GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Αγγελίες > Ζήτηση

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #51  
Παλιό 30-08-2011, 16:46
Doc Ο/Η Doc βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Σαρωνίδα
Μηνύματα: 421
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

νομίζω ότι πολλοί από εσάς τραβάτε τα σχοινιά στα άκρα, οι γνώμες παρά είναι απόλυτες...

δεν υπάρχει μέση, λογική οδός?

ένας ζητάει να αλλάζονται μισές μηχανές προληπτικά, ο άλλος δεν αποδέχεται καθόλου την προληπτική αντικατάσταση..

λοιπόν, κάτι αλλάζουμε όντως προληπτικά και κάτι όχι, εκτός εάν αναγκαστούμε είτε λόγω βλάβης είτε διότι είδαμε/προσέξαμε κάποια ζημιά ότι ξεκινά

η BMW λέει για ορισμένα πράγματα το πότε αλλάζονται και μάλιστα όπως το λέμε, προληπτικά, π.χ. ιμάντας κάθε 40.000 χλμ. κ.ο.κ.

σε άλλα ΔΕΝ λέει, δεν είναι στα καθιερωμένα ή υποχρεωτικά να αλλαχτεί και μεταξύ αυτόν είναι και ο άξονας

δεν υπάρχει οδηγία από το εργοστάσιο, εάν και πότε να αλλαχτεί, οπότε γνώμες περί ετών και περί χιλιομέτρων ανήκουν στην σφαίρα ράδιο αρβύλα

[μεταξύ μας, χθες μου είπε μηχανικός, ότι εξαρτάται τόσο πολύ από την χρήση, που στις σούζες έρχεται ο αναβάτης ακόμα μέσα στην εγγύηση, οπότε εγώ με την ταλαιπωρία την λογική που τρώει ο άξονας στα εκτός δρόμου πάλι καλά άντεξε. όταν κάποιος άλλος έχει την μηχανή μόνο για άσφαλτο και ήπια χρήση, πολύ πιθανό να μην έχει πρόβλημα ποτέ. Λογικά η δική μου χρήση είναι είναι ένας μέσος όρος, για αυτό μετά από 130.000 χλμ παρέδωσε ψυχή]

εάν σκεφτώ, ότι σύνολο είχα δύο βλάβες, μία φορά το γνωστό ταχυσύνδεσμο βενζίνης και τώρα τον άξονα, είμαι πολύ ικανοποιημένος, γιατί ουκ ολίγα ταξίδια ήμουν υπερφορτωμένος και σε εκτός δρόμου και σίγουρα η μηχανή άντεξε με το παραπάνω τα αναμενόμενα
[α!, μην ξεχάσω και δύο μπαταρίες!]

τώρα αν δείτε το φόρτωμα για την Σκωτία [και ο Jefe ανέβασε πολλές φωτό] η Mobile Care πρέπει να είναι ευχαριστημένη, που ο άξονας άντεξε τόσο δρόμο και έπαθε βλάβη μία εβδομάδα μετά την επιστροφή στα πάτρια εδάφη [ή μάλλον αυτό φταίει! το ταξίδι με την χονδρή! θα πω στην γυναλίκα μου να κάνει λίγο κράτη με το φαγητό, αφού μου χάλασε την μηχανή! ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Attached Images
File Type: jpg 80 - Copy.jpg (52.5 KB, 39 views)
File Type: jpg P3130010.jpg (67.4 KB, 37 views)
File Type: jpg P3210024.jpg (93.7 KB, 39 views)
File Type: jpg P3190098.jpg (65.0 KB, 40 views)
File Type: jpg P3210034.jpg (62.6 KB, 39 views)
File Type: jpg P3140017.jpg (55.2 KB, 40 views)
File Type: jpg DSC02241.jpg (69.2 KB, 39 views)
File Type: jpg DSC02260.jpg (47.6 KB, 37 views)
File Type: jpg IMG_0039cr.jpg (80.3 KB, 40 views)
File Type: jpg P3230048.jpg (89.8 KB, 37 views)

Last edited by Doc; 30-08-2011 at 16:52.
Reply With Quote
  #52  
Παλιό 30-08-2011, 16:47
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Στις μοτοσυκλετες βαζουν συνηθως την αριστη ποιοτητα!
Τώρα το έθεσες σωστά φίλε.
Εμείς έχουμε μοτοσυκλέτες και αυτοί bmw.
Τώρα κατάλαβα τη διαφορά
Reply With Quote
  #53  
Παλιό 30-08-2011, 17:06
poderosa Ο/Η poderosa βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1100GS - YAMAHA TTR250RAID
Μηνύματα: 32
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Βασιλειε δεν παραφερομαι..........

Τα σωληνακια κοινως μαρκουτσια σωστα-σωστοτατα δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις οπως τις περιγραφεις.
Τα λαστιχενια μαρκουτσια δεν ειναι ακριβως μονον λαστιχενια (εχουν μεταλικο πλεγμα στο εσωτερικο τους) και θεωρητικα αν δεν τα βλεπει ο ηλιος, ο αερα και η θαλασσα ακινητα 10 ωρες την ημερα δεν θελουν ποτε αλλαγη! Και γιαυτο δεν συνισταται απο κανεναν κατσκευαστη οποιουδηποτε οχηματος (πλην αεροπλανων) η αλλαγη τους ποτε!
Αυτο που κανουν οι κατασκευαστες ειναι στο φυλλο περι συντηρησης του βιβλιου χρησης να συνιστουν περιοδικο ελεγχο στα φρενα ΓΕΝΙΚΑ κι οχι οποιαδηποτε αλαλγη σε κανεναν σημειο τους! Αυτος ο ελεγχος αν γινεται σωστα θα μαρτυρησει διαρροη (σπανιοτατα) και κυριως σκασιματα στην επιφανεια του μαρκουτσιου τα οποια με την σειρα τους θα επεκταθουν στο μεταλλικο σκελετο τους με αποτελεσμα δακρυσμα κι απωλεια υγρων! Μιλαμε για χρονια πολλααααααααα! σκεψου οτι το Χιουνται Αξεντ του '95 που διαθετω με 122000κμ δεν εχει αλλαξει ποτε μαρκουτσια και τα ελεγχω προσωπικα ο ιδιος καθε 10000κμ!!!! Παιζει ρολο βεβαια και η ποιοτητα υπαρχουν μαρκουτσια με 10ε τα 18εκατοστα υπαρχουν και μαρκουτσια με 35ε τα 18εκατοστα αυτοκινητου παντα (τα ιδια ειναι και στις μοτο). Αν το μαρκουτσι στα 3-5 χρονια θελει αλλαγη ειναι κακη ποιοτητα, στα 6-10 μεση ποιοτητα και πανω απο 10 αριστη ποιοτητα!! Στις μοτοσυκλετες βαζουν συνηθως την αριστη ποιοτητα!
Σε ολες τις γιαπονεζικες μηχανες που ειχα ο κατασκευαστης συνηστουσε αλλαγη σωληνακιων φρενων καθε 4 χρονια (στο service manual του V-Strom στην σελιδα 22, του TDM 850 σελ.58, του DR800S σελ.21. Μονο η BMW παραλειπει αυτη την τοσο σημαντικη προειδοποηση, δειχνοντας εγκληματικη αμελεια κατα την γνωμη μου!
Reply With Quote
  #54  
Παλιό 30-08-2011, 17:14
aeriko Ο/Η aeriko βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 4,585
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Doc Εμφάνιση μηνυμάτων
νομίζω ότι πολλοί από εσάς τραβάτε τα σχοινιά στα άκρα, οι γνώμες παρά είναι απόλυτες...

δεν υπάρχει μέση, λογική οδός?

ένας ζητάει να αλλάζονται μισές μηχανές προληπτικά, ο άλλος δεν αποδέχεται καθόλου την προληπτική αντικατάσταση..

λοιπόν, κάτι αλλάζουμε όντως προληπτικά και κάτι όχι, εκτός εάν αναγκαστούμε είτε λόγω βλάβης είτε διότι είδαμε/προσέξαμε κάποια ζημιά ότι ξεκινά

η BMW λέει για ορισμένα πράγματα το πότε αλλάζονται και μάλιστα όπως το λέμε, προληπτικά, π.χ. ιμάντας κάθε 40.000 χλμ. κ.ο.κ.

σε άλλα ΔΕΝ λέει, δεν είναι στα καθιερωμένα ή υποχρεωτικά να αλλαχτεί και μεταξύ αυτόν είναι και ο άξονας

δεν υπάρχει οδηγία από το εργοστάσιο, εάν και πότε να αλλαχτεί, οπότε γνώμες περί ετών και περί χιλιομέτρων ανήκουν στην σφαίρα ράδιο αρβύλα

[μεταξύ μας, χθες μου είπε μηχανικός, ότι εξαρτάται τόσο πολύ από την χρήση, που στις σούζες έρχεται ο αναβάτης ακόμα μέσα στην εγγύηση, οπότε εγώ με την ταλαιπωρία την λογική που τρώει ο άξονας στα εκτός δρόμου πάλι καλά άντεξε. όταν κάποιος άλλος έχει την μηχανή μόνο για άσφαλτο και ήπια χρήση, πολύ πιθανό να μην έχει πρόβλημα ποτέ. Λογικά η δική μου χρήση είναι είναι ένας μέσος όρος, για αυτό μετά από 130.000 χλμ παρέδωσε ψυχή]

εάν σκεφτώ, ότι σύνολο είχα δύο βλάβες, μία φορά το γνωστό ταχυσύνδεσμο βενζίνης και τώρα τον άξονα, είμαι πολύ ικανοποιημένος, γιατί ουκ ολίγα ταξίδια ήμουν υπερφορτωμένος και σε εκτός δρόμου και σίγουρα η μηχανή άντεξε με το παραπάνω τα αναμενόμενα
[α!, μην ξεχάσω και δύο μπαταρίες!]

τώρα αν δείτε το φόρτωμα για την Σκωτία [και ο Jefe ανέβασε πολλές φωτό] η Mobile Care πρέπει να είναι ευχαριστημένη, που ο άξονας άντεξε τόσο δρόμο και έπαθε βλάβη μία εβδομάδα μετά την επιστροφή στα πάτρια εδάφη [ή μάλλον αυτό φταίει! το ταξίδι με την χονδρή! θα πω στην γυναλίκα μου να κάνει λίγο κράτη με το φαγητό, αφού μου χάλασε την μηχανή! ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Κατά την άποψή μου η απάντηση συνειδητοποιημένου ιδιοκτήτη μοτοσυκλέτας, που ξέρει τι έχει, τι απαιτεί, τι κέρδισε και τι τον περιμένει.
Reply With Quote
  #55  
Παλιό 30-08-2011, 17:37
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από poderosa Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε ολες τις γιαπονεζικες μηχανες που ειχα ο κατασκευαστης συνηστουσε αλλαγη σωληνακιων φρενων καθε 4 χρονια (στο service manual του V-Strom στην σελιδα 22, του TDM 850 σελ.58, του DR800S σελ.21. Μονο η BMW παραλειπει αυτη την τοσο σημαντικη προειδοποηση, δειχνοντας εγκληματικη αμελεια κατα την γνωμη μου!
Στα 6 χοντα (3 αφρικα και 3 βαραντερο) μου ποτε και σε κανενα!! Εχω τα βιβλια τους (rider manual & shop manual) πουθενα δεν αναφερεται κατι τετοιο! Ουτε στα αυτοκινητα μου!
Reply With Quote
  #56  
Παλιό 30-08-2011, 17:56
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από aeriko Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατά την άποψή μου η απάντηση συνειδητοποιημένου ιδιοκτήτη μοτοσυκλέτας, που ξέρει τι έχει, τι απαιτεί, τι κέρδισε και τι τον περιμένει.

Μπραβο στους χρηστες των μοτο!
Οχι στους ακινητους κριτες με τα αξιοπιστα μη αξιοποιημενα!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΦΙΛΕ!!
Reply With Quote
  #57  
Παλιό 30-08-2011, 18:03
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Ι
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Doc Εμφάνιση μηνυμάτων
για αυτό μετά από 130.000 χλμ παρέδωσε ψυχή
Κύριοι σας έχει απάντηση ο άνθρωπος ......!!!
Reply With Quote
  #58  
Παλιό 30-08-2011, 18:23
frits Ο/Η frits βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αχαρνές
Μoto: BMW R1200 GS 2005 YAMAHA TTR 250
Μηνύματα: 6,620
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Αυτό που έχει σημασία για μένα είναι αν πριν την εκδήλωση της ζημιάς σου είχε δώσει κάποιες ενδείξεις που είτε δεν τις κατάλαβες εκείνη την ώρα αλλά τώρα ξέρεις τι ήταν είτε τις κατάλαβες και δεν έδωσες σημασία, καθαρά στην λογική της πρόληψης πρώτα από όλα ενός πιθανού ατυχήματος και μετά αποφυγής της ταλαιπωρίας....

Όσο για τα υπόλοιπα είναι θέμα στατιστικής...δεν υπάρχει μηχανή μου να μην χαλάει....
Reply With Quote
  #59  
Παλιό 30-08-2011, 18:35
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από poderosa Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε ολες τις γιαπονεζικες μηχανες που ειχα ο κατασκευαστης συνηστουσε αλλαγη σωληνακιων φρενων καθε 4 χρονια ..



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα 6 χοντα (3 αφρικα και 3 βαραντερο) μου ποτε και σε κανενα!! Εχω τα βιβλια τους (rider manual & shop manual) πουθενα δεν αναφερεται κατι τετοιο! Ουτε στα αυτοκινητα μου!
GeorgeP καλό είναι ρίχνεις μια ματιά στα manuals που αναφέρεσαι πριν γράφεις τις ανακρίβειες που επανειλημμένα γράφεις και ουδείς έχει την όρεξη να σε διορθώνει συνέχεια.

Αναγνωρίζεις από που είναι το παρακάτω;
Αν όχι, ευχαρίστως να σου πω ότι είναι από το HONDA XL1000V.



Deterioration, crack, damage ή signs of leakage, καταλαβαίνεις τι σημαίνουν; Είναι απίθανο σε ένα υλικό εύκαμπτο να φθαρεί μετά από χρόνια χρήση;

REPLACE που γράφει ο poderosa παραπάνω καταλαβαίνεις τι θα πει;;; Πρέπει να σου πει και σε πόσα χρόνια, σε 4 ή 8; Αν σε 2 χρόνια δεις το σωληνάκι φθαρμένο, να έχει κρακ ή να στάζει, θα πεις, α εγώ δεν το αλλάζω, δε μου λέει σε πόσα χρόνια πρέπει να το αλλάξω...
Reply With Quote
  #60  
Παλιό 30-08-2011, 18:59
GregoryA Ο/Η GregoryA βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Mytilene,Lesvos
Μoto: Honda ST1300 Pan European
Μηνύματα: 369
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
GeorgeP καλό είναι ρίχνεις μια ματιά στα manuals που αναφέρεσαι πριν γράφεις τις ανακρίβειες που επανειλημμένα γράφεις και ουδείς έχει την όρεξη να σε διορθώνει συνέχεια.

Αναγνωρίζεις από που είναι το παρακάτω;
Αν όχι, ευχαρίστως να σου πω ότι είναι από το HONDA XL1000V.



Deterioration, crack, damage ή signs of leakage, καταλαβαίνεις τι σημαίνουν; Είναι απίθανο σε ένα υλικό εύκαμπτο να φθαρεί μετά από χρόνια χρήση;

REPLACE που γράφει ο poderosa παραπάνω καταλαβαίνεις τι θα πει;;; Πρέπει να σου πει και σε πόσα χρόνια, σε 4 ή 8; Αν σε 2 χρόνια δεις το σωληνάκι φθαρμένο, να έχει κρακ ή να στάζει, θα πεις, α εγώ δεν το αλλάζω, δε μου λέει σε πόσα χρόνια πρέπει να το αλλάξω...
Αλλα διαβαζετε , αλλα μεταφράζετε!!!!!!
Αλλο να συστήνει ο κατασκευαστής για αλλαγή κάθε 4 χρόνια και αλλό να γράφει οταν εχει φθορά κάτι να το αλλάζεις!!!!! Εντελώς διαφορετικά πράγματα!!!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:16.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!