότητα να παίρνει κλίσεις στις στροφές χωρίς υποβοήθηση, με τρόπο τέτοιο που θυμίζει πολύ μοτοσικλέτα. Τα πλεονεκτήματα –εκτός φυσικά της αίσθησης- είναι η αυξημένη πρόσφυση και η μεγαλύτερη ταχύτητα σε όλες τις «φάσεις» μίας στροφής. Εκτός αυτών, το σύστημα αρθρωτής – ανεξάρτητης ανάρτησης της Wesll επιτρέπει στους τροχούς να «διαβάζουν» το έδαφος με ακρίβεια, ενώ όταν το όχημα βρίσκεται υπό κλίση, τα αμορτισέρ δεν συμπιέζονται και έχουν ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη διαδρομή, ακόμα και στην καρδία των στροφών. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει εξελίξει το σύστημα αυτό για χρήση σε ATV και Quad με πεδίο εφαρμογής το χώμα αλλά και την άσφαλτο, αλλά δεν θα διατίθεται ως kit. Η Wesll προτίθεται να κατασκευάσει μια σειρά δικών της τετράτροχων οχημάτων από το μηδέν, ενώ στα μελλοντικά της σχέδια συμπεριλαμβάνεται και η εξέλιξη του συστήματος για χρήση σε μοτοσικλέτες. απο το mototriti.gr |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ωραία πράγματα!!!!
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Περίεργο όχημα.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Μπροστινή κίνηση,
τετρακίνηση, ESP, EBD, Traction control, τώρα και ΑΤV που παίρνουν κλίσεις στις στροφές! Μπαντιλίκια, τέλος μάγκες!!!! |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Καλοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
#7
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ωραίο......Και είναι και μούρικο έτσι??
|
![]() |
|
|