![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#171
|
|||
|
|||
![]() Στο θεμα ''μοτοσυκλετα'' δεν υπαρχει ''Ιθακη'', υπαρχει απλα ''μοτοσυκλετισμος''!!!!!!! Με.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Σημ. θελω να με πατε ποδηλαταδα απο το ΣΕΦ στην Γλυφαδα παραλιακως...ξερει ο ''αθλητης ποδηλατης και Bjorn Borg τελευταια''.....Ντινοπουλος!!! |
#172
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ξερω γω?σε χει φοβηθει το ματι μας! ![]() |
#173
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
όσο αναφορά το 1. δηλαδή όσοι καβαλάνε gs είναι άσχετοι απο μηχανολογία και τρώνε ότι τους πασάρει η ρεκλάμα?μάλιστα... δηλαδή ταξιδευτές σαν τον jefe έχουν παραμυθιαστεί? και αφού θέλεις να το εμβαθύνεις το θέμα και μιας και ξέρεις απο μηχανολογία,το τεχνολογικό θαύμα που έχει λύσει τα χέρια αυτών που τα δουλεύουν και είναι αερόψυκτο (ακόμα και σε σταθερές γεννήτριες!!!!!!!!!!)ακούει στο γερμανικό όνομα deutz. ψάξε τώρα να βρεις εσύ γιατί είναι 2πλάσια η τιμή των εμβόλων -χυτωνίων κ.λ.π. στην ντόιτς απο ότι σε άλλη εταιρία. ψάξε να βρεις επίσης για ποιόν λόγο δεν κυκλοφορούν γεννήτριες και άλλα πολλά απο τις γιαπωνέζικες εταιρίες και περιορίζονται στα 10 έως 15kwa. γιατί δεν παράγουν αγροτικά μηχανήματα παρα μόνο αρκούνται στα ερασιτεχνικά (όπως kubota). αν δεν το βρεις θα σου απαντήσω εγώ. αυτά με τα αερόψυκτα,που ακόμη και στα αγροτικά μηχανήματα είναι έτη φωτός μακριά. 2.άμα ήταν όλοι value for maney θα κυκλοφορούσαν στην ελλάδα μόνο c-50 και βαριά κανένα v-strom 650.δεν είναι όμως έτσι... και τέλος για όσους δεν γνωρίζουν,υπάρχει και v strom 1000..έτσι για την ιστορία.. |
#174
|
|||
|
|||
![]()
γιατί δουλεύουν αυτα τα μεταλα στους 140 βαθμούς θερμοκρασία λαδιού γιατί δουλεύουν μέχρι που να τα ακούς να σκαμπιλιζουν τα μπιτόνια και για πολλά ακόμα που θέλουν μεγάλη συζήτηση . Τα μεταλα τον αεροψυκτον κινητηρων είναι κορυφαίας ποιότητας.
|
#175
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εξ'αλλου το συζηταμε.......αεροψυξη τερμα!! Το ποτε δεν ξερω με ακριβεια!!!! |
#176
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
Οταν μεχρι το 2003 η GS πουλαγε 300 κομματια τον χρονο και το βαρα 1200 (δες τα στοιχεια ειανι στο διαδυκτιο) και μετα εγινε το αναποδο τι νομιζεις οτι εγινε? η διαφημιση του ''unstoppable'' με ωραιες φωτογραφιες και βιντεο σε καθε γωνια του νετ (οταν απο την άλλη μερια υπηρχε το απολυτο 0), τα προγραμματα χρηματοδοτησης (οταν επισης απο την άλλη μερια υπηρχε το απολυτο 0), η ΄΄τρελα'' του ελληνα να αποκτησει μια προπελα στην ζωη του (τι νομιζεις οτι τυχαια ειμαστε η πρωτοι στην ευρωπη σε προπελες) αλλα και η ξεχωριστη οψη του GS λες να αφησε ασυγκινητους καποιους???? Απόσπασμα:
Και μην πας να μου πεις πραγματα αυτονοητα...τα γνωριζω πριν απο σενα!!! Πως ειναι δυνατον το μεταλλο ενος αεροψυκτου να ειναι φτηνοτερο απο ενος υδροψυκτου οταν το πρωτο εχει να αντιμετωπισει θερμικα φορτια πολλαπλασια του υδροψυκτου?? αυτο το κανει....''ετη φωτος μακρια''? Σου υπενθυμιζω οτι αεροψυκτες ηταν οι μοτοσυκλετες μεχρι το 1985, οποταν ειναι γνωστη αυτη η τεχνολογια εν πρωτοις!!!! Για πες μου τωρα κι εσυ , εν δευτεροις, μεταξυ δυο πανομοιοτυπων κινητηρων, ιδιων κυβικων, ιδιας διαταξης, ιδιας αρχιτεκτονικης......ΠΑΝΟΜΙΟΤΥΠΟΙ.......με μια διαφορα ομως, ο ενας αεροψυκτος και ο αλλος υδροψυκτος......ποιος θα εχει δυνατοτητες για αυξημενη ιπποδυναμη/ροπη??? Ετσι ισως καταλαβεις γιατι ο 1000αρης του βαραντερο φτανει τα 164 άλογα και τα 11 κιλα ροπης (VTR SP2) και ο μποξερ 1200 της GS τα 110 μαξ σε οποιο μοντελο της εταιρειας φοριεται!!!!!!! Οτι εκκεντροφορους του φορεσεις, οτι διαχειριση καυσιμου και να κανεις, οτι εξατμιση και να βαλεις αντε να παρει 10 ιππους μαξ!!!! Ξερεις γιατι!!!!! Θερμοδυναμικη αποδοση λεγεται!! οσο καλυτερη ειναι η μετατροπη της παραγομενης θερμοκρασιας σε εργο τοσο περισσοτερη δυναμη θα παρεις!!! και αυτο κανεις αεροψυκτος δεν μπορει να το κανει!!! Διοτι απλα μεγαλο μερος αυτης της θερμοκρασιας διαχέεται στον αερα!!! Ετσι θα εξηγησεις και την μειωμενη αποδση ενος αεροψυκτου μετα απο συνεχη κυκλοφορια στην κινηση!!! Απο τα 100 ζητημα ειναι να μεινουν τα 70!!!! Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος!! Ισως ετσι καταλαβεις γιατι τα Τανκς ειναι και αυτα υδροψυκτα!!! Λες να μην ηθελαν να ξεφορτωθουν το εξτρα βαρος του νερου? Πριν απαντησεις βεβιασμενα ρωτα να μαθεις!!! κι ασε τις ανεμογεννητριες και τις σταθερες γεννητριες κατα μερους.....αλλο τα μηλα άλλο τα αχλαδια.....το κοινο τους στοιχειο ειναι οτι και τα δυο ειναι φρουτα!!! Αν ειχες ταξιδεψει στην ιαπωνια θα ηξερες, εφοσον ασχολιοσουνα, οτι υπαρχουν γεννητριες με πολυ περισσότερα KwA οι οποιες διατηρουν τα εργοστασια εν λειτουργια μετα απο διακοπη ρευματος εν ωρα σεισμου!! Ξερεις τι σεισμους εχει αυτη η χωρα!!!!! θα ηξερες ακομη οτι η εισαγωγη τετοιων βαρεων μηχανηματων στην ΕΕ φορολογειται ανελεητα αφου υπαρχει η ευρωπαικη Deutz (κι αλλες γαλλικες) και δεν υπαρχει γιαπωνεζικο εργοστασιο κατασκευης τους στην Ευρωπη οπως π.χ των αυτοκινητων/μοτοσυκλετων!!! οσο για τα αγροτικα μηχανηματα θα ηξερες, αν ειχες παει στην Ιαπωνια ¨η αν ειχες ανοιξει κανενα σαιτ να μαθεις, οτι η χωρα αυτη ΔΕΝ εχει αγροτια τετοια που να δικαιολογει....αγροτες!! μολις το 1-3% του εδαφους της καλλιεργειται αφου ως γνωστον το 95% τυο εδαφους ειναι ηφαιστειογενη πετρα!!! και ως γνωστον στις πετρες δεν φυτρωνει τιποτε!! ολα τα αγροτικα-ζωικα προιοντα ειναι εισαγομενα απο απεναντι.....Κινα, Βιετναμ, Καμποτζη!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Σημ. Το Triumph Sprint 955i που εχεις, για πες μας τι ευρωπαικο εχει επανω του?????? Γιατι εγω θα σου απαρυθμισω τι γιαπωνεζικο εχει, κι απο ποιο εργοστασιο ειναι το καθενα!! αρχισε απο τα φρενα!!!!!! Last edited by GeorgeP; 16-09-2010 at 22:52. |
#177
|
|||
|
|||
![]()
στα σκαπτικά μηχανήματα έργων,που οι Ιάπωνες έχουν βγάλει καλά εργαλεία και έχει βρομίσει η ελληνική αγορά απο χιτάτσι-μιτσουμπίση-κουμάτσου δεν υπάρχει ανελέητη φορολόγηση λόγω ανταγωνιστών?
|
#178
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Συμφωνω μαζι σου 100%. Απόσπασμα:
![]() Απόσπασμα:
![]() Μπραβο στην BMW,εκανε τους παντες να ζουν στην σκια της............!!! ![]() ![]() Και κατι αλλο φιλαρακι. Μπας και μπερδεψες τα GSXR 750-1100 με τα Boeing? Τα σουζουκι ηταν ελαιοψυκτα οχι τα BOEING: Mοτοσυκλετες τα πρωτα,αεροπλανα τα δευτερα με κινητηρες General Εlectric και ενιοτε με Pratt&Whitney,αξονικους !!! ![]() Μην γραφεις ανακριβειες γιατι τριγυρναω στο φορουμ και εγω ![]() ![]() Μου θες και πτυχιο PART 66............. ![]() |
#179
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Στην Αθηνα ζουνε τα παιδια. Τα Vaquum που εχει η εταιρια μας για να βγαζει την αμμο της αμμοβολης απο 30 μετρα βαθος μεσα στο αμπαρι δουλευουν με κινητηρες FORD αμερικανικους υδροψυκτους(εχουνε προβληματακια) και 2 απο αυτα με κινητηρες αεροψυκτους Deutz(γαιδουρια και οικονομικοι στο καυσιμο) |
#180
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=GeorgeP;213290]Οταν μεχρι το 2003 η GS πουλαγε 300 κομματια τον χρονο και το βαρα 1200 (δες τα στοιχεια ειανι στο διαδυκτιο) και μετα εγινε το αναποδο τι νομιζεις οτι εγινε? η διαφημιση του ''unstoppable'' με ωραιες φωτογραφιες και βιντεο σε καθε γωνια του νετ (οταν απο την άλλη μερια υπηρχε το απολυτο 0), τα προγραμματα χρηματοδοτησης (οταν επισης απο την άλλη μερια υπηρχε το απολυτο 0), η ΄΄τρελα'' του ελληνα να αποκτησει μια προπελα στην ζωη του (τι νομιζεις οτι τυχαια ειμαστε η πρωτοι στην ευρωπη σε προπελες) αλλα και η ξεχωριστη οψη του GS λες να αφησε ασυγκινητους καποιους????[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Ειχε κατι να διαφημισει η honda? μαλλον το οτι το εκανε ψεκαστο και εβαλε abs μετα το 2004-5 ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 16:13 |
διακοπες κατα το ανοιγμα του γκαζιου... | ace_gln | Τεχνικά θέματα διάφορα | 18 | 30-03-2010 12:05 |
Πρόβλημα κατά την εκκίνηση. (R 1200 GS) | alx_k | Τεχνικά θέματα διάφορα | 30 | 19-02-2010 16:37 |
μαμα εξατμιση απο gs 1200 που θα παρω την δευτερα | L3f | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 6 | 06-10-2009 00:44 |
εκπτωσεις στα μετρα κατα του καπνισματος | Alext | Χιούμορ | 13 | 29-06-2009 23:48 |