Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Βασιλειε δεν παραφερομαι..........
Τα σωληνακια κοινως μαρκουτσια σωστα-σωστοτατα δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις οπως τις περιγραφεις.
Τα λαστιχενια μαρκουτσια δεν ειναι ακριβως μονον λαστιχενια (εχουν μεταλικο πλεγμα στο εσωτερικο τους) και θεωρητικα αν δεν τα βλεπει ο ηλιος, ο αερα και η θαλασσα ακινητα 10 ωρες την ημερα δεν θελουν ποτε αλλαγη! Και γιαυτο δεν συνισταται απο κανεναν κατσκευαστη οποιουδηποτε οχηματος (πλην αεροπλανων) η αλλαγη τους ποτε!
Αυτο που κανουν οι κατασκευαστες ειναι στο φυλλο περι συντηρησης του βιβλιου χρησης να συνιστουν περιοδικο ελεγχο στα φρενα ΓΕΝΙΚΑ κι οχι οποιαδηποτε αλαλγη σε κανεναν σημειο τους! Αυτος ο ελεγχος αν γινεται σωστα θα μαρτυρησει διαρροη (σπανιοτατα) και κυριως σκασιματα στην επιφανεια του μαρκουτσιου τα οποια με την σειρα τους θα επεκταθουν στο μεταλλικο σκελετο τους με αποτελεσμα δακρυσμα κι απωλεια υγρων! Μιλαμε για χρονια πολλααααααααα! σκεψου οτι το Χιουνται Αξεντ του '95 που διαθετω με 122000κμ δεν εχει αλλαξει ποτε μαρκουτσια και τα ελεγχω προσωπικα ο ιδιος καθε 10000κμ!!!! Παιζει ρολο βεβαια και η ποιοτητα υπαρχουν μαρκουτσια με 10ε τα 18εκατοστα υπαρχουν και μαρκουτσια με 35ε τα 18εκατοστα αυτοκινητου παντα (τα ιδια ειναι και στις μοτο). Αν το μαρκουτσι στα 3-5 χρονια θελει αλλαγη ειναι κακη ποιοτητα, στα 6-10 μεση ποιοτητα και πανω απο 10 αριστη ποιοτητα!! Στις μοτοσυκλετες βαζουν συνηθως την αριστη ποιοτητα!
|
Σε ολες τις γιαπονεζικες μηχανες που ειχα ο κατασκευαστης συνηστουσε αλλαγη σωληνακιων φρενων καθε 4 χρονια (στο service manual του V-Strom στην σελιδα 22, του TDM 850 σελ.58, του DR800S σελ.21. Μονο η BMW παραλειπει αυτη την τοσο σημαντικη προειδοποηση, δειχνοντας εγκληματικη αμελεια κατα την γνωμη μου!