![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τα σωληνακια κοινως μαρκουτσια σωστα-σωστοτατα δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις οπως τις περιγραφεις. Τα λαστιχενια μαρκουτσια δεν ειναι ακριβως μονον λαστιχενια (εχουν μεταλικο πλεγμα στο εσωτερικο τους) και θεωρητικα αν δεν τα βλεπει ο ηλιος, ο αερα και η θαλασσα ακινητα 10 ωρες την ημερα δεν θελουν ποτε αλλαγη! Και γιαυτο δεν συνισταται απο κανεναν κατσκευαστη οποιουδηποτε οχηματος (πλην αεροπλανων) η αλλαγη τους ποτε! Αυτο που κανουν οι κατασκευαστες ειναι στο φυλλο περι συντηρησης του βιβλιου χρησης να συνιστουν περιοδικο ελεγχο στα φρενα ΓΕΝΙΚΑ κι οχι οποιαδηποτε αλαλγη σε κανεναν σημειο τους! Αυτος ο ελεγχος αν γινεται σωστα θα μαρτυρησει διαρροη (σπανιοτατα) και κυριως σκασιματα στην επιφανεια του μαρκουτσιου τα οποια με την σειρα τους θα επεκταθουν στο μεταλλικο σκελετο τους με αποτελεσμα δακρυσμα κι απωλεια υγρων! Μιλαμε για χρονια πολλααααααααα! σκεψου οτι το Χιουνται Αξεντ του '95 που διαθετω με 122000κμ δεν εχει αλλαξει ποτε μαρκουτσια και τα ελεγχω προσωπικα ο ιδιος καθε 10000κμ!!!! Παιζει ρολο βεβαια και η ποιοτητα υπαρχουν μαρκουτσια με 10ε τα 18εκατοστα υπαρχουν και μαρκουτσια με 35ε τα 18εκατοστα αυτοκινητου παντα (τα ιδια ειναι και στις μοτο). Αν το μαρκουτσι στα 3-5 χρονια θελει αλλαγη ειναι κακη ποιοτητα, στα 6-10 μεση ποιοτητα και πανω απο 10 αριστη ποιοτητα!! Στις μοτοσυκλετες βαζουν συνηθως την αριστη ποιοτητα! Last edited by GeorgeP; 30-08-2011 at 16:06. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αλλά για να σε τιμωρήσω, δεν θα σου δώσω βόλτα το 1150... υστ. που είσαι εσύ αγαπητέ? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το 1150? καλα αν μου το δωσεις, λεω αν, να παρεις το βαραδερο μου και να με ακολουθεις, αν συμβει κατι να με τραβηξεις!! Να αισθανομαι ασφαλης Κωστα μου!!!! ![]() Υ.Γ. ημουν στην Μανη για λιγες μερες! Last edited by GeorgeP; 30-08-2011 at 16:36. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Oι Μανιάτες είναι όλοι εκεί?
Κάπου άκουσα ότι σαν πήγες Μάνη, οι κάτοικοι εκεί, έφυγαν ...ομαδικά ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Τώρα το έθεσες σωστά φίλε.
Εμείς έχουμε μοτοσυκλέτες και αυτοί bmw. Τώρα κατάλαβα τη διαφορά ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Αναγνωρίζεις από που είναι το παρακάτω; Αν όχι, ευχαρίστως να σου πω ότι είναι από το HONDA XL1000V. ![]() Deterioration, crack, damage ή signs of leakage, καταλαβαίνεις τι σημαίνουν; Είναι απίθανο σε ένα υλικό εύκαμπτο να φθαρεί μετά από χρόνια χρήση; REPLACE που γράφει ο poderosa παραπάνω καταλαβαίνεις τι θα πει;;; Πρέπει να σου πει και σε πόσα χρόνια, σε 4 ή 8; Αν σε 2 χρόνια δεις το σωληνάκι φθαρμένο, να έχει κρακ ή να στάζει, θα πεις, α εγώ δεν το αλλάζω, δε μου λέει σε πόσα χρόνια πρέπει να το αλλάξω... |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αλλο να συστήνει ο κατασκευαστής για αλλαγή κάθε 4 χρόνια και αλλό να γράφει οταν εχει φθορά κάτι να το αλλάζεις!!!!! Εντελώς διαφορετικά πράγματα!!!!! ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Ok, ότι πεις.
|
![]() |
|
|