GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Αγγελίες > Ζήτηση

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 30-08-2011, 16:02
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
Παραφέρεσαι Γιώργη........
δεν μπορώ να απαιτώ να έχει την ίδια πίεση το ελαστικό σωληνάκι των υδραυλικών φρένων μετά από 10 χρόνια χρήσης έστω κι αν αλλάζω τα υγρά κάθε 2 χρόνια......κάπου θα προτείνει ο Γερμανός μια αλλαγή προληπτικά για παν ενδεχώμενο...........
το κάνουν κι άλλοι αυτό ???? δεν ξέρω, ρωτάω...
Βασιλειε δεν παραφερομαι..........

Τα σωληνακια κοινως μαρκουτσια σωστα-σωστοτατα δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις οπως τις περιγραφεις.
Τα λαστιχενια μαρκουτσια δεν ειναι ακριβως μονον λαστιχενια (εχουν μεταλικο πλεγμα στο εσωτερικο τους) και θεωρητικα αν δεν τα βλεπει ο ηλιος, ο αερα και η θαλασσα ακινητα 10 ωρες την ημερα δεν θελουν ποτε αλλαγη! Και γιαυτο δεν συνισταται απο κανεναν κατσκευαστη οποιουδηποτε οχηματος (πλην αεροπλανων) η αλλαγη τους ποτε!
Αυτο που κανουν οι κατασκευαστες ειναι στο φυλλο περι συντηρησης του βιβλιου χρησης να συνιστουν περιοδικο ελεγχο στα φρενα ΓΕΝΙΚΑ κι οχι οποιαδηποτε αλαλγη σε κανεναν σημειο τους! Αυτος ο ελεγχος αν γινεται σωστα θα μαρτυρησει διαρροη (σπανιοτατα) και κυριως σκασιματα στην επιφανεια του μαρκουτσιου τα οποια με την σειρα τους θα επεκταθουν στο μεταλλικο σκελετο τους με αποτελεσμα δακρυσμα κι απωλεια υγρων! Μιλαμε για χρονια πολλααααααααα! σκεψου οτι το Χιουνται Αξεντ του '95 που διαθετω με 122000κμ δεν εχει αλλαξει ποτε μαρκουτσια και τα ελεγχω προσωπικα ο ιδιος καθε 10000κμ!!!! Παιζει ρολο βεβαια και η ποιοτητα υπαρχουν μαρκουτσια με 10ε τα 18εκατοστα υπαρχουν και μαρκουτσια με 35ε τα 18εκατοστα αυτοκινητου παντα (τα ιδια ειναι και στις μοτο). Αν το μαρκουτσι στα 3-5 χρονια θελει αλλαγη ειναι κακη ποιοτητα, στα 6-10 μεση ποιοτητα και πανω απο 10 αριστη ποιοτητα!! Στις μοτοσυκλετες βαζουν συνηθως την αριστη ποιοτητα!

Last edited by GeorgeP; 30-08-2011 at 16:06.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 30-08-2011, 16:15
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
...Μιλαμε για χρονια πολλααααααααα! σκεψου οτι το Χιουνται Αξεντ του '95 που διαθετω με 122000κμ δεν εχει αλλαξει ποτε μαρκουτσια και τα ελεγχω προσωπικα ο ιδιος καθε 10000κμ!!!! Παιζει ρολο βεβαια και η ποιοτητα υπαρχουν μαρκουτσια με 10ε τα 18εκατοστα υπαρχουν και μαρκουτσια με 35ε τα 18εκατοστα αυτοκινητου παντα (τα ιδια ειναι και στις μοτο). Αν το μαρκουτσι στα 3-5 χρονια θελει αλλαγη ειναι κακη ποιοτητα, στα 6-10 μεση ποιοτητα και πανω απο 10 αριστη ποιοτητα!! Στις μοτοσυκλετες βαζουν συνηθως την αριστη ποιοτητα!
Γιώργο για μαρκούτσια μιλάμε, δεν μιλάμε για κινητήρα!!
Αλλά για να σε τιμωρήσω, δεν θα σου δώσω βόλτα το 1150...

υστ. που είσαι εσύ αγαπητέ?
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 30-08-2011, 16:34
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_366 Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο για μαρκούτσια μιλάμε, δεν μιλάμε για κινητήρα!!
Αλλά για να σε τιμωρήσω, δεν θα σου δώσω βόλτα το 1150...

υστ. που είσαι εσύ αγαπητέ?
μιλησα εγω για κινητρα?????
Το 1150? καλα αν μου το δωσεις, λεω αν, να παρεις το βαραδερο μου και να με ακολουθεις, αν συμβει κατι να με τραβηξεις!! Να αισθανομαι ασφαλης Κωστα μου!!!!

Υ.Γ. ημουν στην Μανη για λιγες μερες!

Last edited by GeorgeP; 30-08-2011 at 16:36.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 30-08-2011, 16:38
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων

Υ.Γ. ημουν στην Μανη για λιγες μερες!
Oι Μανιάτες είναι όλοι εκεί?
Κάπου άκουσα ότι σαν πήγες Μάνη, οι κάτοικοι εκεί, έφυγαν ...ομαδικά
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 30-08-2011, 16:47
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Στις μοτοσυκλετες βαζουν συνηθως την αριστη ποιοτητα!
Τώρα το έθεσες σωστά φίλε.
Εμείς έχουμε μοτοσυκλέτες και αυτοί bmw.
Τώρα κατάλαβα τη διαφορά
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 30-08-2011, 17:06
poderosa Ο/Η poderosa βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1100GS - YAMAHA TTR250RAID
Μηνύματα: 32
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Βασιλειε δεν παραφερομαι..........

Τα σωληνακια κοινως μαρκουτσια σωστα-σωστοτατα δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις οπως τις περιγραφεις.
Τα λαστιχενια μαρκουτσια δεν ειναι ακριβως μονον λαστιχενια (εχουν μεταλικο πλεγμα στο εσωτερικο τους) και θεωρητικα αν δεν τα βλεπει ο ηλιος, ο αερα και η θαλασσα ακινητα 10 ωρες την ημερα δεν θελουν ποτε αλλαγη! Και γιαυτο δεν συνισταται απο κανεναν κατσκευαστη οποιουδηποτε οχηματος (πλην αεροπλανων) η αλλαγη τους ποτε!
Αυτο που κανουν οι κατασκευαστες ειναι στο φυλλο περι συντηρησης του βιβλιου χρησης να συνιστουν περιοδικο ελεγχο στα φρενα ΓΕΝΙΚΑ κι οχι οποιαδηποτε αλαλγη σε κανεναν σημειο τους! Αυτος ο ελεγχος αν γινεται σωστα θα μαρτυρησει διαρροη (σπανιοτατα) και κυριως σκασιματα στην επιφανεια του μαρκουτσιου τα οποια με την σειρα τους θα επεκταθουν στο μεταλλικο σκελετο τους με αποτελεσμα δακρυσμα κι απωλεια υγρων! Μιλαμε για χρονια πολλααααααααα! σκεψου οτι το Χιουνται Αξεντ του '95 που διαθετω με 122000κμ δεν εχει αλλαξει ποτε μαρκουτσια και τα ελεγχω προσωπικα ο ιδιος καθε 10000κμ!!!! Παιζει ρολο βεβαια και η ποιοτητα υπαρχουν μαρκουτσια με 10ε τα 18εκατοστα υπαρχουν και μαρκουτσια με 35ε τα 18εκατοστα αυτοκινητου παντα (τα ιδια ειναι και στις μοτο). Αν το μαρκουτσι στα 3-5 χρονια θελει αλλαγη ειναι κακη ποιοτητα, στα 6-10 μεση ποιοτητα και πανω απο 10 αριστη ποιοτητα!! Στις μοτοσυκλετες βαζουν συνηθως την αριστη ποιοτητα!
Σε ολες τις γιαπονεζικες μηχανες που ειχα ο κατασκευαστης συνηστουσε αλλαγη σωληνακιων φρενων καθε 4 χρονια (στο service manual του V-Strom στην σελιδα 22, του TDM 850 σελ.58, του DR800S σελ.21. Μονο η BMW παραλειπει αυτη την τοσο σημαντικη προειδοποηση, δειχνοντας εγκληματικη αμελεια κατα την γνωμη μου!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 30-08-2011, 17:37
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από poderosa Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε ολες τις γιαπονεζικες μηχανες που ειχα ο κατασκευαστης συνηστουσε αλλαγη σωληνακιων φρενων καθε 4 χρονια (στο service manual του V-Strom στην σελιδα 22, του TDM 850 σελ.58, του DR800S σελ.21. Μονο η BMW παραλειπει αυτη την τοσο σημαντικη προειδοποηση, δειχνοντας εγκληματικη αμελεια κατα την γνωμη μου!
Στα 6 χοντα (3 αφρικα και 3 βαραντερο) μου ποτε και σε κανενα!! Εχω τα βιβλια τους (rider manual & shop manual) πουθενα δεν αναφερεται κατι τετοιο! Ουτε στα αυτοκινητα μου!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 30-08-2011, 18:35
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από poderosa Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε ολες τις γιαπονεζικες μηχανες που ειχα ο κατασκευαστης συνηστουσε αλλαγη σωληνακιων φρενων καθε 4 χρονια ..



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα 6 χοντα (3 αφρικα και 3 βαραντερο) μου ποτε και σε κανενα!! Εχω τα βιβλια τους (rider manual & shop manual) πουθενα δεν αναφερεται κατι τετοιο! Ουτε στα αυτοκινητα μου!
GeorgeP καλό είναι ρίχνεις μια ματιά στα manuals που αναφέρεσαι πριν γράφεις τις ανακρίβειες που επανειλημμένα γράφεις και ουδείς έχει την όρεξη να σε διορθώνει συνέχεια.

Αναγνωρίζεις από που είναι το παρακάτω;
Αν όχι, ευχαρίστως να σου πω ότι είναι από το HONDA XL1000V.



Deterioration, crack, damage ή signs of leakage, καταλαβαίνεις τι σημαίνουν; Είναι απίθανο σε ένα υλικό εύκαμπτο να φθαρεί μετά από χρόνια χρήση;

REPLACE που γράφει ο poderosa παραπάνω καταλαβαίνεις τι θα πει;;; Πρέπει να σου πει και σε πόσα χρόνια, σε 4 ή 8; Αν σε 2 χρόνια δεις το σωληνάκι φθαρμένο, να έχει κρακ ή να στάζει, θα πεις, α εγώ δεν το αλλάζω, δε μου λέει σε πόσα χρόνια πρέπει να το αλλάξω...
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 30-08-2011, 18:59
GregoryA Ο/Η GregoryA βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Mytilene,Lesvos
Μoto: Honda ST1300 Pan European
Μηνύματα: 369
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
GeorgeP καλό είναι ρίχνεις μια ματιά στα manuals που αναφέρεσαι πριν γράφεις τις ανακρίβειες που επανειλημμένα γράφεις και ουδείς έχει την όρεξη να σε διορθώνει συνέχεια.

Αναγνωρίζεις από που είναι το παρακάτω;
Αν όχι, ευχαρίστως να σου πω ότι είναι από το HONDA XL1000V.



Deterioration, crack, damage ή signs of leakage, καταλαβαίνεις τι σημαίνουν; Είναι απίθανο σε ένα υλικό εύκαμπτο να φθαρεί μετά από χρόνια χρήση;

REPLACE που γράφει ο poderosa παραπάνω καταλαβαίνεις τι θα πει;;; Πρέπει να σου πει και σε πόσα χρόνια, σε 4 ή 8; Αν σε 2 χρόνια δεις το σωληνάκι φθαρμένο, να έχει κρακ ή να στάζει, θα πεις, α εγώ δεν το αλλάζω, δε μου λέει σε πόσα χρόνια πρέπει να το αλλάξω...
Αλλα διαβαζετε , αλλα μεταφράζετε!!!!!!
Αλλο να συστήνει ο κατασκευαστής για αλλαγή κάθε 4 χρόνια και αλλό να γράφει οταν εχει φθορά κάτι να το αλλάζεις!!!!! Εντελώς διαφορετικά πράγματα!!!!!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 30-08-2011, 19:00
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: άξονας/ψαλίδι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GregoryA Εμφάνιση μηνυμάτων
Αλλα διαβαζετε , αλλα μεταφράζετε!!!!!!
Αλλο να συστήνει ο κατασκευαστής για αλλαγή κάθε 4 χρόνια και αλλό να γράφει οταν εχει φθορά κάτι να το αλλάζεις!!!!! Εντελώς διαφορετικά πράγματα!!!!!
Ok, ότι πεις.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:05.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!