View Single Post
  #178  
Παλιό 17-09-2010, 00:37
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
To forum λέγεται GSForum. Άρα η πλειονότητα των μελών του είναι - τι άλλο; GS. Σε αντίστοιχο άλλο Φορουμ με εξειδικευμένο αντικείμενο, η πλειονότητα των μελών είναι αντίστοιχη. Εμείς οι "φιλοξενούμενοι" θα μπορούσαμε να κρατάμε ένα χαμηλότερο προφίλ αφενός, και αφεταιρου δεν χρειάζεται να τους τριβουμε στα μούτρα ότι και οποία προβλήματα πιθανά να έχει το αγαπημένο τους όχημα.

Απο την άλλη, κάνετε ένα κόπο να διαβάσετε το τίτλο του νηματος είστε οφφ τοπικ
Οσο πιο πολλυ σε διαβαζω,τοσο πιο πολλυ σε εκτιμω.
Συμφωνω μαζι σου 100%.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστα οσον αφορα τα ΤΑ!!! Ποιος ειπε το αντιθετο??? Οτι ζητάς και πληρωνεις παιρνεις!!!!!!



Ειδες πουθενα σε αυτο το φορουμ ¨η σε κανενα περιοδικο να συγκρινονται τεχνολογικα???? Οχι οτι δεν.....αλλα λεμε!!!
Αν ναι να μου το πεις κι εμενα να ξερω!!!!!!!!! Και οταν λες ''τεχνολογικα'' τι εννοεις???? μην μου πεις μονον για τεχνολογια 2010 των κινητηρα, telelever/paralever γιατι θα μας παρουν με τις πετρες!!!! Πριν μου πεις οτιδηποτε ανετρεξε σε σαιτς, ρωτησε δεξια και αριστερα κι υστερα να συζητησουμε!!!! ¨Η απλα διαβασε με σε προηγουμενα ποστ επι του θεματος οπου αναλυω ολα αυτα τα στοιχεια με παραθεσεις σαιτς και των εμπνευστων των λυσεων τυπου telelever!!!!!Δες που ειναι οι ριζες ολων αυτων και μετα μιλαμε!!!!!
Οσο για τα ταξιδιωτικα σε χωμα, αμμο κ.λ.π. μην περιοριζεσαι στα εν ελλαδι εντυπα και φορουμ αλλα ανοιξε το International Varadero Forum http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/index.php και θα σου λυθουν ολες οι αποριες!!! Η φωτογραφιες στην αμμο σε αυτο εδω το νημα και σε ενα άλλο που μνημονευω πιο πανω σε αλλο ποσταρισμα τι νομιζεις οτι ειναι.........photoshop????? Αν δεν πηγαν οι ελληνες δεν σημαινει οτι δεν πανε κι αλλοι!!!!!



Το Βαρα βγηκε το 1999 για να ανταγωνιστει την GS1150, τοτε ηταν ασυναγωνιστο!! μην αναλυσω το γιατι!!! μετα ηρθε το 1200.......η διαφημιση του απο την BMW ηταν το κατι άλλο κι ετσι εδραιωθηκε!!!
Αυτη η μεχρι σημερα διαφημιση διαμορφωνει αποψεις και μυαλα σε αυτους που ΔΕΝ ξερουν μηχανολογια!! Διοτι αν το εμβαθυνεις το θεμα πες μου πιο μηχανικο τεχνολογικο θαυμα σημερα ειναι............. αεροψυκτο!!!!



Μια απο τα ιδια φιλε μου!!! Κι εγω πριν τα Βαραντερο ειχα μια GS1150!!! Ανετρεξε σε προηγουμενα ποστς μου να μαθεις την ιστορια μου με αυτην!!!!! Κι εγω για αναβαθμιση το πηγαινα, μετα απο 4 αφρικα τουιν, αλλα μου βγηκε....υποβαθμιση της νοημοσυνης μου και της τσεπης μου!!!!
Αν νομιζεις οτι ειμαι κολλημενος βαραντεριστας κανεις λαθος...ΔΕΝ ειμαι!!! Ειμαι ομως κολλημενος με την αξιοπιστια, λογω μηχανολογικων σπουδων, στην οποια τα δυο τους - BMW & Varadero - οχι μονον δεν συγκρινονται αλλα απεχουν παρασσάγγας!!!!!!!!!

Τελος, δεν κανεις μια βολτα απο αυτο το φορουμ, απο το advider, απο το Varaderoforoum, απο το International Varadero foroum, απο το BMW rider, αλλα και αλλου, ¨η απλα διαβασε τον τυπο που ταξιδεψε την Β. & Ν αμερικη με 1200 ( 2005 BMW R1200GS Service History) που εχει γραψει 117,000 μιλια μεχρι σημερα και κραταει ημερολογιο για ολα αυτα τα ΚΜ και ο οποιος μεχρι και σαιτ εφτιαξε που αναφερει τα παθηματα και τα μαθηματα, και ο οποιος αναφερει στην τελευταια του εγραφη:

''117,872 miles
Front suspension dampening failing
Suspension sounds like it is bottoming out under moderate shocks (such as a small pothole at very low speed.) Can't tell if it's the front spring strut or front forks (or both.) The front spring strut was replaced at 80,785 miles, so I would be surprised if it has already failed.''


να δεις κατα ποσον ειναι ευχαριστημενοι οι κατοχοι αυτων των μηχανηματων? Κανε την αυτην την βολτα και θα δεις οτι ολοι οι BMW riders καταληγουν στο ''very good machine but no good value for money''!!!!
Tα περι ''προσωπικοτητας'', ομορφιας κ.λ.π. εγω τα γραφω στα παλαιοτερα των υποδηματων μου διοτι το μεν δευτερο ειναι καθαρα υποκειμενικο και το μεν πρωτο ανυπαρκτο!!!!!!!! Προσωπικοτητα εχουν οι ανθρωποι και οχι τα σιδερα!!!
Αυτο το ''προβλημα'' το εχει και το Βαραντερο εκ γεννηθεις,δεν περιομενει τα 180.000χλμ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο ταξιδιωτισμος δεν εχει σχεση με ''παραμυθια''!!! Οι γνωσεις μηχανικης και μηχανολογιας εχουν!! ειτε το θελεις ειτε οχι!!!!
Οταν μεχρι το 2003 η GS πουλαγε 300 κομματια τον χρονο και το βαρα 1200 (δες τα στοιχεια ειανι στο διαδυκτιο) και μετα εγινε το αναποδο τι νομιζεις οτι εγινε? η διαφημιση του ''unstoppable'' με ωραιες φωτογραφιες και βιντεο σε καθε γωνια του νετ (οταν απο την άλλη μερια υπηρχε το απολυτο 0), τα προγραμματα χρηματοδοτησης (οταν επισης απο την άλλη μερια υπηρχε το απολυτο 0), η ΄΄τρελα'' του ελληνα να αποκτησει μια προπελα στην ζωη του (τι νομιζεις οτι τυχαια ειμαστε η πρωτοι στην ευρωπη σε προπελες) αλλα και η ξεχωριστη οψη του GS λες να αφησε ασυγκινητους καποιους????



Μην μου συγκρινεις Cessna με Boeing!!! το πρωτο ειναι αεροψυξτο εμβολοφορο και το άλλο ελαιοψυκτο jet!! Με τι θα ταξιδευες εσυ??????
Και μην πας να μου πεις πραγματα αυτονοητα...τα γνωριζω πριν απο σενα!!! Πως ειναι δυνατον το μεταλλο ενος αεροψυκτου να ειναι φτηνοτερο απο ενος υδροψυκτου οταν το πρωτο εχει να αντιμετωπισει θερμικα φορτια πολλαπλασια του υδροψυκτου?? αυτο το κανει....''ετη φωτος μακρια''? Σου υπενθυμιζω οτι αεροψυκτες ηταν οι μοτοσυκλετες μεχρι το 1985, οποταν ειναι γνωστη αυτη η τεχνολογια εν πρωτοις!!!!
Για πες μου τωρα κι εσυ , εν δευτεροις, μεταξυ δυο πανομοιοτυπων κινητηρων, ιδιων κυβικων, ιδιας διαταξης, ιδιας αρχιτεκτονικης......ΠΑΝΟΜΙΟΤΥΠΟΙ.......με μια διαφορα ομως, ο ενας αεροψυκτος και ο αλλος υδροψυκτος......ποιος θα εχει δυνατοτητες για αυξημενη ιπποδυναμη/ροπη??? Ετσι ισως καταλαβεις γιατι ο 1000αρης του βαραντερο φτανει τα 164 άλογα και τα 11 κιλα ροπης (VTR SP2) και ο μποξερ 1200 της GS τα 110 μαξ σε οποιο μοντελο της εταιρειας φοριεται!!!!!!! Οτι εκκεντροφορους του φορεσεις, οτι διαχειριση καυσιμου και να κανεις, οτι εξατμιση και να βαλεις αντε να παρει 10 ιππους μαξ!!!! Ξερεις γιατι!!!!! Θερμοδυναμικη αποδοση λεγεται!! οσο καλυτερη ειναι η μετατροπη της παραγομενης θερμοκρασιας σε εργο τοσο περισσοτερη δυναμη θα παρεις!!! και αυτο κανεις αεροψυκτος δεν μπορει να το κανει!!! Διοτι απλα μεγαλο μερος αυτης της θερμοκρασιας διαχέεται στον αερα!!! Ετσι θα εξηγησεις και την μειωμενη αποδση ενος αεροψυκτου μετα απο συνεχη κυκλοφορια στην κινηση!!! Απο τα 100 ζητημα ειναι να μεινουν τα 70!!!! Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος!! Ισως ετσι καταλαβεις γιατι τα Τανκς ειναι και αυτα υδροψυκτα!!! Λες να μην ηθελαν να ξεφορτωθουν το εξτρα βαρος του νερου? Πριν απαντησεις βεβιασμενα ρωτα να μαθεις!!! κι ασε τις ανεμογεννητριες και τις σταθερες γεννητριες κατα μερους.....αλλο τα μηλα άλλο τα αχλαδια.....το κοινο τους στοιχειο ειναι οτι και τα δυο ειναι φρουτα!!!
Αν ειχες ταξιδεψει στην ιαπωνια θα ηξερες, εφοσον ασχολιοσουνα, οτι υπαρχουν γεννητριες με πολυ περισσότερα KwA οι οποιες διατηρουν τα εργοστασια εν λειτουργια μετα απο διακοπη ρευματος εν ωρα σεισμου!! Ξερεις τι σεισμους εχει αυτη η χωρα!!!!! θα ηξερες ακομη οτι η εισαγωγη τετοιων βαρεων μηχανηματων στην ΕΕ φορολογειται ανελεητα αφου υπαρχει η ευρωπαικη Deutz (κι αλλες γαλλικες) και δεν υπαρχει γιαπωνεζικο εργοστασιο κατασκευης τους στην Ευρωπη οπως π.χ των αυτοκινητων/μοτοσυκλετων!!!
οσο για τα αγροτικα μηχανηματα θα ηξερες, αν ειχες παει στην Ιαπωνια ¨η αν ειχες ανοιξει κανενα σαιτ να μαθεις, οτι η χωρα αυτη ΔΕΝ εχει αγροτια τετοια που να δικαιολογει....αγροτες!! μολις το 1-3% του εδαφους της καλλιεργειται αφου ως γνωστον το 95% τυο εδαφους ειναι ηφαιστειογενη πετρα!!! και ως γνωστον στις πετρες δεν φυτρωνει τιποτε!! ολα τα αγροτικα-ζωικα προιοντα ειναι εισαγομενα απο απεναντι.....Κινα, Βιετναμ, Καμποτζη!!!



Δεν καταλαβες φιλε και συναδελφε τσοπανη, οταν λεμε ''value for money'' δεν εννοουμε μονον τα ακριβα προιοντα, αλλα ΚΑΘΕ προιον φτηνο ¨η ακριβο το οποιο αξιζει απο 0.10ε μεχρι και απειρα ευρο!!!! Ενοουμε με αλλα λογια αν αξιζει τα λεφτα του γιαυτα που προσφερει οσο και να κοστιζει!!!



Οπως υπαρχει και ΚΤΜ 990, Τiger 900, XTZ 1300 (πια)......αλλα εδω μιλαμε για GS vs Varadero!! και μαλιστα οχι για το ποιο ειναι καλυτερο απο τα δύο αλλα πιο ειναι πιο κοντα στο ''να αξιζει τα λεφτα του'' βαση του κοστους χρηση, βλαβων, σερβις κ.λ.π.!!!


Σημ. Το Triumph Sprint 955i που εχεις, για πες μας τι ευρωπαικο εχει επανω του?????? Γιατι εγω θα σου απαρυθμισω τι γιαπωνεζικο εχει, κι απο ποιο εργοστασιο ειναι το καθενα!! αρχισε απο τα φρενα!!!!!!
Τελικα αυτο το unstopablle και η προπελα εχει τσουξει πολλυ κοσμο......
Μπραβο στην BMW,εκανε τους παντες να ζουν στην σκια της............!!!
Και κατι αλλο φιλαρακι.
Μπας και μπερδεψες τα GSXR 750-1100 με τα Boeing?
Τα σουζουκι ηταν ελαιοψυκτα οχι τα BOEING:
Mοτοσυκλετες τα πρωτα,αεροπλανα τα δευτερα με κινητηρες General Εlectric και ενιοτε με Pratt&Whitney,αξονικους !!!
Μην γραφεις ανακριβειες γιατι τριγυρναω στο φορουμ και εγω
Μου θες και πτυχιο PART 66.............
Reply With Quote